علت فریز شدن ناگهانی گوشی بر روی یک صفحه، چیست؟


پاسخ ها

يكي از مشکلاتی كه بسياری از كاربران گوشی هاي هوشمند اندرويد و ios در برخی از موارد با آن روبرو می شوند، مشكل فريز شدن ناگهانی گوشی است. بسياری از کاربران گوشی های هوشمند به دنبال نصب نرم افزارهای جديد و مدام در پی بروزرسانی برنامه های گوشی خود هستند. ممكن است تعدادی از اين برنامه ها اختلال و مشکل داشته باشند و گوشی شما را دچار مشكل كنند.

راه حل های رفع مشکل فریز شدن ناگهانی گوشی های اندرویدی :

1) RESTART کردن گوشی
2) برنامه های خود را به روزرسانی کنید.
3)فضای گوشی را آزاد کنید.
4)حافظه پنهان و داده های گوشی را پاک کنید.

گوشی های آیفون‌ هم ممکن است به دلایلی خاصی فریز شده و هنگ کنند.

راه حل های رفع مشکل فریز شدن ناگهانی گوشی آیفون‌ها :

1) ابتدا آیفون را به شارژ بزنید. این امکان وجود دارد که شارژ باتری آیفون کم شده و یا به دلایل خاصی شارژ باتری گوشی خالی شده باشد و گوشی آیفون صفحه‌ای سیاه یا روشن اما بدون هیچ حرکتی را نشان دهد.

2)  با استفاده از دکمه پاور (Power) سعی کنید تا گوشی آیفون را به صورت معمولی خاموش و سپس روشن کنید.

3) مروری به برنامه های گوشی آیفون خود داشته باشید و برنامه هایی که به تازگی بر روی آیفون خود نصب کرده‌اید را بررسی کنید. چنانچه اپلیکیشن خاصی باعث بروز مشکل فریز شدن آیفون شده باشد را حذف کنید.

کاربر گرامی در صورت رفع نشدن مشکل، دستگاه شما نیاز به عیب یابی و تعمیر تخصصی دارد؛ جهت دریافت خدمات با شماره 1662 تماس گرفته و یا درخواست تعمیر دستگاه خود را به صورت آنلاین در سامانه زودکمک ثبت کنید. همکاران ما اطلاعات تکمیلی در خصوص نحوه دریافت خدمات را به شما ارائه می دهند.

بیشتر بخوانید: آموزش ویدیویی ثبت درخواست

زود کمک

1400-11-03 12:03:25

پاسخ خود را بنویسید