با ویروس کشی گوشی هواوی از شر ویروس های مخرب نجات پیدا کنید. از بین بردن ویروس ها در اندروید، روند مشخصی داشته و مراحل و روش های آن در گوشی های مختلف، یکسان است. با این حال شرکت هواوی، برنامه Phone Manager  را به صورت پیش فرض در گوشی هایش ارائه داده است تا ویروس کشی برای کاربران راحت تر باشد. با استفاده از Phone manager می توان امنیت دستگاه تامین کرد و جلوی هر بدافزاری را گرفت. البته روش های دیگری هم برای ویروس کشی گوشی هواوی وجود دارد که در ادامه آنها را معرفی می کنیم. تکنسین های تعمیر موبایل زودکمک هم در کنار شما هستند تا ضمن عیب یابی دقیق گوشی، آن را ویروس کشی کرده و مشکلات عملکردی را برطرف نمایند.

 

مشاوه آنلاین زودکمک

 

مراحل ویروس کشی گوشی هواوی با Phone Manager

شما می توانید برای ویروس کشی موبایل هواوی، مانند هر گوشی اندرویدی دیگر عمل کنید. اما در صورت استفاده از Phone Manager ، کافی است به ترتیب زیر عمل کنید:

  1. برنامه فون منیجر را باز کنید.
  2. در پایین صفحه، بر روی Virus Scan ضربه بزنید.
  3. اگر اولین بار است که از این قابلیت استفاده می کنید، قوانین و مقررات را بخوانید و Agree را انتخاب کنید.
  4. در ادامه مراحل ویروس کشی گوشی هواوی، گزینه Quick Scan را انتخاب کنید.
  5. منتظر بمانید تا اسکن تمام شود.
  6. چنانچه برنامه ای معیوب در گوشی باشد، سیستم از شما می خواهد که آن را پاک کنید.
  7. به یاد داشته باشید هر چند وقت یک بار گوشی را اسکن کنید و نرم افزارها را از منابع معتبر دریافت کنید.

 

 

ویروس کشی گوشی هواوی

با ویروس کشی گوشی هواوی از شر ویروس های مخرب نجات پیدا کنید. از بین بردن ویروس ها در اندروید، روند مشخصی دارد.

ویروس کشی موبایل هواوی با نرم افزار

 در کنار برنامه پیش فرضی که شرکت هواوی معرفی کرده است، روش های دیگری هم برای اسکن کردن گوشی های این برند وجود دارد. ویروس کشی گوشی هواوی با استفاده از نرم افزارهای این حوزه هم امکان پذیر است.

 

ویروس کشی موبایل هواوی با نرم افزار

 

آنتی ویروس های متعددی برای اندروید وجود دارند که می توانید با استفاده از آنها گوشی خود را اسکن کرده و مشکل را برطرف نمایید. Avast Mobile Security، Bitdefender، AVG، McAfee و Kaspersky چند مورد از بهترین نرم افزارهایی هستند که می توانید از آنها برای ویروس کشی گوشی Huawei استفاده کنید.

نظر خود را بنویسید

نظرات کاربران

زودکمک
1403/02/23-17:46

درود بر شما محمدی عزیز

ابتدا از اطلاعات خود بک آپ بگیرید و اگر به روز رسانی برای دستگاه شما عرضه شده است دستگاه خود را به روز رسانی نمایید. اگر ایراد رفع نشد ریست فکتوری نمایید.

محمدی
1403/02/22-08:23

سلام. چندروزه گوشی من تلگرام متوقف میشه. موسیقیها حذف نمیشن واگر با ترفندی حذف کنم دوباره ذخیره میشن. عکسها هم همینطور. هرچقدر حذف کنم باز تو گالری ظاهر میشن. فکر کردم که ویروسی شده اسکن کردم وپاکسازی هم انجام دادم ولی هرکاری میکنم کلا گوشی خیلی مشکل پیداکرده. خودبخود موارد انتخابی عوض میشن.

زودکمک
1402/11/26-12:27

درود بر شما محمدابراهیم اشیانی عزیز

در ابتدا اسکن انجام دهید اگر برطرف نشد ریست فکتوری نمایید.(توجه فرمایید با ریست فکتوری تمام اطلاعات دستگاه شما پاک میشود)

محمدابراهیم اشیانی
1402/01/11-05:15

سلام عرض ادب احترام> کنارسمت راست گوشی هواویم نوشته های انگلیسی ریزی درحال نوشتن وکارکردن است که حتی بعضی مواقه نصف صفحه موبایل راهم اشتغال میکندکه مزاحمت دیدن ایکون هاوکارکردن میشود؟> چطورمیشودبرطرفش کنم* ممنون

هادی خرم پور
1401/12/24-02:09

این خیلی ترفند جالبی بود که تاحالا دیدم. استفاده میکنم از این برنامه حتما. عالی بود.

زودکمک
1401/07/16-15:21

سلام دوست عزیز، دستگاه شما نیاز به عیب یابی و تعمیر تخصصی دارد؛ جهت دریافت خدمات با شماره 1662 تماس گرفته و یا درخواست خود را به صورت آنلاین در سامانه زودکمک ثبت کنید. همکاران ما اطلاعات تکمیلی در خصوص نحوه دریافت خدمات را به شما ارائه می دهند.

رضا هاشمی نسب
1401/07/01-14:50

گگوشیم هنگ میکنه

ولی آله عسکران
1401/05/25-13:22

خوبه