تلویزیون بلست BTV-43FDA110B

تلویزیون های بلست جزو برندهای داخلی است که توسط کمپانی های سطح بالای ایرانی ساخته می شود. این محصولات با کیفیت در غیاب محصولات کره ای مانند سامسونگ و ال جی، نبض بازار را به دست گرفته اند و محصولات متنوعی دارند. یکی از این محصولات، تلویزیون بلست BTV-43FDA110B است. این مدل 43 اینچی، با نمایش تصاویری با کیفیت، یکی از تلویزیون های هوشمند برند بلست است و قابلیت های بسیار مختلفی را ارائه می دهد. با این حال تلویزیون بلست مدل BTV-43FDA110B جزو محصولات مقرون به صرفه بازار محسوب می شود و باید آن را با مدل های میان رده سایر برندهای شناخته شده مقایسه کرد، چرا که قطعا نمی توان انتظار داشت در حد محصولات رده بالای برندهای برتر بازار ظاهر شود و عمل کند. در این مقاله می خواهیم با مشخصات و ویژگی های مهم تلویزیون بلست BTV-43FDA110B بیشتر آشنا شویم.

تلویزیون بلست BTV-43FDA110B

خدمات فوری ! در محل! همراه با گارانتی! 👈 تعمیر تلویزیون بلست در تهران 👉

طراحی تلویزیون بلست BTV-43FDA110B

برای بررسی کامل تلویزیون 43 اینچی بلست، مدل BTV-43FDA110B بهتر است با سبک طراحی این مدل شروع کنیم. تلویزیون BTV-43FDA110B بلست در کل یک طراحی بسیار ساده اما شیک دارد که می توان آن را با هر سبک دکوراسیونی مطابقت داد. رنگ بدنه یا قاب به کار رفته در اطراف این تلویزیون مشکی است که همین ویژگی موجب افزایش جذابیت و شیکی این تلویزیون شده است.

در طراحی نمایشگر این دستگاه، قاب کمترین ضخامت را دارد و به این ترتیب حداکثر فضای نمایشگر را صفحه نمایش تشکیل می دهد. برای این تلویزیون از دو پایه مشکی رنگ ساده در دو طرف تلویزیون استفاده شده است. با این حال اگر به مدل های باریک و با ضخامت پایین علاقه داشته باشید، باید بدانید که تلویزیون بلست BTV-43FDA110B تقریبا به نسبت دیگر مدل های رده بالای بازار، ضخامت بالایی دارد.

مشاوره آنلاین زودکمک

بررسی کیفیت صفحه نمایش تلویزیون

یکی دیگر از ویژگی های مهم برای خرید تلویزیون، بدون شک مشخصات پنل نمایشگر و کیفیت تصویر آن است. نوع نمایشگر به کار رفته در ساخت این تلویزیون، از نوع Full HD است و شما می توانید با پخش محتواهایی با این کیفیت، از تماشای فیلم و سریال در این تلویزیون لذت ببرید.

نمایشگر این تلویزیون همانطور که پیش از این هم گفته شد، 43 اینچ است. تکنولوژی ساخت صفحه از نوع LED است و تصاویر با رزولوشن 1920 * 1080 پخش می شوند. با وجودی که در کل کیفیت پخش تصاویر این تلویزیون بالا و راضی کننده است، اما از فرمت پخش تصاویر 3D پشتیبانی نمی کند و بنابراین نمی توان با تلویزیون بلست BTV-43FDA110B، محتواهای سه بعدی را پخش کرد.

مهمترین موضوعی که باید در خصوص کیفیت تصویر این مدل به آن توجه کرد این است که با توجه به 43 اینچ بودن این مدل، کیفیت تصویر Full HD کاملا برای آن ایده آل است، چرا که کیفیت های بالاتر مانند 4K، روی نمایشگرهای بزرگتر عملکرد بهتری دارد و نمی توان در ابعاد 43 اینچ توقع کیفیت بسیار بالاتر را داشت.

خوندن روش های بهبود کیفیت تصویر در تلویزیون می تونه برات خیلی مفید باشه پس خوندنش و از دست نده.

بررسی تکنولوژی ها و قابلیت های به کار رفته در تلویزیون BTV-43FDA110B

تلویزیون بلست BTV-43FDA110B  هوشمند است و از سیستم عامل اندروید پشتیبانی می کند. به این ترتیب کاربران به راحتی می توانند گوشی های اندرویدی خود را به تلویزیون وصل کرده و محتواها را از روی تلویزیون تماشا کنند.

