در صورت بهم خوردن تنظیمات مربوط به ماشین ظرفشویی، چه اقدامی باید کرد؟


پاسخ ها

طرز استفاده از ماشین ظرفشویی تقریبا برای برندهای مختلف ظرفشویی و مدل های مختلف یک برند، تا حدودی مشابه است. در صورت بهم خوردگی تنطیمات ماشین ظرفشویی، تنها کافیست به دفترچه راهنما مراجعه کنید. همچنین یکی از اقدامات موثر که می توان برای رفع مشکل انجام داد، ریست کردن ماشین ظرفشویی است.

بیشتر بخوانید: نحوه کار با ماشین ظرفشویی

ریست ماشین ظرفشویی با دکمه ریست:

در ماشین ظرفشویی دکمه ریست قرار داده شده است تا فرایند راه اندازی مجدد، آسان تر انجام شود. تنها کافی است این کلید را فشار داده و یا نگه دارید تا ماشین ظرفشویی ریست شود.

ریست کردن ماشین ظرفشویی بدون دکمه ریست:

ابتدا کلید روشن/ خاموش در ماشین ظرفشویی فشار داده و آن را خاموش کنید. سپس می‌توانید ماشین ظرفشویی خود را با جدا کردن آن از منبع برق به مدت یک دقیقه و سپس وصل کردن مجدد آن به برق بازنشانی کنید. مجددا کابل برق ظرفشویی را به پریز برق متصل کرده و پس از 30 ثانیه دستگاه را روشن کنید.

بیشتر بخوانید: فیلم آموزشی نحوه استفاده از نمک ماشین ظرفشویی

کاربر گرامی در صورت رفع نشدن مشکل، دستگاه شما نیاز به عیب یابی و تعمیر تخصصی دارد؛ جهت دریافت خدمات با شماره 1662 تماس گرفته و یا درخواست تعمیر ماشین ظرفشویی خود را به صورت آنلاین در سامانه زودکمک ثبت کنید. همکاران ما اطلاعات تکمیلی در خصوص نحوه دریافت خدمات را به شما ارائه می دهند.

بیشتر بخوانید: آموزش ویدیویی ثبت درخواست

زود کمک

1400-11-23 12:47:08

پاسخ خود را بنویسید