سینی ماکروفر شکسته، برای رفع مشکل چه باید کرد؟


پاسخ ها

یکی از مشکلاتی که کاربران ماکروفر ها با آن مواجه هستند شکستن سینی ماکروفر است. سینی گردان ماکروفر صفحه‌ای است که غذا روی آن قرار می‌گیرد. و با چرخیدن این سینی حرارت به‌طور یکنواخت به همه جای غذا می‌رسد و موجب گرم شدن یکنواخت آن می‌شود. در صورت شکستگی سینی گردان ماکروفر، تنها راه حل رفع مشکل تعویض سینی گردان می باشد.

کاربر گرامی با توجه به موارد ذکر شده، دستگاه شما نیاز به عیب یابی و تعمیر تخصصی دارد؛ جهت دریافت خدمات با شماره 1662 تماس گرفته و یا درخواست تعمیر ماکروفر خود را به صورت آنلاین در سامانه زودکمک ثبت کنید. همکاران ما اطلاعات تکمیلی در خصوص نحوه دریافت خدمات را به شما ارائه می دهند.

تعویض شیشه شکسته ماکروویو

اهمیت تعویض سینی شکسته مایکروویو

هدف اصلی مایکروفر پخت و پز و گرم کردن غذا است. برای اینکه دستگاه بتواند بهترین کیفیت را ارائه داشتن سلامت در همه قطعات بسیار مهم است. در این محصولات با ساطع شدن امواج و گرما مواد خوراکی پخته می‌شوند.

آموزش تمیز کردن ماکروفر ، برای از بین بردن لکه های چربی و از بین بردن بوب نامطبوع مناسب است.

وقتی کاربر ماده غذایی را در داخل محفظه دستگاه قرار می‌دهد، سینی مایکروفر با گرداندن ماده خوراکی شرایط پخت کامل غذا را فراهم می‌آورد. این چرخش موجب می‌شود که گرما و اشعه به همه قسمت‌های ماده خوراکی به صورت مساوی ساطع شود. 

اگر به هر دلیلی سینی در این دستگاه‌ها دچار خرابی یا شکستگی شود، پخت کامل غذا با اختلال روبرو خواهد شد. بنابراین باید به فکر تعمیر و یا تعویض سینی مایکروویو بود. جنس سینی در مایکروفر ، هم نسوز است و هم بسیار مقاوم. به این خاطر که باید در برابر اشعه و گرمای ساطع شده مقاومت بالایی داشته باشد.

باید آنقدر مقاوم باشد تا دچار شکستگی نشود. در صورتی که سینی مایکروفر دچار شکستگی شود حتما باید تعویض شود. یهتر است این سینی را از مراکز معتبر که سینی اصلی خود برند مایکروفر شما را دارند تهیه کنید زیرا سینی های تقلبی و بی کیفیت در بازار زیاد شده است.

بیشتر بخوانید: آموزش ویدیویی ثبت درخواست

 

زود کمک

1400-11-24 15:25:01

پاسخ خود را بنویسید