نمایندگی موبایل اپل در کشور ما فعال نیست؛ اما زودکمک، خدمات مربوط به تعمیر نرم افزاری و سخت افزاری گوشی های اپل را به دارندگان آنها ارائه می دهد. به این ترتیب می توانید درخواست تعمیر گوشی اپل را در سامانه زودکمک ثبت کنید تا تخصصی ترین سرویس ها در زمینه تعمیرات تخصصی گوشی به شما ارائه شوند. در ادامه این مقاله، راجع به تاریخچه گوشی های آیفون و نحوه ورود اپل به دنیای موبایل با شما صحبت می کنیم. برای آشنایی با نمایندگی گوشی آیفون و دیگر نکات در مورد گوشی های apple؛ همراه ما باشید.

ثبت سفارش آنلاین تعمیر موبایل اپل

برای تعمیر گوشی آیفون به شکل تخصصی، زودکمک کنار شماست. با کلیک بر لینک و یا از طریق اپلیکیشن زودکمک، می توانید درخواست تعمیر موبایل اپل را به صورت آنلاین ثبت کرده و منتظر تماس همکاران ما باشید. سرویس پذیرش و تحویل در محل دستگاه در شهرستان های تهران و کرج (رایگان) هم به شما این امکان را می دهد که بدون خروج از منزل، موبایل اپل خود را توسط مجرب ترین تکنسین های تعمیرات موبایل، تعمیر کرده و مجددا از آن استفاده کنید.

خدمات نمایندگی گوشی اپل

خدمات نمایندگی گوشی اپل شامل مجموعه ای از اقدامات فنی و پشتیبانی است که طیف گسترده‌ ای را از رفع ایرادات سخت ‌افزاری و نرم ‌افزاری گرفته تا ارائه مشاوره فنی شامل می‌ شود. همچنین کارشناسان نمایندگی موبایل اپل آمادگی دارند تا در مورد نصب و راه‌ اندازی نرم‌ افزارها، انتقال اطلاعات و مواردی از این قبیل حرفه‌ ای ‌ترین خدمات پشتیبانی را به مشتریان ارائه دهند.

استفاده از خدمات پشتیبانی فنی به کاربران کمک می‌ کند تا چالش ‌های پیش روی خود در زمینه اتصال به اینترنت، مشکل در استفاده از برنامه‌ ها و… را به راحتی پشت سر بگذارند.

خدمات نمایندگی گوشی اپل

خدمات تعمیر در نمایندگی موبایل اپل

تیم تعمیر در نمایندگی موبایل اپل به دلیل دارا بودن سال ‌ها تجربه و تخصص لازم، قادرند مشکلات مختلف  آیفون شما را به سرعت تشخیص بدهند. با استفاده از خدمات این مرکز می توانید موبایل خود را به حالت اولیه برگردانید و از آن بهره‌ برداری بهینه ‌ای داشته باشید. خدمات ارائه شده در نمایندگی گوشی اپل در زمینه تعمیرات دو دسته را شامل می شوند که عبارتند از:

  • تعمیرات سخت ‌افزاری: این خدمات مواردی مثل رفع مشکلات صفحه نمایش، باتری ضعیف، ایرادات دوربین، بلندگو و میکروفون و… را دربر می گیرند.

  • تعمیرات نرم‌ افزاری: در این دسته از تعمیرات رفع اختلالات نرم‌ افزاری، ویروس کشی آپدیت سیستم عامل، نصب برنامه‌ و… می گنجند.

خدمات فروش در نمایندگی موبایل اپل

محصولات اپل به دلیل کیفیت بالا همواره با استقبال فراوان از جانب مصرف کنندگان روبرو شده ‌اند. در حال حاضر مدل‌ های متنوعی از موبایل اپل در بازار مصرف موجود است. این تنوع بالا در بسیاری از موارد کار انتخاب را برای مشتریان مشکل می‌ سازد.

اگر نیاز دارید که در مورد آیفون ها اطلاعات موثقی دریافت کنید لازم است بدانید که کارشناسان نمایندگی گوشی اپل آماده هستند تا سوالات شما را پاسخ دهند. در این مرکز علاوه بر عرضه دستگاه های اصل، مجموعه ‌ای از بهترین کارمندان فروش فعالیت دارند که حرفه ‌ای‌ ترین مشاوره‌ ها را مورد ویژگی‌ های مختلف آیفون‌ ها در اختیار افراد قرار می‌ دهند.

نمایندگی فروش انواع مدل های موبایل اپل

کمپانی اپل همواره در تلاش است تا با ارائه محصولات با کیفیت تجربه کاربری مطلوبی را برای مشتریان فراهم کند. به همین دلیل اخیراً مدل‌ های جدیدی از موبایل آیفون را با تکنولوژی پیشرفته و قابلیت‌ های منحصر به فرد ارائه داده است.

