نمایندگی تعمیر اتو مو ، در کنار شماست تا انواع مدل های این دستگاه را به شکل حرفه ای، تعمیر کند. برای تعمیر اتوموهای فیلیپس، پاناسونیک، پرومکس، رمینگتون، نانو، پرنسلی، سورکر و ... به ما مراجعه کنید. زودکمک آماده خدمات رسانی به شماست تا بهترین خدمات تعمیر اتو مو  را در کوتاه ترین زمان، دریافت کنید. در سامانه جامع زودکمک، بخش  اختصاصی تعمیرات اتو مو قرار داده شده است که می توانید به آن مراجعه نمایید. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره 1662 تماس گرفته و با کارشناسان مربوطه در ارتباط باشید.

تعمیر اتو مو

نمایندگی تعمیر اتو مو در کرج، در کنار شماست تا انواع مدل های این دستگاه را به شکل حرفه ای، ترمیم کند.


ثبت سفارش آنلاین تعمیر اتو مو

برای تعمیراتو مو به شکل تخصصی، زودکمک کنار شماست. با کلیک بر لینک و یا از طریق اپلیکیشن زودکمک، می توانید درخواست تعمیر اتوی مو را به صورت آنلاین ثبت کرده و منتظر تماس همکاران ما باشید.

سرویس پذیرش و تحویل در محل دستگاه در شهرستان های تهران و کرج (رایگان) هم به شما این امکان را می دهد که بدون خروج از منزل، اتو موی خود را توسط مجرب ترین تکنسین های تعمیرات اتو مو، تعمیر کرده و مجددا از آن استفاده کنید.

مشاوره آنلاین زودکمک

تعمیرات تخصصی اتومو

اگر به تعمیر اتو مو آشنا نیستید، بهتر است آن را به یک تعمیرکار حرفه‌ای بسپارید. تعمیرکار حرفه ای زودکمک  مشکل اتو موی شما را به سرعت و به درستی تشخیص داده و آن را تعمیر می کند.

نمایندگی تعمیر اتو مو

پشتیبانی شبانه‌روزی، تعمیر در محل و استفاده از قطعات اورجینال تنها سه عدد از خدمات منحصربه‌فرد به عنوان نمایندگی تعمیرات اتو مو است. شما با سپردن تعمیر وسیله خود به ما می‌توانید از خدمات بی‌نظیر ما استفاده کنید. همچنین دستگاه اتو مو شما با کم‌ترین هزینه و بیشترین کیفیت توسط تعمیرکاران مجرب ما تعمیر می‌شود.

تعمیر اتو مو در تهران

تعمیر اتو مو  در کلیه مناطق شرق، غرب، شمال و جنوب تهران، توسط تکنسین های متخصص و مجرب زود کمک و با استفاده از گارانتی معتبر و قطعات اورجینال و 3 روش خدمات: در محل، مراجعه حضوری به کارگاه یا استفاده از خدمات پیک این مجموعه انجام می شود.

تعمیر اتو مو در تهران

خدمات نمایندگی تعمیر اتو مو

اتو موی شما خراب شده است؟ آن را با خیال راحت آن را به نمایندگی تعمیر اتو مو زو کمک بسپارید. ما با استفاده از قطعات اورجینال و ابزارهای پیشرفته، اتو موی شما را در کوتاه‌ ترین زمان ممکن و با کمترین هزینه تعمیر می‌کنیم. انواع مشکلات اتومو در زودکمک به صورت تخصصی انجام می شود.

  • تعمیر روشن نشدن اتو مو

  • تعمیرات گرم نشدن اتو مو

  • تعمیر دود کردن اتو مو

  • تعمیر صدای تق تق دادن اتو مو

  • تعمیر سوختن اتو مو

 تعمیر و یا تعویض سرامیک اتو مو با ارائه گارانتی و تحویل فوری در محل

تعمیر المنت اتو مو

در صورتی که المنت اتو و آسیب ببیند دیگر قطعات اتو هم نمی‌توانند بازدهی از خود داشته باشند زیرا المنت مانند قلب اتو مو است. المنت وظیفه گرم کردن نوارهای فلزی اتو مو را بر عهده دارند و در صورتی که خراب باشند اتو مو شما به درستی کار نخواهد کرد.

المنت توان‌های مختلفی از جمله 40، 50 و 60 وات را دارد. البته که در برخی مدل‌ها توان‌های دیگری هم وجود دارد. هرچقدر توان المنت بیشتر باشد، دمای قابل ارائه آن هم بالاتر می‌رود.

تعمیر کابل برق اتو مو

مهم ترین بخش اتو بعد از المنت، کابل برق است که جریان کافی برای فعال شدن المنت و برد اتو توسط آن تامین می‌شود. اگر این کابل خراب شود، به طور طبیعی اتو مو شما کار نمی کند و یا آسیب می بیند.

