حذف پیام برای همه در واتساپ بعد از یک ساعت، یکی از ویژگی هایی است که درصد زیادی از کاربران این پیام رسان به دنبال آن هستند. برای بسیاری از ما پیش آمده است که اشتباهی پیامی را برای کسی ارسال کرده ایم، اما زمانی متوجه اشتباه خود شده ایم که کار از کار گذشته است. خوشبختانه واتس اپ در ورژن جدید خود مدت زمان حذف پیام را افزایش داده است اما امکان حذف پیام برای همه در واتساپ بعد از یک ساعت و 8 دقیقه، از دست می رود. اما در این بین روشی هم برای حذف کردن پیام های قدیمی تر، برای هر دو طرف فرستنده و گیرنده پیام وجود دارد. ترفند حذف دو طرفه پیام های قدیمی در واتساپ، در واقع با استفاده از یکی از باگ های واتساپ صورت می گیرد، اما بسیار موثر و کاربردی است.

 

مشاوره آنلاین زودکمک

 

ترفند حذف پیام برای همه در واتساپ بعد از یک ساعت

در پیام رسان واتساپ، این امکان برای کاربران وجود دارد که پیام ارسالی خود را با انتخاب گزینه حذف برای همه، از گروه ها یا چت شخصی حذف کنند. زمانی که پیامی را به اشتباه ارسال می می کنیم، این ویژگی کاربرد حیاتی دارد. اما امکان حذف پیام برای همه در واتساپ بعد از یک ساعت یا چند ساعت بعد از اینکه به اشتباه خود پی بردیم، دیگر وجود ندارد. در این مواقع، تنها گزینه حذف برای من فعال است و نمی توانیم پیام را برای طرف مقابل یا مخاطبان دیگر حذف کنیم. اما در این میان یک وبلاگ نویس فرانسوی با استفاده از باگی که در واتس اپ پیدا کرده است، توانسته بعد از گذشت حتی 1 ساعت و 8 دقیقه نیز پیام ها را حذف کند. در این روش علاوه بر حذف پیام های خوانده شده، شما تا 7 روز فرصت پاک کردن پیام های خوانده نشده را دارید. در ادامه مراحل انجام این روش را برای شما شرح می دهیم.

 

حذف پیام برای همه در واتساپ بعد از یک ساعت

حذف پیام برای همه در واتساپ بعد از یک ساعت، یکی از ویژگی هایی است که درصد زیادی از کاربران این پیام رسان به دنبال آن هستند.


مراحل روش حذف دو طرفه پیام های قدیمی در واتساپ

برای انجام روش حذف پیام برای همه در واتساپ بعد از یک ساعت، باید مراحل زیر به ترتیب و با دقت انجام دهید:

 

 

1- برنامه واتساپ را باز کنید و تاریخ و ساعت پیامی که می خواهید حذف کنید را به خاطر بسپارید یا در جایی یادداشت کنید. سپس از برنامه خارج شوید.

2- اینترنت خود را قطع کنید و به بخش تنظیمات یا settings گوشی خود بروید. وارد بخش برنامه ها شوید و اپلیکیشن واتساپ را انتخاب کنید. گزینه توقف اجباری یا Force stop را انتخاب کنید و روی آن بزنید.

 

مراحل روش حذف دو طرفه پیام های قدیمی در واتساپ

 

3- حالا به بخش تنظیمات ساعت و تاریخ گوشی خود بروید و از حالت اتوماتیک آن را خارج کنید. توجه کنید که حتما باید اتصال اینترنت گوشی شما برای انجام این مراحل قطع باشد.

 

مراحل روش حذف دو طرفه پیام های قدیمی در واتساپ

 

4- در این مرحله، تاریخ و ساعت گوشی خود را دقیقا به همان تاریخ و ساعتی که پیام را ارسال کرده‌ اید، تغییر دهید.

5- در این مرحله از حذف دو طرفه پیام های قدیمی در واتساپ، بدون اینکه اینترنت را وصل کنید، برنامه واتساپ خود را باز کنید و به پیام ارسالی خود مراجعه کنید. روی آن پیام ضربه بزنید و گزینه Delete را انتخاب کنید.

 

مراحل روش حذف دو طرفه پیام های قدیمی در واتساپ

 

6- حالا می توانید مشاهده کنید که هر دو گزینه حذف برای من یا Delete for me و حذف برای همه یا Delete for everyone نمایش داده می‌شود. گزینه Delete for everyone را انتخاب کنید. به این صورت، حذف پیام برای همه در واتساپ بعد از یک ساعت و حتی بیشتر، انجام می گیرد. حالا به جای پیام مورد نظر، عبارت This message was deleted ظاهر می شود.

 

مراحل روش حذف دو طرفه پیام های قدیمی در واتساپ

 

با استفاده از این روش، می‌توانید حتی بعد از مدت زمان تعیین شده واتساپ هم پیام‌‌ های دلخواه خود را از چت‌‌ های خصوصی یا گروهی پاک کنید. البته توجه داشته باشید که حذف دو طرفه پیام های قدیمی در واتساپ، در گوشی مخاطب شما، چند دقیقه دیرتر انجام می شود.

نظر خود را بنویسید

نظرات کاربران