برند HP یکی از شناخته شده ترین برندهای موجود در بازار در زمینه تولید پرینتر است. این پرینترها تنوع بسیار بالایی داشته و هر کدام با توجه به مشخصاتی که دارد برای کاربری به خصوصی مناسب است. این سازنده آمریکایی هم در زمینه پرینترهای خانگی فعالیت دارد و هم مدل‌ های اداری و چندکاره. شما می توانید بسته به نیاز خود از بین تنوع بالای این برند، پرینتر مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید. در این مقاله می خواهیم 5 مدل از محبوب ترین پرینترهای اچ پی را به شما معرفی کنیم، پس تا انتهای مقاله با ما بمانید.

محبوب ترین پرینترهای اچ پی

در خرید محبوب ترین پرینترهای اچ پی به چه مواردی باید دقت داشت؟

در هنگام خرید و انتخاب پرینتر باید به موارد زیر دقت داشت:

  • پرینتر لیزری است یا جوهرافشان؟

  • پرینتر رنگی است یا سیاه سفید؟

  • پرینتر موردنظر با چه سرعت و کیفیتی پرینت می گیرد؟

  • پرینتر تک کاره است یا چندکاره؟

  • توجه به درگاه های ارتباطی پرینتر

مشاوره آنلاین زودکمک  نحوه تنظیم کیفیت پرینت در چاپگر رو می دونستی؟

معرفی محبوب ترین چاپگرهای اچ پی

اکنون در این بخش مقاله به معرفی 5 مدل از محبوب ترین پر ینترهای HP می پردازیم که عبارتند از:

  • پرینتر Laser 107W HP

  • پرینتر چندکاره HP LaserJet Pro MFP M28a

  • پرینتر HP Laser Jet P1102

  • پرینتر HP LaserJet Pro M501dn

  • پرینتر HP Laser Jet Pro M15a

در ادامه مقاله، به بررسی هر یک از این مدل ها می پردازیم.

مشاوره آنلاین زودکمک

مشاوره آنلاین زودکمک  تعمیر تخصصی پرینتر در محل با گارانتی، فقط در زودکمک. 

پرینتر Laser 107W HP

اگر می خواهید یک پرینتر ارزان ‌قیمت بخرید که امکان اتصال به وای فای هم داشته باشد، Laser 107W HP می‌ تواند گزینه بسیار خوبی برای شما باشد. سرعت چاپ این پرینتر برابر با 20 برگه در دقیقه است و رزولوشنی برابر با 1200 در 1200 دارد و اچ پی توصیه کرده که بین 100 تا 1500 چاپ در ماه با این پرینتر انجام دهید. لازم به ذکر است که این مقدار حداکثر توان این پرینتر نیست و شرکت ‌های سازنده برای این که محصولات طول عمر بیشتری داشته باشند پیشنهاد می‌کنند که عدد چاپ را در بازه مشخصی نگه دارید. بی شک این محصول یکی از محبوب ترین چاپگرهای HP است.

محبوب ترین پرینترهای HP

پرینتر چندکاره HP LaserJet Pro MFP M28a

HP LaserJet Pro MFP M28a، یکی از بهترین پرینترهای سه کاره با قیمت مناسب است. این پرینتر 5.4 کیلوگرم وزن دارد و می ‌تواند سه کار پرینت، کپی و اسکن را انجام دهد. رزولوشن در نظر گرفته شده برای کپی برابر با 400 در 600 است و سرعت پرینتر به 18 چاپ در دقیقه می‌رسد. رزولوشن پرینت اما 600 در 600 است و این محصول می‌ تواند در ماه تا 8000 چاپ را انجام دهد.

در زمینه اسکن نیز رزولوشن این مدل 1200 در 1200 است و شما به غیر از خانه حتی در شرکت ‌های کوچک نیز می ‌توانید از این محصول جذاب استفاده کنید. در نظر داشته باشید که برای این مدل قابلیت ADF یا چاپ دورو در نظر گرفته نشده است و در صورت نیاز به این قابلیت‌ ها باید به سراغ‌ مدل‌ های گران ‌تر بروید. با توجه به مشخصات و ویژگی های این محصول می توان آن را یکی از محبوب ترین پر ینترهای اچ پی محسوب کرد.

محبوب ترین چاپگرهای اچ پی

پرینتر HP Laser Jet P1102

این محصول یکی از بهترین پرینترهای خانگی اچ پی است. HP Laser Jet P1102، تک رنگ است و قابلیت چاپ به صورت سیاه و سفید را دارد. تکنولوژی چاپ این دستگاه از نوع لیزری است و نوع کاربری آن تک کاره است. کم حجم بودن این دستگاه از ویژگی های قابل توجه این مدل است که موجب شده به یکی از مدل های ایده آل برای کاربری خانگی تبدیل شود. این پرینتر هم قابلیت چاپ دو رو ندارد و توان کار ماهانه آن حداکثر تا 5000 صفحه است. ظرفیت سینی این پرینتر تا 150 برگه است.

محبوب ترین چاپگرهای HP

پرینتر HP LaserJet Pro M501dn

در صورتی که به یک پرینتر اداری نیاز دارید اما چندکاره بودن آن برایتان مهم نیست حتما نگاهی به این مدل از محبوب ترین چاپگرهای اچ پی داشته باشید. توان چاپ ماهانه این پرینتر به 100000 چاپ می ‌رسد، هرچند که شرکت اچ پی توصیه کرده تا این عدد را بین 1500 تا 6000 عدد نگه دارید تا بتوانید مدت طولانی‌ تری از پرینتر خود استفاده کنید و دیرتر به تعمیر نیاز پیدا کنید.

رزولوشن این پرینتر مانند بسیاری از محصولات دیگر 600 در 600 است و تا 600 در 4800 قابل افزایش است. یکی از برتری ‌های دیگر این پرینتر سرعت چاپ آن است. این مدل می ‌تواند در هر دقیقه تا 45 چاپ را انجام دهد که عملکردی فوق‌العاده است. این پرینتر از قابلیت چاپ دورو نیز برخوردار است و نمایشگری کوچک برای نمایش اطلاعات دارد.

مناسب ترین پرینترهای اچ پی

مشاوره آنلاین زودکمک  روش اتصال پرینتر به موبایل رو اینجا یاد بگیر. 

پرینتر HP Laser Jet Pro M15a

یکی دیگر از محبوب ترین پرینترهای اچ پی، HP Laser Jet Pro M15a است. این مدل را می توان در لیست بهترین پرینتر های خانگی اچ پی نیز قرار داد. نوع کاربری این دستگاه به صورت تک کاره است و تکنولوژی چاپ آن هم به صورت لیزری است. اما این پرینتر هم امکان چاپ دو رو ندارد و نمی توان با قابلیت اتصال به وای فای این پرینتر را شبکه کرد. ظرفیت سینی این مدل هم تا 150 برگه است و سرعت چاپ آن 19 برگه در دقیقه است. برای کاربری معمولی خانگی می توان پرینتر اچ پی مدل M15a را به عنوان یکی از بهترین چاپگر های خانگی اچ پی در نظر گرفت.

محبوب ترین پرینترهای اچ پی

نظر خود را بنویسید

نظرات کاربران