بهترین مارک های یخچال ایرانی، قطعا انتخاب بسیاری از افرادی هستند که ترجیح می دهند از تولیدات داخلی استفاده کنند. خرید یخچال فریزر، یکی از کارهایی است که نیاز به دقت و توجه زیادی دارد، چون یکی از مهم ترین و اصلی ترین لوازم خانه به شمار می رود و به طور غیر مستقیم، با سلامت شما نیز مرتبط است. ضمن اینکه بهترین مارک های یخچال ایرانی در برابر درصد زیادی از یخچال های خارجی، قیمت مناسب تر و پایین تری دارند و بسیاری از امکانات برندهای خارجی را هم دارا هستند. یخچال فریزرهای برفاب، امرسان، اسنوا، هیمالیا، الکترواستیل، یخساران، آزمایش و مارک های دیگر، از بهترین برندهای یخچال فریزر ایرانی هستند که آزمایش خود را نیز پس داده اند و استفاده کنندگان خود را راضی نگه داشته اند.

 

مشاوره آنلاین زودکمک

 

نگاهی به بهترین مارک های یخچال ایرانی

هنگام خرید مارک های مختلف یخچال ایرانی، علاوه بر انتخاب برند، باید به چند فاکتور بسیار مهم دیگر نیز توجه کنید تا بهترین تصمیم را بگیرید. شکل ظاهری، مشخصات فنی، اندازه و حجم یخچال، از جمله این فاکتورها در خرید بهترین مارک های یخچال ایرانی هستند. همچنین باید به محل قرار گرفتن یخچال و تعداد اعضای خانواده نیز توجه کنید. برای مثال، یخچال فریزر دوقلو معمولا مخصوص خانواده هایی است که مواد غذایی و خوراکی بیشتر و مدت طولانی تری برای نگهداری آنها نیاز دارند. یخچال فریزرهای بالا و پایین، کمی ارزان تر هستند و قابلیت حمل آسانی دارند که ممکن است در خانه خود یا بیشتر خانه های ایرانی، یکی از آنها را دیده باشید. یخچال فریزرهای ساید بای ساید نیز مناسب افرادی است که می خواهند یخچال شیک و گران قیمتی داشته باشند یا بنا به هر دلیلی، می خواهند حجم مواد غذایی زیادی را نگه دارند. یخچال های تک درب نیز از قدیمی ترین انواع یخچال ها هستند که به دلیل کوچک بودن و جا به جایی آسان، از آنها در بسیاری از خانه ها، محیط های کاری، داروخانه ها و هتل ها استفاده می شود. یخچال و فریزر دوقلو الکترواستیل مدل Electro Unique ES23، یخچال فریزر اسنوا مدل SN4-0250TI ، یخچال فریزر دوقلوی هیمالیا مدل NF280p-NR440p ، یخچال فریزر امرسان مدل BFN20D321 و یخچال فریزر جی پلاس مدل GRF-J505، از جمله بهترین برندهای یخچال فریزر ایرانی هستند که در این مقاله درباره آنها می خوانید.

 

بهترین مارک های یخچال ایرانی

بهترین مارک های یخچال ایرانی، قطعا انتخاب بسیاری از افرادی هستند که ترجیح می دهند از تولیدات داخلی استفاده کنند.

1- یخچال و فریزر دوقلو الکترواستیل مدل Electro Unique ES23

یخچال و فریزر دوقلو الکترواستیل مدل Electro Unique ES23، یکی از بهترین محصولات برند الکترواستیل است که از بهترین مارک های یخچال ایرانی محسوب می شود. حجم کلی این یخچال، 625 لیتر است و وزنی معادل با 173 کیلوگرم دارد و مناسب یک خانواده 3 تا 5 نفره است. این مدل از یخچال فریزر دوقلوی الکترواستیل، 5 طبقه و دو کشو دارد و 4 طبقه دیگر نیز در قسمت درب یخچال قرار گرفته اند که محل قرار گرفتن انواع سس ها و نوشیدنی ها هستند. روشنایی داخل یخچال Electro Unique ES23، از نور LED و کم مصرف بهره می گیرد. این روشنایی به حدی است که شما بتوانید هرچه را که نیاز دارید، به راحتی از یخچال بردارید. در قسمت فریزر نیز 1 طبقه و 9 کشو قرار دارد. این مدل از یخچال و فریزر دوقلو الکترواستیل، به تکنولوژی نوفراست مجهز است تا از برفک زدن فریزر شما جلوگیری کند.

