کالیبره کردن مانیتور به چه شکل انجام می شود؟


پاسخ ها

کالیبره کردن مانیتور به معنی تنظیم رنگ مانیتور، نور، روشنایی و کنتراست تصویر است. با کالیبره کردن مانیتور می‌توانید تصاویر را واضح‌تر و با کیفیت‌تر ببینید. سیستم‌عامل‌هایی مثل ویندوز و مک امکانات و قابلیت‌های پیش‌فرضی را ارائه می‌دهند که با استفاده از آن‌ها قادر هستیم مانیتور سیستم خود را کالیبره کنیم. روش‌های متعددی برای کالیبره کردن مانیتور وجود دارد و این روش‌ها ممکن است بسیار ساده یا کاملاً پیچیده باشند. 
برای تنظیم ساده و نرم‌افزاری رنگ مانیتور به‌صورت رایگان، می‌توانید از برنامه‌های سیستم‌عامل که هم برای ویندوز و هم مک در دسترس است، استفاده کنید. مثلاً ابزار Display Color Calibration مایکروسافت، بخشی از سیستم‌عامل‌های ویندوز است که با کمک آن می‌توانید گامای مانیتور، روشنایی و کنتراست و حتی تعادل رنگ صفحه‌نمایش را تنظیم کنید.

کاربر گرامی با توجه به موارد ذکر شده، دستگاه شما نیاز به کالیبره شدن به صورت تخصصی دارد؛ جهت دریافت خدمات با شماره 1662 تماس گرفته و یا درخواست کالیبره کردن دستگاه خود را به صورت آنلاین در سامانه زودکمک ثبت کنید. همکاران ما اطلاعات تکمیلی در خصوص نحوه دریافت خدمات را به شما ارائه می دهند.

بیشتر بخوانید: آموزش ویدیویی ثبت درخواست

زود کمک

1400-11-10 11:26:37

با کالیبره کردن مانیتور میتوانید تصاویر را واضح تر و با کیفیت تر ببینید

زود کمک

1400-11-10 11:57:57

پاسخ خود را بنویسید