تعمیر کابل برق اتوی مو

تعمیر و تعویض ترموستات اتو مو

ترموستات اتو مو، قطعه‌ای کوچک است که وظیفه آن کنترل دمای صفحات اتو است. این قطعه با سنجش دمای فعلی صفحات، به طور خودکار جریان برق را به المنت حرارتی تنظیم می‌کند تا به دمای دلخواه شما برسد و ثابت بماند.

 در صورتی که اتو مو به طور مداوم گرم‌تر یا خنک‌تر از دمای تنظیم شده به نظر می‌رسد، ممکن است ترموستات خراب شده باشد. همچنین خاموش شدن ناگهانی اتو موئ  ممکن است به دلیل مشکل در ترموستات باشد.

اگر ترموستات به طور کامل خراب شده باشد، باید تعویض شود. تعمیر یا تعویض ترموستات به تنهایی می‌تواند خطرناک باشد، به خصوص اگر با اتصالات الکتریکی آشنایی ندارید. بنابراین می توانید این کار را به متخصصان مجموعه زود کمک  بسپارید.

تعمیر برد اتو مو

برد اتو مو وظایف مختلفی از جمله کنترل دما، تنظیمات، نمایشگر و عملکرد کلی دستگاه را بر عهده دارد. از نشاه نهای خرابی برد اتو مو می توان به موارد زیر اشاره کرد

  • اگر اتو مو به طور ناگهانی و بدون دلیل روشن یا خاموش شود

  • نمایشگر اتو مو روشن نشود یا اطلاعات نادرستی را نشان دهد

در این شرایط تکنسین متخصص زود کمک ابتدا با بررسی برد اتو مو و انجام تست های مختلف، مشکل را تشخیص می دهد. سپس قطعات معیوب مانند خازن ها، ترانزیستورها یا دیودها با قطعات جدید جایگزین می شوند.

رفع مشکلات رایج اتومو

در این بخش به بررسی برخی مشکلات رایج  اتو مو و چگونگی تعمیرات آن می پردازیم.

اتو مو روشن نمی‌ شود

اگر اتو موی شما روشن نمی‌شود، اولین کاری که باید انجام دهید، بررسی پریز برق است. مطمئن شوید که پریز برق سالم است و برق دارد. همچنین می‌توانید اتو مو را به یک پریز دیگر وصل کنید تا از سالم بودن پریز برق مطمئن شوید.

اگر پریز برق سالم بود، ممکن است مشکل از فیوز یا اتصالات سیم‌ها باشد. در این صورت، باید اتو مو توسط تکنسین باز شده و فیوز یا اتصالات سیم‌ها بررسی شود. اگر فیوز سوخته بود، باید تعویض شود. اگر اتصالات سیم‌ها شل یا قطع شده بودند، باید محکم شده و قطعات معیوب توسط کارشناس تعمیر اتومو بررسی شود.

روشن نشدن اتو مو، تعنمیرات اتوی مو

اتو مو گرم نمی‌شود

اگر اتو موی شما گرم نمی‌شود، ممکن است مشکل از ترموستات باشد. ترموستات وظیفه کنترل دمای اتو مو را بر عهده دارد. اگر ترموستات خراب شده باشد، باید کارشناس آن را تعویض کند. همچنین ممکن است مشکل از المنت حرارتی باشد. المنت حرارتی وظیفه تولید گرما را بر عهده دارد. اگر المنت حرارتی خراب شده باشد، نیاز به تعویض آن است.

اتو مو دود می‌کند

اگر اتو موی شما دود می‌کند، ممکن است مشکل از المنت حرارتی باشد. اگر المنت حرارتی خراب شده باشد، ممکن است دود کند. در این صورت، باید المنت حرارتی تعویض شود.

همچنین ممکن است مشکل از عایق سیم‌ها باشد. اگر عایق سیم‌ها خراب شده باشد، ممکن است سیم‌ها به هم برخورد کنند و دود کنند. در این صورت، لازم است سیم ها تعویض شوند.

اتو مو صدای تق تق می‌دهد

درصورتی که اتو مو صدای تق تق می‌دهد، ممکن است مشکل از المنت حرارتی باشد. اگر المنت حرارتی خراب شده باشد، ممکن است به قطعات فلزی دیگر اتو مو برخورد کند و صدای تق تق دهد. در این صورت، باید المنت حرارتی را تعویض کنید.

همچنین اگر اتصالات سیم‌ها شل یا قطع شده بودند، ممکن است سیم‌ها به هم برخورد کنند و صدای تق تق دهند. در این صورت، باید اتصالات سیم‌ها محکم شده و قطعات معیوب تعویض شوند.