 

 

مشخصات یخچال الکترواستیل مدل Electro Unique ES23

  • وزن: 171 کیلوگرم
  • نمودار مصرف انرژی: A
  • گنجایش یخچال: 385 لیتر
  • گنجایش فریزر: 320 لیتر
  • تعداد طبقات و کشوهای یخچال: 4 و 2
  • تعداد کشوها و طبقات فریزر: 1 و 9

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2- یخچال فریزر اسنوا مدل SN4-0250TI

یخچال فریزر اسنوا مدل SN4-0250TI یکی دیگر از بهترین مارک های یخچال ایرانی است که با رده انرژی +A ، ظرفیت بالایی دارد. این یخچال می تواند حجم خوبی از مواد غذایی را در خود جای دهد و آنها را تازه و خنک نگه دارد. یخچال فریزر اسنوا مدل SN4-0250TI ، دارای آبریز خارجی است که توسط مخزن داخل یخچال، آب را خنک می کند. این ویژگی باعث جلوگیری از باز و بسته شدن مداوم درب یخچال و افزایش طول عمر دستگاه شده و مصرف انرژی را نیز کاهش می دهد. داشتن نمایشگر، کمپرسور قدرتمند با ۲۰ درصد صرفه جویی بیشتر در مصرف انرژی و مجهز بودن به سیستم سرمایش سریع یخچال و فریزر، از دیگر ویژگی های این مدل هستند. فریزر نیز در قسمت پایین قرار گرفته است و سیستمی بدون برفک دارد.

مشخصات یخچال فریزر اسنوا مدل SN4-0250TI

  • نمودار مصرف انرژی:  A+
  • نوع مقاومت در برابر برفک:  نوفراست
  • گنجایش یخچال: ۲۶۷ لیتر
  • گنجایش فریزر:  ۱۰۰ لیتر
  • تعداد طبقات و کشوهای یخچال:  4 و 1
  • تعداد کشوی فریزر: 4

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

3- یخچال فریزر دوقلوی هیمالیا مدل NF280p-NR440p

یخچال فریزر دوقلوی هیمالیا مدل NF280p-NR440p، علاوه بر بودن در لیست بهترین مارک های یخچال ایرانی، یکی از بهترین انتخاب ها برای خانواده های متوسط و پرجمعیت محسوب می شود. چون این یخچال، فضایی بزرگ را برای نگهداری مواد غذایی در اختیار آنها می گذارد. یخچال فریزر دوقلوی NF280p-NR440p هیمالیا، دارای بهترین تکنولوژی روز دنیا از جمله درب مینی بار، آبریز و یخ ساز تمام اتوماتیک، صفحه نمایشگر لمسی برای تنظیم دما، محفظه دمای پاﯾﯿن، آب سردکن و یخ ساز اتوماتیک، سیستم چندگانه برای گردش مناسب هوای سرد، روشنایی داخلی و خارجی منحصر به فرد، محفظه های نگهداری میوه و سبزیجات همراه با کنترل رطوبت، کندانسور مخفی، محفظه بزرگ در فریزر، قابلیت 100 درصدی سیستم نوفراست، فیلتر تصفیه هوای آنتی باکتریال برای از بین بردن باکتری های اضافی مواد غذایی و سیستم Air Fresh Filter یا برطرف کننده بوی بد است. این قابلیت ها باعث می شوند که این مدل، علاوه بر بودن در لیست بهترین مارک های یخچال ایرانی، از مدل های پرطرفدار شرکت هیمالیا محسوب شود. علاوه بر این ویژگی ها، این یخچال دارای 5 طبقه و 2 کشو است که قابلیت تنظیم ارتفاع دارند و می توانید طبقه ها را بر اساس حجم مواد غذایی خود جا به جا کنید. یخچال دوقلو هیمالیا پانوراما پلاس، در قسمت فریزر نیز دارای 7 کشو است.

