نصب دوربین مدار بسته

امروزه نصب دوربین مدار بسته یکی از راه کارهای حفاظتی است که با استقبال فراوانی روبرو شده است. اگر قصد دارید از این سیستم برای حفاظت محل کار، منزل و غیره استفاده کنید، این مقاله را از دست ندهید؛ زیرا قصد داریم که اطلاعات مفیدی را در این رابطه در اختیار شما قرار دهیم، پس لطفاً تا انتهای نوشتار ما را همراهی کنید.

مشاوره آنلاین زودکمک

قیمت نصب دوربین مدار بسته

به طور کلی سه فاکتور اصلی در قیمت تمام شده نصب و راه اندازی دوربین مدار بسته تاثیر دارند که عبارتند از:

  • برند دوربین

یکی از مولفه های بسیار مهمی که در نرخ نصب این سیستم های حفاظتی تاثیر فراوانی دارد، برند دوربین است. برند های گران قیمت دوربین مداربسته ساخت کشورهایی نظیر آمریکا و ژاپن هستند. به دلیل قیمت بالای این محصولات مردم ایران خیلی از این دسته از دوربین ها استفاده نمی کنند. دوربین های ساخت ژاپن و آمریکا طول عمر بسیار بالایی دارند و تصاویری با کیفیت بالا ارائه می دهند.

برندهای میان رده هم معمولاً توسط کشور چین به بازار مصرف عرضه می شوند. به خاطر قیمت مناسب و مقرو ن به صرفه، این تجهیزات طرفداران بسیاری دارند، اما لازم است توجه داشته باشید که تنظیمات دوربین های مداربسته چینی از امکانات زبان فارسی پشتیبانی نمی کند.

بعضی از دوربین های مدار بسته با برندهای متفرقه در بازار وجود دارد. درست است که این دوربین های مداربسته قیمت مناسبی دارند، اما به دلیل درصد خرابی بالا و کیفیت پایین تصاویر، خریداری آن ها به هیچ وجه توصیه نمی شود.

نصب دوربین مدار بسته

  • مکان نصب دوربین مدار

یکی دیگر از مولفه های تاثیرگذار در قیمت نصب دوربین مدار بسته مساحتی است که این دوربین ها در آن قرار می گیرند. در متراژ های بالا نیاز به داکت، کابل و تجهیزات بیشتری دارید که این امر هزینه نصب را افزایش میدهد.

  • قابلیت ها و ویژگی های موجود در دوربین مداربسته

مسلما دوربین هایی که قابلیت های بیشتری داشته باشند، با نرخ گرانتری به فروش می رسند. برای اینکه از نصب این تجهیزات بهترین نتیجه را بگیرید، لازم است که عملیات نصب با توجه به نوع کاربری محل مورد نظر، شرایط نوری و سایر فاکتورها انجام گیرد. بنابراین حتماً باید برای این کار از یک تکنسین مجرب کمک بگیرید.

✔ دلایل سوختن هارد دوربین مداربسته


بهترین شرکت برای نصب دوربین مدار بسته

 پیدا کردن یک شرکت معتبر برای نصب دوربین مداربسته اهمیت بسیار زیادی دارد. از آنجا که این تجهیزات تامین کننده امنیت منزل و محل کار شما هستند، توصیه می کنیم که از افراد ماهر و باتجربه در این رابطه کمک بگیرید. برای اینکه بتوانید بهترین شرکت نصاب دوربین را پیدا کنید، لازم است که به یک سری موارد توجه ویژه داشته باشید.

نخست باید رزومه و سابقه کاری شرکت را در نظر بگیرید. زمانی که شرکت نصب دوربین نمونه کارهای موفقی داشته باشد با خیال راحت می توانید به مجموعه آن ها اطمینان کرده و فرآیند نصب را به تکنسین های مرکز بسپارید. مهارت کارشناسان شرکت مربوطه نیز حائز اهمیت بسیاری است، چرا که فرایند نصب دوربین یک کار تخصصی و پیچیده است و نیاز به تجربه و دانش فراوانی دارد. 


ویژگی های واحد نصب دوربین مداربسته

سرعت در تعمیر و نصب دوربین مداربسته

مرکز زود کمک خدمات خود را در مدت زمان بسیار کوتاه به مشتریان ارائه می دهد. تصاویر دوربین مداربسته ممکن است که روی رم یا هارد دیسک دستگاه ذخیره شوند، پس برای مدت زمان نصب با توجه به این فاکتورها متغیر است. در هر صورت با سپردن عملیات نصب به این مرکز معتبر می توانید از سرعت بالای ارائه خدمات مانند تعمیر دوربین مدار بسته بهره مند شوید.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

مشاوره رایگان نصب دوربین مداربسته

چنانچه در رابطه با نصب دوربین مداربسته نیاز به راهنمایی دارید، می توانید با کارشناسان مجموعه ما تماس گرفته و سوالات خود را مطرح کنید. تکنسین های این مرکز مشاوره های لازم را در مورد نوع دوربین مداربسته که برای محل مورد نظر شما مناسب است، در اختیارتان قرار می دهند. برای مثال نوع دوربینی که در داخل یک شرکت یا  پارکینگ یک منزل مسکونی مورد استفاده قرار می‌گیرد، با دوربینی که در  محیط های صنعتی  به کار می رود، تفاوت دارند.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

قیمت منصفانه راه اندازی دوربین مداربسته

قیمت های منصفانه از جمله دیگر خدماتی است که زود کمک به مشتریان ارائه می دهد. از آنجا که رضایت خاطر مشتریان اولویت اول مجموعه است، لذا مناسب ترین نرخ تعرفه را برای خدمات نصب دوربین تعیین کرده است.

نظر خود را بنویسید

نظرات کاربران