بهترین تلویزیون برای اتاق کدام است؟

در سال های اخیر خرید تلویزیون برای اتاق خواب به میزان زیادی مورد توجه قرار گرفته است. بهترین تلویزیون برای اتاق  تلویزیونی است که با توجه به ابعاد و اندازه اتاق خواب انتخاب شود و بتواند به صورت هوشمندانه نور، رنگ و پارامترهای نمایشی صفحه را با توجه به نور و تاریکی محیط تنظیم کند. این قابلیت باعث می شود تا در هر زمان که بخواهید بتوانید در یک اتاق نیمه تاریک تلویزیون تماشا کنید. در زمان انتخاب تلویزیون مناسب برای اتاق خواب باید ابعاد تلویزیون را در نظر بگیرید تا اندازه آن نه بیش از حد بزرگ باشد و نه بیش از اندازه کوچک زیرا ممکن است به چشم شما آسیب وارد کند. همچنین انتخاب تلویزیون با زاویه دید گسترده باعث می شود که تصاویر از هر زاویه ای به بهترین شکل ممکن دیده شوند.

بهترین تلویزیون

برای تعمیر تلویزیون در محل با گارانتی معتبر با زود کمک تماس بگیرید.

بهترین تلویزیون برای اتاق 

در صورتی که تصمیم داشته باشید از تلویزیون 4K در اتاق خواب استفاده کنید باید به دو نکته توجه کنید.

بهترین تلویزیون برای اتاق خواب

  • اگر مایل به تجربه تصاویر با کیفیت Ultra HD هستید، تلویزیون های کوچک تر از 55 اینچ مناسب نخواهد بود. در صورتی که تلویزیون از 55 اینچ بزرگ تر باشد و مایل باشید نزدیک تلویزیون بنشینید باید از مدل های جدید تلویزیون 4K استفاده کنید تا تصاویر را با کیفیت بالا و بدون پیکسل مشاهده کنید.

  • درصورتی‌که در فاصله مناسبی از تلویزیون قرار دارید و ترجیح می‌دهید تراکم پیکسل‌ها بیشتر باشد، تلویزیون‌های Ultra HD گزینه مناسبی هستند.

✔ تعمیر تلویزیون تی سی ال

انواع تلویزیون ها بر اساس سایز

تلویزیون ها با توجه به اندازه صفحه نمایششان و ابعاد  به چند دسته مختلف تقسیم می شوند:

تلویزیون های 24 اینچ تا 32 اینچ

هنگام انتخاب بهترین تلویزیون برای اتاق خواب به این نکته توجه داشته باشید که برند های مختلف تلویزیون هایی با سایز ها و مدل های مختلف را در اختیار کاربران قرار داده اند تا بتوانید به راحتی تلویزیون مورد نظر خود را انتخاب کنید. در صورتی که بخواهید یک تلویزیون با سایز کوچک برای اتاق خواب تهیه کنید، تلویزیون های 24 اینچ تا 32 اینچ جزو بهترین گزینه ها هستند. این تلویزیون ها دارای کیفیت HD هستند و به خاطر اندازه کوچکی که دارند بهترین تلویزیون برای اتاق خواب محسوب می شوند. بعلاوه تلویزیون های 32 اینچ هزینه پایین تری دارند و از این جهت نیز گزینه مناسبی محسوب می شوند.

مشاوره آنلاین زودکمک

تلویزیون های 40 اینچ تا 49 اینچ

تلویزیون های 40 تا 49 به عنوان اولین تلویزیون های با کیفیت 4K شناخته می شوند. این تلویزیون ها امکان تماشای محتوای Ultra HD با کیفیت بالا واستفاده از بازی های کنسولی مانند Xbox One S و PS4 Pro  باکیفیت 4K  فراهم می‌ کنند. همچنین این تلویزیون ها می توانند جایگزین عالی برای مانیتور کامپیوتر نیز باشند. با توجه به کارایی بالا و قیمت مناسب این تلویزیون ها بهترین گزینه برای خرید تلویزیون هستند و امکان استفاده در هر محیطی را دارند.

✔ آموزش نصب نور مخفی هوشمند پشت تلویزیون

تلویزیون های 65 اینچ تا 75 اینچ

این تلویزیون ها امکان تجربه واقعی سینما خانگی را برای شما فراهم می کنند. این تلویزیون ها با کیفیت تصویر 4K و 8K بهترین گزینه برای تماشای فیلم با خانواده و دوستان هستند. با توجه به کیفیت بالا و صفحه نمایش بزرگ این تلویزیون ها از قیمت بالاتری نسبت به سایر مدل ها برخوردار هستند و نیاز به فضای بزرگی برای استفاده دارند. همچنین مدل‌های با ابعاد 82 اینچ و 85 اینچ از برندهای معتبر مانند ال‌جی با صفحه‌نمایش OLED و سامسونگ با صفحه‌نمایش QLED نیز عرضه شده‌اند.

بهترین سایز برای تلویزیون در اتاق و فاصله آن

تلویزیون های 4K بهترین انتخاب برای خرید تلویزیون هستند و محاسبه فاصله مناسب آن، بستگی به موقعیت شما دارد. تعین فاصله مناسب تا تلویزیون دارای یک فرمول ساده است که به طول عمودی تلویزیون بر اساس 1.5 برابر آن اشاره دارد. رعایت این فاصله مناسب باعث می شود که شما این تصاویر را با کیفیت بهتری مشاهده کنید.

اندازه فاصله مناسب به ازای اندازه تلویزیون

تلویزیون 43 اینچ: فاصله مناسب حدود 90 سانتی متر

تلویزیون 49 اینچ: فاصله مناسب حدود 100 سانتی متر

تلویزیون 55 اینچ: فاصله مناسب حدود 110 سانتی متر

تلویزیون 65 اینچ: فاصله مناسب حدود 120 سانتی متر

تلویزیون 75 اینچ: فاصله مناسب حدود 140 سانتی متر

تلویزیون 85 اینچ: فاصله مناسب حدود 160 سانتی متر

با توجه به این اندازه ها می توانید بهترین فاصله با تلویزیون را اندازه گیری کنید.

اهمیت کیفیت تصویر تلویزیون مناسب اتاق 

از آنجا که در اتاق خواب نور کمی وجود دارد و افراد معمولاً در تاریکی تلویزیون تماشا می کنند، تلویزیون مناسب برای اتاق باید دارای کیفیت تصور عالی باشد؛ بنابراین کیفیت رنگ ها و وضوح تصویر باید به گونه ای باشد که چشم افراد را خسته نکند. تلویزیون‌های ال‌ای‌دی با اندازه 32 اینچ و کیفیت تصویر بالا به‌عنوان بهترین تلویزیون برای اتاق خواب معرفی می شوند.

بیشتر بخوانید: رفع مشکل عدم اتصال موبایل به تلویزیون 

کاربر گرامی جهت دریافت خدمات در خصوص انواع مشکلات در تمامی برند های تلویزیون و سؤالات مربوط به آن‌ها می توانید با شماره 1662 تماس گرفته، و یا درخواست خود را به صورت آنلاین در سامانه زود کمک ثبت کنید. همکاران ما اطلاعات تکمیلی در خصوص نحوه دریافت خدمات را به شما ارائه می دهند. 

نظر خود را بنویسید

نظرات کاربران