 

 

مشخصات یخچال فریزر دوقلوی هیمالیا مدل NF280p-NR440p

  • نمودار مصرف انرژی:  A
  • نوع مقاومت در برابر برفک:  نوفراست
  • گنجایش یخچال:  ۴۴۰ لیتر
  • گنجایش فریزر:  ۳۳۸ لیتر
  • تعداد طبقات و کشوهای یخچال:  5 و 2
  • تعداد کشوهای فریزر:  7

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

4- یخچال فریزر امرسان مدل BFN20D321

یخچال فریزر مدل BFN20D321 یک محصول کاربردی از امرسان و یکی از بهترین مارک های یخچال ایرانی است که در گروه یخچال و فریزرهای بالا و پایین قرار می گیرد. با توجه به ابعاد کوچک این یخچال فریزر امرسان، نمی توانید انتظار گنجایش خیلی زیادی از آن داشته باشید، اما برای خانواده های کم جمعیت بسیار مناسب است. یخچال فریزر امرسان مدل BFN20D321، در مجموع 307 لیتر ظرفیت دارد که 230 لیتر آن در یخچال و 77 لیتر آن مخصوص فریزر است. یخچال فریزر امرسان مدل BFN20D321، از طریق نمایشگر تاچ پنل روی بدنه تنظیم می شود. این پنل در ارتفاع خوبی قرار گرفته است و کودکان نمی توانند به آن دسترسی پیدا کنند. مجهز بودن به قفل کودک و داشتن سیستم عیب یابی هوشمند، از ویژگی های دیگر این یخچال هستند. با کمک سیستم عیب یابی هوشمند، در هنگام بروز مشکل می توانید ایراد دستگاه را متوجه شوید و برای تعمیر آن اقدام کنید. همچنین وجود ویژگی هایی کاربردی مانند سیستم خنک کننده کمپرسور، سیستم انجماد سریع و قیمت مناسب این یخچال، آن را به یکی از گزینه های مطلوب برای انتخاب شخصی یا خانواده های کم جمعیت تبدیل کرده است.

مشخصات یخچال فریزر امرسان مدل BFN20D321

  • نمودار مصرف انرژی:  A
  • نوع مقاومت در برابر برفک:  نوفراست
  • گنجایش یخچال:  230 لیتر
  • گنجایش فریزر:  77 لیتر
  • تعداد طبقات و کشوهای یخچال:  4 و 2
  • تعداد طبقات و کشوهای فریزر:  3 و 3

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

5- یخچال فریزر جی پلاس مدل GRF-J505

یخچال فریزر جی پلاس مدل GRF-J505، بهترین انتخاب برای کسانی است که فضای کافی برای خرید یخچال ساید بای ساید یا یخچال دوقلو را ندارند و خانواده پرجمعیتی نیز دارند. این مدل که از بهترین مارک های یخچال ایرانی است، ظرفیتی معادل 525 لیتر دارد که بسیار زیاد است. یخچال فریزر جی پلاس مدل GRF-J505 دارای 3 طبقه و 3 کشو است که چیدمان و نگهداری مواد غذایی مختلف را راحت می کند. طبقات موجود بر روی درب داخلی این یخچال نیز فضای بیشتری را در اختیار شما می گذارند. جنس طبقات استفاده شده در این یخچال، پیرکس نشکن است که مقاومت بسیار بالایی دارد. وجود آب سرد کن بر روی درب، کمپرسور اینورتر، داشتن آبریز، محفظه مخصوص تازه ماندن مواد غذایی، سیستم چندگانه هوای برای جلوگیری از فاسد شدن مواد غذایی، سرمایش سریع در یخچال و فریزر، عملکرد هوشمند تنظیم بهینه دما و وجود دو محفظه اختصاصی برای میوه و سبزیجات، از دیگر ویژگی های یخچال فریزر جی پلاس مدل GRF-J505 هستند که آن را به یکی از بهترین برندهای یخچال فریزر ایرانی تبدیل کرده اند.

مشخصات یخچال و فریزر جی پلاس مدل GRF-J505

  • نمودار مصرف انرژی:  A++
  • گنجایش یخچال:  335 لیتر
  • گنجایش فریزر:  190 لیتر
  • تعداد طبقات و کشوهای یخچال:  3 و 3
  • تعداد طبقات و کشوهای فریزر:  2 و 2

نظر خود را بنویسید

نظرات کاربران