چنانچه قصد خریداری سری ‌های مختلف گوشی آیفون از قبیل 5، 6، 7، 8 و … را دارید، استفاده از خدمات نمایندگی فروش اپل برای شما بهترین گزینه است. زیرا در نمایندگی اپل می‌توانید از بابت اورجینال بودن دستگاه‌ ها اطمینان حاصل نمایید. علاوه بر آن کلیه محصولات با ضمانت ‌نامه معتبر عرضه می شوند.

نمایندگی iphon14

آیفون 14 گوشی هوشمند بی نظیری است که از یک پردازنده قوی بهره می ‌برد تا در نهایت یک عملکرد سریع و بی ‌نقص را برای کاربر فراهم آورد. به گونه ‌ای که باز کردن برنامه‌ ها بدون هیچ گونه تاخیری انجام می‌ گیرد.  یکی از ویژگی‌ های  بارز iphon14 وجود صفحه نمایش بزرگ و با کیفیت آن است. این محصول همچنین به دلیل دارا بودن دوربین ‌های با کیفیت، عکاسی حرفه ای را امکان‌ پذیر می ‌سازد.

در صورت تمایل به خرید آیفون جدید یا نیاز به تعمیر دستگاه خود می ‌توانید روی خدمات نمایندگی iphon14 حساب کنید. در نمایندگی گوشی اپل کارشناسان ماهر فعالیت دارند، لذا به راحتی می ‌توانند تمام ایرادات آیفون را شناسایی کرده و آن را به سرعت تعمیر کنند.

نمایندگی iphone13

آیفون 13 دارای ویژگی ‌های فنی بسیار جذابی است که از جمله آن ها می توان به پردازنده قدرتمند A15 Bionic  و صفحه نمایش با وضوح بالا اشاره کرد. دوربین های عقب این محصول از قابلیت فوکوس اتوماتیک بهره می ‌برد، بنابراین می ‌توانید تصاویری با جزئیات بسیار دقیق و رنگ‌ های زنده ثبت کنید.به لطف باتری قوی آیفون 13 نیز قادرید ساعات طولانی از گوشی خود استفاده کنید؛ بدون این که نگران اتمام شارژ باشید. در نمایندگی iphone13 تخصصی‌ ترین خدمات در زمینه فروش و تعمیر این گوشی  ارائه می ‌شود.

بیشتر بخوانید: تعمیرات تخصصی آیفون 13

نمایندگیiphone12

آیفون 12 از تراشه A14 Bionic پشتیبانی می ‌کند، بنابراین امکان اجرای سریع برنامه ‌ها و بازی‌ های سنگین را فراهم می‌ سازد. دوربین های پیشرفته این دستگاه به فناوری پیشرفته ای مجهز شده اند، بنابراین قابلیت عکسبرداری حرفه ای را ارائه می دهند. به کمک باتری قدرتمند آن نیز می توانید استفاده طولانی مدت و بی وقفه را تجربه نمایید.

چنانچه تمایل دارید گوشی iphone12 بخرید، یا این که موبایل شما نقص فنی پیدا کرده است، برای برخورداری از خدمات  نمایندگی گوشی اپل سفارش خود را در سایت ثبت کنید. کارشناسان مرکز بلافاصله پس از ثبت درخواست،‌ به آن رسیدگی خواهند کرد. از آنجا که متاسفانه گوشی های فیک در بازار به وفور یافت می شود، با خرید از نمایندگی خیال شما از بابت فابریک بودن محصولات آسوده خواهد شد.

تاریخچه ورود اپل به دنیای موبایل

در مدت زمانی که استیوجابز مدیر عامل اپل بود، اپل Inc از او خواست دستگاهی با نمایشگر لمسی تولید کنند. پیش از این درخواست، این شرکت دستگاهی به نام newton MessagePad را تولید و عرضه کرده بود و اولین آیفون هم تقریبا مشابه با همین محصول طراحی شد. پس از معرفی آیتیونز در ژانویه 2001 ، شرکت اپل با همکارای کمپانی موتورولا، موبایلی را طراحی کرد که با عنوان POKR 1تولید د عرضه شد. البته جابز از طراحی این گوشی چندان راضی نبود و به نظرش طراحی آن هیچ ربطی به گوشی های اپل نداشت. در همان سال بود که اولین گوشی موبایل اپل، با عنوان iPhone معرفی شد. تاریخچه ورود اپل به دنیای موبایل را می توان به سال 2007 هم تعمیم داد که اولین مدل آیفون در این سال معرفی شد. iPhone 2G شروع مسیر درخشان گوشی های apple شد و پس از آن هرسال یک آیفون جدید معرفی و عرضه میشد. خلاقیت، نوآوری، کیفیت و منحصر بفرد بودن، تنها بخشی از ویژگی هایی هستند که باعث شدند نمایندگی موبایل اپل تبدیل به یکی از پررفت و آمدترین نمایندگی های گوشی هوشمند در سرتاسر جهان شود.

