حتما برای شما هم پیش آمده است که نخواهید از شخصی تماس یا پیامی دریافت کنید. خوشبختانه گوشی های هوشمند به کاربران امکان مسدود سازی شماره ها را می دهند. با این کار در صورتی که شماره بلاک شده با شما تماس بگیرد و یا پیامکی ارسال کند، تنها در بخش شماره های مسدودشده می توانید آن ها را مشاهده کنید و هیچ اعلانی از این شماره در صفحه گوشی نمایش داده نمی شود. در برخی موارد نمی توانیم شماره های بلاک شده را در گوشی خود پیدا کنیم. در این مقاله با آموزش مشاهده شماره‌ های بلاک شده در گوشی اندروید همراه زودکمک باشید.

مشاهده شماره های بلاک شده در اندروید

✅ مقاله کاربردی روش مسدود کردن تماس های دریافتی را از دست ندهید. 

نحوه مشاهده شماره های مسدود شده در اندروید

برای مشاهده شماره های بلاک شده در اندروید مراحل زیر را دنبال کنید:

وارد برنامه تماس (Phone) شوید. سپس در بالای صفحه سمت راست روی آیکون تنظیمات کلیک کنید. به بخش لیست مسدودشده ها (Blocklist) بروید و شماره های مسدودشده (Blocked Numbers) را باز کنید. بدین ترتیب قادر به مشاهده شماره‌ های مسدود شده در گوشی اندروید خود خواهید بود. همچنین برای خارج کردن یک شماره از این لیست کافی است روی آن کلیک کنید، سپس در منوی باز شده گزینه رفع مسدودی (Unblock) را انتخاب کنید.

مشاوره آنلاین زودکمک

✅ همچنین بخوانید: ترفندهای ارسال پیام به مخاطب بلاک شده در واتساپ

مشاهده شماره‌ های بلاک شده در گوشی اندروید با استفاده از برنامه های مسدودسازی

شما می توانید از برنامه های مسدودسازی نیز برای پیدا کردن و مشاهده شماره های مسدود شده در اندروید استفاده کنید. برخی از این برنامه ها عبارتند از: Truecaller، Hiya، Call Blacklist، Mr. Number، Call Control، CallApp، Avast، Should I Answer، Call Blocker – Blacklist، Whoscall، Call Blocker.

نظر خود را بنویسید

نظرات کاربران