گوشی موتورولا edge plus، یکی از گوشی های پرچمدار کمپانی موتورولا است که در سال 2020 تولید شد. این گوشی با صفحه نمایش Full HD + با نرخ نوسازی 90 هرتزی و تکنولوژی AMOLED عرضه شده است. گوشی موتورولا edge پلاس همچنین از پردازنده ای قوی استفاده می کند. طراحی این گوشی هم بسیار جذاب بوده که توجه کاربران را به خود جلب می کند. در ادامه به معرفی بخش های مختلف این گوشی می پردازیم.

گوشی موتورولا edge plus

مشخصات گوشی موتورولا edge plus

در این بخش از مقاله، به بررسی مشخصات و بخش های مختلف گوشی Motorola Edge plus می پردازیم.

مشاوره آنلاین زودکمک

مشاوره آنلاین زودکمک  تعمیر موبایل در تهران با قطعات اصلی فقط با زودکمک. 

صفحه نمایش موبایل موتورولا edge plus

 این گوشی دارای یک نمایشگر 6.67 اینچی FHD+ با رزولوشن 1080×2400 است که از تکنولوژی های HDR10+ و Dolby Vision پشتیبانی می کند. نرخ تازه سازی تصویر در این گوشی 90 هرتز است. همچنین، صفحه نمایش این موبایل با گوریلا گلس ویکتوس محافظت می شود.

پردازنده گوشی موتورولا edge پلاس

پردازنده ای که در گوشی Motorola Edge + استفاده شده است از نوع Qualcomm Snapdragon 8 Gen 2 است. این تراشه یکی از قدرتمندترین پردازنده ها است که توان پردازش بالایی دارد.

دوربین گوشی Motorola Edge plus

 در بخش دوربین هم گوشی Motorola Edge +، از دوربین 108 مگاپیکسلی اصلی، دوربین فوق ‌عریض 16 مگاپیکسلی و دوربین telephoto 8 مگاپیکسلی بهره می برد که تمامی نیازهای عکاسی را برآورده می‌کند.

باتری گوشی موتورولا edge plus

باتری استفاده شده در این گوشی 5000 میلی آمپر ظرفیت دارد که امکان استفاده طولانی مدت از گوشی را به کاربر می دهد. همچنین تکنولوژی شارژ سریع TurboPower 25W در این گوشی پشتیبانی شده است که امکان شارژ سریع باتری را فراهم می‌کند.

حافظه و رم گوشی Motorola Edge +

این گوشی در دو مدل حافظه داخلی 265 و 512 گیگابایت همراه با رم 8 گیگابایت رم عرضه شده است.

سیستم عامل گوشی موتورولا اج پلاس

سیستم عامل در نظر گرفته شده برای این گوشی اندروید 10 است که البته قابلیت ارتقا تا اندروید 13 را دارد.

مشاوره آنلاین زودکمک  بهترین گوشی ها از نظر باتری کدامند؟ 

به طور کلی، Motorola Edge Plus یک گوشی هوشمند 5G پرقدرت و با کارایی بالا است که مناسب برای کاربرانی است که به دنبال یک تلفن همراه با عملکرد بالا و تجربه کاربری عالی هستند.  

نظر خود را بنویسید

نظرات کاربران