تلویزیون هوشمند KD-49X7500H از مدل های ساخته شده در سال 2020 کمپانی سونی است. این تلویزیون با نرخ بروزرسانی تصویر 60 هرتزی و رزولوشن 4k تولید شده است. این تلویزیون از فرمت های HDR10 و HLG پشتیبانی می کند و از عمق رنگ بالایی در تصاویر برخوردار است که می تواند تصاویر زنده و شفافی را نمایش دهد. تلویزیون هوشمند X7500H به واسطه سیستم عامل اندروید خود امکان تماشای آنلاین فیلم، موسیقی و سایر محتواها را به کاربر می دهد. همچنین می توانید برنامه های اندرویدی را بر روی این تلویزیون نصب و استفاده کنید. این تلویزیون از 3 عدد پورت HDMI نیز بهره می برد که می توان دستگاه های پخش مختلف را به صورت همزمان به تلویزیون متصل کرد.

مشخصات تلویزیون سونی KD-49X7500H

 

مشخصات فنی تلویزیون سونی مدل KD-49X7500H

 

سال ساخت

2020

اندازه صفحه نمایش

49 اینچ

نوع پنل

LCD

نوردهی صفحه نمایش

Edge LED

ابعاد تلویزیون بدون پایه

تقریبا 1101 x 645 x 57 میلی متر

وزن تلویزیون بدون پایه

تقریبا 12 کیلوگرم

ابعاد تلویزیون با پایه

تقریبا 1101 x 702 x 286 کیلوگرم

وزن تلویزیون با پایه

تقریبا 12.5 کیلوگرم

رنگ قاب

مشکی

 

📺 تعمیر تخصصی تلویزیون سونی خود را به کادر مجرب زودکمک بسپارید.

 

کیفیت و مشخصات تصویر تلویزیون سونی KD-49X7500H

کیفیت تصویر تلویزیون KD-49X7500H، 4K با نسبت تصویر 16:9 است. فناوری تقویت کنتراست پویا در این تلویزیون تصاویری زنده را به نمایش می گذارد. پردازشگر تصویر X1™ 4K هم به واضح تر و با کیفیت تر دیده شدن تصاویر کمک می کند. همچنین استاندارد های HDR10 و HLG در این تلویزیون پشتیبانی می شوند. همچنین فناوری TRILUMINOS به کار رفته در این تلویزیون می تواند طیف وسیعی از رنگ های درخشان را تولید کند. فناوری 4K X-Reality PRO هم برای افزایش رزولوشن و کاهش نویز تصاویر در KD-49X7500H سونی استفاده شده است. ( خوندن مقاله به هم ریختگی و قاطی شدن رنگ تصویر تلویزیون رو از دست نده. )

 

کیفیت تصویر

4K-UHD

رزولوشن تصویر

2160 × 3840

نسبت تصویر

16:9

پردازشگر تصویر

X1™ 4K

قابلیت سه بعدی

ندارد

HDR

دارد

 

کیفیت و مشخصات صدا

تلویزیون سونی KD-49X7500H با دو اسپیکر 10 واتی از نوع Bass Reflex عرضه شده است. فرمت های صوتی Dolby Digital، Dolby Digital Plus و Dolby Atmos در این تلویزیون پشتیبانی می شوند. همچنین فناوری S-Force Front Surround استفاده شده در این تلویزیون صدای فراگیر واضحی را تولید می کند. این تلویزیون از تکنولوژی های صوتی Dolby Audio و DTS HD پشتیبانی می کند که باعث شنیده شدن صدای بلند با کیفیت و واضحی می شود. 

 

تعداد اسپیکرها

2 عدد

توان هر اسپیکر

10 وات

توان خروجی کلی صدا

20 وات

نوع اسپیکرها

Bass Reflex

پشتیبانی از فرمت های صدای دالبی

دارد

 

درگاه های ارتباطی 

 

وای فای

دارد

بلوتوث

دارد

Chromecast

دارد

ورودی اترنت

دارد

پورت HDMI

دارد

تعداد پورت HDMI

3 عدد

پورت USB

دارد

تعداد پورت USB

2 عدد

خروجی هدفون

دارد

ورودی کامپوننت

ندارد

ورودی کامپوزیت

دارد

DLNA

دارد

 

مشخصات نرم افزاری تلویزیون KD-49X7500H سونی

سیستم عامل اندروید 9 در این تلویزیون امکان نصب برنامه های متنوع اندرویدی را به کاربر می دهد. همچنین 16 گیگابایت حافظه داخلی برای تلویزیون X7500H در نظر گرفته شده است. قابلیت اتصال به Google Home به کاربر این امکان را می دهد که بدون استفاده از ریموت کنترل، به تلویزیون خود دستور دهد و محتوا و برنامه مورد علاقه خود را پخش کند. همچنین از طریق کروم کست داخلی (Chromecast Built-in) این تلویزیون می توانید موبایل هوشمند اندروید یا iOS خود را به تلویزیون متصل کنید و از کار کردن با موبایل روی صفحه بزرگ تلویزیون لذت ببرید.

 

سیستم عامل

اندروید

اپ استور

Google Play

Chromecast داخلی

دارد

تلتکست

دارد

 

✅ این مقاله حتما به کارت میاد: نصب برنامه روی تلویزیون سونی

 

سایر قابلیت های تلویزیون KD-49X7500H

با سیستم عامل اندروید در این تلویزیون امکان نصب برنامه های اندرویدی از Google Play فراهم شده است. همچنین با Chromecast داخلی می توان به راحتی به گوشی های هوشمند متصل شد، بلوتوث و وای فای هم از دیگر قابلیت های اتصال در این تلویزیون هستند.

تلویزیون KD-49X7500H از فرمت های متنوع ویدیویی از قبیل H.263، H.264، H.265، DivX، Xvid، mkv، wmk، mp4، mpeg-4 و... پشتیبانی می کند. همچنین فرمت های صوتی رایج از قبیل mp3، mp2، aac، wma، wav و... در این تلویزیون قابل پخش هستند. فرمت های درایو USB پشتیبانی شده در این تلویزیون هم عبارتند از FAT16 / FAT32 / exFAT / NTFS. قابلیت EPG هم در این تلویزیون پشتیبانی می شود که می تواند زمان بندی و جزئیات پخش برنامه ها را به کاربر نمایش دهد.

نظر خود را بنویسید

نظرات کاربران