آیا می شود کنسول بن شده را از حالت بن در آورد؟


پاسخ ها

در ابتدا باید مدل بن شدن را مورد بررسی قرار داد، زیرا در حال حاضر 2 مدل بن شدن در xbox(مایکروسافت) و PlayStation(سونی) داریم. 

بن شدن (دائمی) کنسول بازی :
از جمله مواردی که موجب بن شدن کنسول کاربران خواهد شد، استفاده از اکانت های هک شده است. زمانی که شما با کنسول خود به اینترنت متصل می شوید، مایکروسافت یا سونی متوجه تقلبی بودن اکانت خواهد شد و موجب بن شدن کنسول می شود. این بن شدن از طرف مایکروسافت یا سونی بصورت دائمی اعمال می شود. با بن شدن سیستم، شما قابلیت بازی آنلاین و استفاده از شبکه را از دست خواهید داد. اما می توانید بصورت آفلاین بازی کنید.

بیشتر بخوانید: نحوه نصب بازی روی کنسول

مسدود شدن (موقت) کنسول بازی :
مسدود شدن suspensions نیز بدلیل نقض قوانین مایکروسافت یا سونی اعمال می شود، اما تفاوت این نوع مسدود شدن با بن شدن کنسول در این است که به صورت موقت بوده و با گذشت زمانی که مایکروسافت یا سونی مشخص خواهد کرد، کنسول رفع مسدودی می شود و می توانید به اکانت خود متصل شوید.

کاربر گرامی در صورت رفع نشدن مشکل، کنسول بازی شما نیاز به عیب یابی و تعمیر تخصصی دارد؛ جهت دریافت خدمات با شماره 1662 تماس گرفته و یا درخواست تعمیر کنسول بازی خود را به صورت آنلاین در سامانه زودکمک ثبت کنید. همکاران ما اطلاعات تکمیلی در خصوص نحوه دریافت خدمات را به شما ارائه می دهند.

بیشتر بخوانید: آموزش ویدیویی ثبت درخواست

زود کمک

1400-11-16 15:34:12

پاسخ خود را بنویسید