حتما برای شما هم پیش آمده که بخواهید اعلان های گوشی خود را در صفحه قفل مخفی کنید. مخفی کردن اعلان ها در Lock Screen نیز به شما امکان حفاظت بیشتر از حریم خصوصی تان را می دهد. یکی از امکانات سیستم ‌عامل اندروید قابلیت نمایش ندادن notification در صفحه قفل گوشی است. مخفی کردن نوتیفیکیشن در صفحه قفل گوشی به شما این امکان را می دهد که از نمایش اعلان هایی از قبیل پیامک ها، تماس ها، اعلان های پیامرسان ها و... بر روی صفحه قفل گوشی خود جلوگیری کنید. فعال کردن قابلیت نشان ندادن نوتیفیکیشن در صفحه قفل گوشی روندی ساده دارد. در ادامه به شرح فعال و غیرفعال کردن قابلیت نمایش ندادن اعلان در صفحه قفل گوشی خواهیم پرداخت.

مخفی کردن اعلان در صفحه قفل گوشی

چگونه عدم نمایش نوتیفیکیشن در صفحه قفل گوشی را فعال کنیم؟

مخفی کردن اعلان در صفحه قفل گوشی به دو روش که بستگی به مدل و برند گوشی دارد انجام می شود. برای فعال سازی عدم نمایش اعلان در صفحه قفل گوشی طبق مراحل زیر اقدام کنید:

ابتدا به منوی تنظیمات یا Settings گوشی بروید، سپس به بخش اعلان ها (Notifications) بروید. در این بخش برای نشان ندادن اعلان در صفحه قفل گوشی، برنامه یا اعلان هایی را که نمی خواهید در صفحه قفل نشان داده شوند را انتخاب کرده و گزینه Do not show notifications (مخفی کردن اعلان در صفحه قفل) را انتخاب کنید. همچنین در برخی از گوشی ها می توانید مستقیما این گزینه را فعال یا غیرفعال کنید.

مشاوره آنلاین زودکمک

✅ پیشنهاد زودکمک: نحوه باز کردن قفل گوشی در صورت فراموشی 

روش دیگر برای مخفی کردن اعلان ها در Lock Screen به این صورت است که بعد از وارد شدن به منوی تنظیمات یا  Settings گوشی به بخش صفحه قفل (Lock Screen) بروید. در این بخش بر روی Notifications on lock screen (نمایش اعلان ها در صفحه قفل) کلیک کنید. سپس گزینه Content on lock screen (نمایش محتوا در صفحه قفل) را انتخاب کنید. سپس در منوی ظاهر شده گزینه Do not show notifications (عدم نمایش اعلان در صفحه قفل گوشی) را انتخاب کنید. بدین ترتیب قابلیت عدم نمایش نوتیفیکیشن در صفحه قفل گوشی برای شما فعال خواهد شد.

📱 نشونه های هک شدن گوشی رو می تونی اینجا بخونی.

غیرفعال سازی مخفی کردن نوتیفیکیشن در صفحه قفل گوشی

برای غیرفعال کردن این قابلیت کافیست که طبق مراحل بالا می توانید با غیرفعال کردن یا خاموش کردن گزینه Do not show notifications (عدم نمایش اعلان ها در صفحه قفل) این تنظیمات را غیرفعال کنید.

نظر خود را بنویسید

نظرات کاربران