اتو، مو را می سوزاند

اگر اتو موی شما را می سوزاند، ممکن است مشکل از المنت حرارتی باشد. اگر المنت حرارتی خراب شده باشد، ممکن است دمای اتو مو بیش از حد بالا رود و اتو مو بسوزد. در این صورت، باید المنت حرارتی را تعویض کنید.

همچنین ممکن است مشکل از ترموستات باشد. اگر ترموستات خراب شده باشد، ممکن است دمای اتو مو بیش از حد بالا رود در این صورت، باید ترموستات تعویض شود. در اینجا به شما پبشنهاد می کنیم جهت کسب اطلاعات بیشتر مقاله دلیل داغ شدن بیش از حد اتو مو را مطالعه نمایید.

نکات ایمنی در زمان تعمیر اتومو

در ادامه به برخی از نکات ایمنی هنگام تعمیر اتو مو اشاره می‌کنیم:

  • قبل از شروع تعمیرات، اتو مو را از برق بکشید.

  •  از ابزارهای مناسب برای تعمیرات استفاده کنید.

  • هنگام تعمیرات اتومو، دقت کنید که قطعات اتو مو را به درستی جا بزنید.

  • پس از تعمیرات، اتو مو را به خوبی تست کنید تا از عملکرد صحیح آن اطمینان حاصل کنید.

تعمیر اتو مو در کرج

نمایندگی تعمیرات اتو مو در کرج، خود را موظف می داند که تمامی مناطق استان البرز را تحت پوشش خدمات تخصصی این حوزه قرار دهد. تعمیرات اتو مو در هشتگرد، تعمیر اتو مو در شهرک صنعتی هشتگرد، تعمیر تخصصی اتو مو در نظرآباد، تعمیرات انواع اتو مو در ماهدشت، تعمیر اتو مو در محمد شهر، شهرک تعمیر اتوی مو در صفا دشت، تعمیرات اتو مو در شهرک صنعتی بهارستان، تعمیر اتو مو در مهرشهر، تعمیر اتو مو در عظیمیه و اسلام آباد، تعمیرات اتو مو در فردیس، تعمیر اتوی مو در گوهردشت، تعمیرات اتو مو در جهانشهر، تعمیر اتو مو در منظریه، تعمیرات اتو مو در گلشهر، تعمیر اتو مو در مهرشهر، تعمیر اتوی مو در باغستان، تعمیر اتو مو در شاهین ویلا، تعمیر اتوی مو در هفت تیر، تعمیرات تخصصی اتو مو در کوی کارمندان، تعمیر اتو مو در بنیاد، تعمیرات اتو مو در کوی مدرس، تعمیر اتو مو در جهانشهر و ... تنها با ثبت یک درخواست، انجام می شود.

تعمیر اتو مو در کرج

تعمیر اتوی مو در گوهردشت

چنانچه ساکن محدوده گوهردشت کرج هستید، نگران بعد مسافت برای تعمیر اتو موی خود نباشید. زودکمک، به عنوان جامع ترین سامانه تعمیراتی کشور، ترتیبی را اتخاذ کرده که شما عزیزان بتوانید به راحتی خدمات مورد نظرتان را دریافت دارید.

اگر اتو موی شما، از هر برندی، دچار ایراد عملکردی شد، کافی است با نمایندگی تعمیرات اتو مو در کرج تماس بگیرید. تکنسین های ما شما را در این جهت راهنمایی می کنند که مشکل دستگاه را برطرف کنید. چنانچه موفقیت حاصل نشد، تیم تعمیرات به آدرس شما آمده و ضمن تحویل گرفتن اتو، آن را به مرکز تعمیرات برده و پس از تعمیر کامل، به شما تحویل می دهند.

تعمیر اتو مو در هفت تیر کرج

یکی دیگر از مناطق تحت پوشش خدمات تعمیر اتو مو در کرج، محله هفت تیر است. تعمیرات اتو مو در هفت تیر هم شامل خدمات ارسال محصول شده و کاربران می توانند در صورت تمایل، دستگاه را به نمایندگی تعمیرات اتو مو کرج ارسال کنند. کارشناسان این مجموعه با انجام دادن اقداماتی همچون ترمیم و تعویض قطعات، اتوی مو را ترمیم نموده و مشکلات آن را به نحو احسن برطرف می کنند.

تعمیر اتو مو در شاهین ویلا

اگر با نمایندگی تعمیرات اتو مو کرج تماس بگیرید، همکاران ما جزئیات تعمیر اتو مو در شاهین ویلا را به شما خواهند گفت. برای این منظور، می توانید به سامانه زودکمک مراجعه کرده و درخواست خود را ثبت کنید. اگر به هر دلیلی فرصت یا امکان مراجعه حضوری را ندارید، تیم پذیرش و تحویل در محل، در خدمت شما هستند.

