دسترسی به اینترنت ماهواره ای استارلینک در ایران، خبری است که این روزها به دنبال محدودیت های اینترنت کشور، در بین کاربران دست به دست می شود. اما آیا این خبر صحت دارد؟

برخی از کاربران در بستر اینترنت، خبری مبنی بر وجود یک اپلیکیشن گوشی که می تواند به اینترنت ماهواره ای استارلینک بدون نیاز به تجهیزات خاصی، دسترسی داشته باشد، منتشر کرده اند. در ادامه این خبر را بررسی خواهیم کرد.

دسترسی به اینترنت ماهواره ای استارلینک در ایران

دسترسی به اینترنت ماهواره ای استارلینک در ایران فقط با یک اپلیکیشن

دسترسی به سرویس اینترنت ماهواره ای به مواردی از جمله پوشش ماهواره ای استارلینک در ایران، خرید تجهیزات دریافت و ارسال اطلاعات و همچنین خریداری اکانت اتصال به این اینترنت از شرکت استارلینک نیاز دارد که بدون وجود هر ۳ این تجهیزات، امکان دسترسی به این سرویس عملا وجود نخواهد داشت.


اپلیکیشن های جعلی استارلینک معرفی شده با بدافزارها؟

همانطور که گفته شد، دسترسی به اینترنت ماهواره ای استارلینک در ایران بدون پوشش شبکه و خریداری و نصب تجهیزات مورد نیاز و اشتراک ماهیانه استارلینک امکان پذیر نیست و همچنین امکان دریافت این سرویس صرفا با یک اپلیکیشن موبایل وجود ندارد.

بنابراین تمامی اپلیکیشن های منتشر شده در بستر اینترنت، جعلی و بدافزار (ویروس) هستند و توصیه کارشناسان زودکمک این است که به خاطر حفظ امنیت خود به هیچ وجه این اپلیکیشن ها را دانلود و بر روی گوشی خود نصب نکنید زیرا تمامی این اپلیکیشن ها توسط افرادی سودجو و با سوء استفاده از شرایط فعلی کشور، با هدف سرقت اطلاعات و کلاهبرداری از کاربران طراحی و منتشر شده و به هیچ عنوان مورد تایید نیست.

در نتیجه خبری مبتنی بر دسترسی به اینترنت ماهواره ای استارلینک در ایران به کمک اپلیکیشن های مختلف، صحت ندارد.

نظر خود را بنویسید

نظرات کاربران