 

نمایندگی موبایل اپل

درخواست تعمیر گوشی اپل را در سامانه زودکمک ثبت کنید تا تخصصی ترین سرویس ها در این زمینه به شما ارائه شوند.


موبایل اپل ساخت کدام کشور است؟

اپل بر عبارت کالیفرنیا در تولید گوشی هایش تاکید دارد و این مسئله را به رخ دیگر رقبایش می کشد. با این حال همه گوشی های آیفون تولید کالیفرنیا نیستند. اگر دقت کنید، عبارت "مونتاژ شده در چین" را در بسیاری از آیفون های اپل می بینید. این عبارت بدین معناست که گوشی مورد نظر توسط فاکسفان تولید شده است. البته فاکسفان هم مثل نمایندگی موبایل اپل، شعب مختلفی در دیگر کشورها دارد. از طرفی پگاترون هم جزو شرکت های مونتاژ کننده گوشی های apple است. بنابراین برای این که بدانید موبایل اپل ساخت کدام کشور است، باید به نامی که پس از عبارت مونتاژ شده می آید، استناد کنید.

خدمات تخصصی زودکمک در نمایندگی گوشی آیفون 

تعمیرات موبایل، تعمیر و تعویض برد آسیب دیده، تعویض خازن های معیوب و باد کرده، ترمیم و اصلاح مدارهای گوشی، تعمیر و تعویض نمایشگر، تعویض گلس ال سی دی، تعمیر و تعویض تاچ، تعمیرات اسپیکر و میکروفن، تعمیر و تعویض باتری، تعمیر و تعویض دکمه هوم، تعمیر سوکت شارژ، تعمیر آی سی ها و تعویض آنها در صورت نیاز، ترمیم بدنه گوشی، تعمیر آبخوردگی موبایل، بازیابی اطلاعات، ویروس کشی، نصب و بروزرسانی سیستم عامل، رفع ایرادات نرم افزاری و مواردی از این دست، مهم ترین خدمات نمایندگی موبایل اپل هستند. اگرچه به دلیل تحریم های ظالمانه علیه کشورمان، در ایران نمایندگی اپل وجود ندارد، زودکمک تمامی این خدمات را در سطح تخصصی و حرفه ای به کاربران ارائه می دهد.

 

چطور می توان از خدمت تعمیرکار سیار لپ تاپ زودکمک استفاده کرد؟

تعمیرکار سیار لپ تاپ زودکمک، خدمات تخصصی تعمیرات لپ تاپ در تهران و کرج را به کاربران ارائه می دهد. برای دریافت این سرویس، درخواست تعمیر لپ تاپ را از طریق سایت و یا اپلیکیشن زودکمک، ثبت کنید. همکاران ما برای انجام هماهنگی های لازم، با شما تماس می گیرند.

 

 

 

نظر خود را بنویسید

نظرات کاربران

زودکمک
1402/11/17-13:33

درود بر شما بهاره دانش عزیز

به تنظیمات گوشی بروید و نوتیفیکیشن پیام هارا برری نمایید. Settings > Notifications > Messages.

 

زودکمک
1402/11/17-13:30

درود بر شما Nal عزیز

شما میتوانید با سامانه همتا سوال خود را مطرح بفرمایید و راهنمایی شوید.

بهاره دانش
1402/09/20-13:48

سلام وقت بحير . من گوشيم ١٢ پرو هست، زماني كه صفحه گوشي قفل هست و موبايل زنگ ميخوره قسمت مسيج روي صفحه نمايش نشون. داده نميشه ميخواستم اگر امكانش هست كمكم كنيد

Nal
1402/06/23-11:57

سلام وقت بخیر، من قصد دارم یک گوشی اپل از امریکا وارد کنم، کدام گوشی های اپل که از امریکا وارد می شوند امکان آنلاک دارند؟

زودکمک
1401/08/08-16:48

سلام دوست عزیز. از کد های پیش فرض برنامه استفاده کنید، در صورت نبودن پیش فرض گزینه تماس را انتخاب کنید.

اکرم حشمتیان
1401/08/02-10:04

برای نصب ایمو کدایران راچطورواردکنیم

زودکمک
1401/05/10-09:37

آیفونی که شماره مدل آن CH است مخصوص بازار چین می باشد و از تماس صوتی فیس تایم پشتیبانی نمی کند و در مقابل آیفونی که شماره مدل آن za است تمام قابلیت‌های آیفون را داشته و هیچ ‌کدام از ویژگی‌های این گوشی غیرفعال نیست. گوشی‌های دارای پارت نامبر ZA در بازار سنگاپور ساخته می شوند. در نتیجه اگر به دنبال خرید یک گوشی آیفون هستید؛ پارت نامبر ZA انتخاب مناسب تری است.

زهرا اخلاقی راد
1401/05/09-14:56

فرق آیفون ch با za در چی ؟