تکنسین با توجه به مدل اتوی مو و مشکلات آن، به آدرسی که ارائه می دهید اعزام شده و اقدامات لازم را انجام می دهد. به این ترتیب شما عزیزان شاهد رفع مشکل اتوی مو در کوتاه ترین زمان و به بهترین شکل خواهید بود.

بیشتر بخوانید: تعمیر سشوار در کرج

تعمیر اتو مو در مهرشهر

اگر ساکن مهرشهر و محله های اطراف آن هستید، کافی است با نمایندگی تعمیرات اتو مو کرج تماس گرفته و یا درخواست تعمیر اتو مو را در سامانه یا اپلیکیشن زودکمک، ثبت کنید.

تیم تعمیر اتو مو در کرج، ترمیم محصول شما را در اولویت کاری خود قرار داده و در اولین فرصت به آدرس شما مراجعه می کنند. همکاران ما تمامی تجهیزات و دستگاه های مورد نیاز را به همراه دارند و به همین دلیل، می توانید اطمینان داشته باشید که همه مراحل تعمیرات اتو مو در مهرشهر، به بهترین شکل انجام خواهد شد.

تعمیر اتو مو در ملارد

تعمیر اتو مو در ملارد و اطراف آن توسط تکنسین های زودکمک انجام می شود. روند کار به این ترتیب است که پس از برقراری تماس با مجموعه زودکمک یا ثبت درخواست در سامانه آنلاین آن، همکاران ما شما را راهنمایی می کنند. اگر به هر دلیلی فرصت یا امکان مراجعه حضوری ندارید، تیم پذیرش در محل، در خدمت شما هستند.

کارشناس تعمیر اتوی مو در کرج، به آدرسی که ارائه می دهید اعزام شده و اقدامات لازم را در راستایی عیب یابی و ترمیم چاپگر انجام می دهد. به این ترتیب شما عزیزان شاهد رفع مشکل چاپگر خود در کوتاه ترین زمان و به بهترین شکل خواهید بود.

تعمیرات اتوی مو در فردیس

تعمیرات اتوی مو در فردیس، به صورت حضوری و یا پذیریش و تحویل در محل انجام می شود. یعنی شما می توانید برای تعمیر اتوی موی خود از هر برندی، حضورا مراجعه کرده و یا درخواست دهید تا سفیران ما به آدرس شما بیایند. سفیر مربوطه پس از پذیرش دستگاه، آن را به تعمیرگاه می برد و پس از پایان مراحل تعمیر، اتوی مو را در آدرس قبی به مشتری تحویل می دهد.

تعمیر اتو مو در اندیشه

اگر ساکن شهرک اندیشه و اطراف آن هستید و اتو موی شما نیاز به بررسی و ترمیم تخصصی دارد، زودکمک همراه شماست. تکنسین های حاضر در این مرکز، از تجربه و توان فنی و تخصصی بسیار بالایی برای عیب یابی انواع اتوی مو برخوردار بوده و می توانید با اطمینان خاطر، منتظر رفع مشکلات دستگاه خود توسط آنها باشید.

نظر خود را بنویسید

نظرات کاربران

زودکمک
1402/11/28-15:49

درود بر شما ايدا صادقي عزیز

دستگاه شما باید از نزدیک بررسی و عیب یابی شود شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 1662 تماس بگیرید.

زودکمک
1402/11/28-14:55

درود بر شما مرضیه شهبازی عزیز

برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با شماره 1662 تماس بگیرید.

مرضیه شهبازی
1401/12/18-01:04

سلام خیلی فوری می‌خوام اتو مو و درست کنید

ايدا صادقي
1401/11/29-18:05

اتو موي من صفحه ش داغ ميشه اما مورو صاف نميكنه مارك پرنسلي

زودکمک
1401/11/05-12:45

سلام دوست عزیز. در حال حاضر به دلیل عدم وجود قطعات خدمات ارائه نمی شود.

سیدجواد
1401/10/20-09:11

ااتومومابردش سوخته پرنسلی par147at

زودکمک
1401/06/21-13:40

سلام دوست عزیز. جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت خدمات با شماره 1662 تماس گرفته و یا درخواست خود را به صورت آنلاین در سامانه زودکمک ثبت کنید. همکاران ما اطلاعات تکمیلی در خصوص نحوه دریافت خدمات را به شما ارائه می دهند.

راحله بلالی
1401/06/19-22:39

سلام وقتتون بخیر ایابرد مانیتور اتوموی لیز روهم دارین