نحوه تخلیه سطل آشغال کارتریج در دستگاه کپی و پرینتر چگونه است؟


پاسخ ها

 اگر سطل آشغال کارتریج دستگاه شما پر شده باشد به این معنی است که شما به طور مرتب از خدمات سرویس دوره‌ای برای دستگاه پرینتر یا کپی خود استفاده نمی‌کنید.ابتدا کاری که باید برای تخلیه سطل آشغال کارتریج انجام دهید این است که :

اولین کاری که باید برای تخلیه سطل آشغال کارتریج انجام دهید این است که دستگاه کپی یا پرینتر خود را خاموش کرده و از برق بکشید.

  1. حالا درپوش جلویی دستگاه را باز کنید.

  2. بعد از باز کردن درپوش جلویی دستگاه دو دکمه سبز رنگ را مشاهده می‌کنید که لازم است برای باز شدن قفل جعبه آن‌ها را فشار دهید.

  3. حالا به راحتی جعبه را از دستگاه خارج کنید.

  4. دربی بر روی جعبه وجود دارد که باید آن را باز کنید و محتویات داخلش را درون سطل آشغال خالی کنید.

توجه داشته باشید که بعد از پر شدن مخزن ضایعات تونر کارتریج، زبانه کوچکی که بر روی آن وجود دارد بیرون می‌زند. از آن جایی که برخی از کاربران از تکنیک پایین آوردن زبانه مخزن ضایعات تونر آگاهی ندارند فکر می‌کنند که این مخزن دیگر قابل استفاده نیست و باید آن را تعویض کرد. در صورتی که با پایین نگه داشتن زبانه و چرخاندن چرخ دنده‌ای که در پایین آن قرار دارد می‌توان زبانه مخزن ضایعات تونر را دوباره در سر جای خود قرار داد.

کاربر گرامی، دستگاه شما نیاز به عیب یابی و تعمیر تخصصی دارد؛ جهت دریافت خدمات با شماره 1662 تماس گرفته و یا درخواست تعمیر ماشین های اداری خود را به صورت آنلاین در سامانه زودکمک ثبت کنید. همکاران ما اطلاعات تکمیلی در خصوص نحوه دریافت خدمات را به شما ارائه می دهند. 

بیشتر بخوانید : آموزش ویدیویی ثبت درخواست

زود کمک

1401-03-10 22:38:12

پاسخ خود را بنویسید