این مدل با قابلیت اتصال بی سیم به وای فای و اینترنت، امکان وب گردی راحت، استفاده از پلتفرم های آنلاین یا حتی استریم فیلم و سریال را برای کاربران امکان پذیر می کند و به این دلیل یک محصول کاربرپسند است که مطابق تقاضای روز بازار طراحی شده است. کاربران می توانند اپلیکیشن های مبتنی بر اندروید را روی این دستگاه نصب کرده و از آنها استفاده کنند.

بدون شک اسمارت بودن تلویزیون امکان اتصال به اینترنت آن یک ویژگی مهم برای اکثر کاربران است و کارایی یک تلویزیون را افزایش می دهد. در تلویزیون بلست مدل BTV-43FDA110B یک گیرنده دیجیتالی داخلی وجود دارد. بنابراین کاربران به راحتی می توانند به کانال ها دسترسی داشته باشند و دیگر نیازی به یک گیرنده جداگانه ندارند. همچنین می توان با استفاده از قابلیت MHL در این دستگاه، تصاویر را با سایر دستگاه های دیجیتالی به راحتی به اشتراک گذاشت.

با اتصال HDMI، پخش تصاویر گوشی یا لپ تاپ روی تلویزیون بسیار راحت است. یکی از ویژگی ها و قابلیت های جذاب این تلویزیون، قابلیت Time Shift است که می توان از طریق آن، پخش برنامه های تلویزیونی را کنترل کرد. نقطه ضعف بزرگ این مدل این است که قابلیت اتصال از طریق بلوتوث را ندارد.

مشخصات تلویزیون بلست BTV-43FDA110Bس

مشخصات صدای تلویزیون بلست مدل BTV-43FDA110B

از نظر کیفیت صدا نیز با توجه به ابعاد و اندازه ای که این تلویزیون دارد، می توان گفت که مشخصات صوتی نمره قبولی را می گیرد. تلویزیون بلست BTV-43FDA110B به یک سیستم صوتی 20 واتی مجهز است. در این دستگاه از دو اسپیکر با توان 10 وات استفاده شده که در دو طرف تلویزیون قرار گرفته اند.

از آن جایی که معمولا یک تلویزیون 43 اینچی برای یک فضای بسیار بزرگ انتخاب نمی شود، به نظر می رسد که چنین سیستم صوتی بتواند وضوح و کیفیت لازم را برای کاربران داشته باشد. سیستم صوتی تلویزیون بلست مدل BTV-43FDA110B به چندین حالت صوتی مختلف هم مجهز است. بنابراین کاربران می توانند حالت پخش صدا را با توجه به نوع محتوایی که تماشا می کنند، تنظیم نمایند.

بررسی درگاه های ارتباطی تلویزیون بلست BTV-43FDA110B

با وجودی که این مدل قابلیت اتصال از طریق اینترنت را دارد، اما هنوز هم به دلیل عدم امکان اتصال بی سیم از طریق بلوتوث، وجود درگاه های ارتباطی کافی و متنوع بسیار مهم است. این تلویزیون به سه پورت HDMI مجهز است که قطعا برای کاربران مهمترین نوع ورودی در تلویزیون محسوب می شود و می توان از طریق آن اکثر دستگاه ها از جمله لپ تاپ را به تلویزیون وصل کرد.

با ورودی HDMI، صدا و تصویر به صورت همزمان و با بالاترین کیفیت به تلویزیون انتقال می یابند و پخش می شوند. مهمترین دستگاهی که از طریق HDMI می توان آن را به تلویزیون وصل کرد، کنسول های بازی هستند. علاوه بر این، ورودی دیگری که قطعا برای کاربران اهمیت دارد پورت USB است. تلویزیون بلست BTV-43FDA110B دارای دو درگاه USB 2.0 است.

این ورودی ها همگی در پشت تلویزیون قرار دارند و شاید از نظر برخی از کاربران دسترسی به آنها کمی سخت باشد. خصوصا اگر بخواهید این دستگاه را به دیوار نصب کنید. دیگر پورت های به کار رفته در این مدل شامل پورت VGA، پورت کامپوزیت، پورت شبکه و درگاه خروجی صدای اپتیکال می شود.

قیمت تلویزیون بلست مدل BTV-43FDA110B

همانطور که در ابتدای مطلب هم گفته شد، تلویزیون بلست BTV-43FDA110B یک محصول مقرون به صرفه بوده و جزو مدل های میان رده بازار است. اما با توجه به این که این مدل یک دستگاه هوشمند است و قابلیت های خوبی دارد، می توان آن را جزو مدل های پرفروش در نظر گرفت.

این محصولات تولید شرکت ایران رهجو بوده و با گارانتی شرکتی عرضه می شوند. به دلیل این که تولید آنها در داخل است، قیمت مناسب تری دارند. در حال حاضر این مدل با قیمت حدودی 8 تا 9 میلیون تومان عرضه می شود.

نظر خود را بنویسید

نظرات کاربران