بهترین گوشی های ضد آب

بهترین گوشی های ضد آب کدامند؟ این سوالی است که شاید ذهن شما را نیز به خود مشغول کرده باشد، خصوصا اگر می خواهید یک گوشی جدید خریداری کنید. تلفن های همراه جزئی جدایی ناپذیر از زندگی امروزه هستند. این دستگاه های هوشمند معمولا در تمام طول روز همراه ما هستند. از این رو، ممکن است گوشی شما با حادثه ای مانند سقوط در آب یا ریختن مایعات روی آن مواجه شود.

داشتن یک گوشی ضد آب می تواند خیال شما را تا حد زیادی از تماس دستگاه با آب راحت کند. پس اگر شما هم به فکر خرید چنین دستگاهی هستید، در این مقاله با ما همراه باشید تا بهترین موبایل های ضد آب را به شما معرفی کنیم.

بهترین گوشی های ضد آب

10 مدل از بهترین گوشی های ضد آب

در این بخش، به 10 مدل برتر گوشی های ضد آب اشاره می کنیم که عبارتند از:

  • iPhone 15 Pro Max

  • iPhone 15

  • Samsung Galaxy S24 Ultra

  • Samsung Galaxy S24 Plus

  • iPhone 14

  • iPhone SE

  • Google Pixel 8 Pro

  • Google Pixel 8

  • OnePlus 10 Pro

  • Google Pixel 8a

در ادامه، هر یک از این مدل ها را که در دسته بهترین گوشی ضد آب قرار می گیرند، بررسی می کنیم.

مشاوره خرید بهترین گوشی ضد آب

📱 تعمیر موبایل فوری با قطعات اورجینال و گارانتی معتبر، فقط در زودکمک. 

گوشی آیفون 15 پرو مکس

بی شک iPhone 15 Pro Max را می توان یکی از بهترین گوشی های ضد آب به شمار آورد. این گوشی با طراحی و کیفیت ساخت مقاوم خود، از گواهی ضد آب IP68 برخوردار بوده و می تواند به مدت 30 دقیقه در برابر غوطه ‌ور شدن در آب تا عمق 6 متری و همچنین نفوذ گرد و غبار مقاومت نشان دهد.

 اگر در کنار ویژگی ضد آب بودن، می خواهید یک گوشی با کیفیت از هر نظر داشته باشید، آیفون 15 پرو مکس بهترین انتخاب است. این گوشی صفحه نمایش 6.7 اینچی OLED دارد و برای علاقه ‌مندان به عکاسی، گیمینگ و انجام کارهای سنگین با گوشی، گزینه‌ ای مناسب است.

بهترین گوشی ضد آب

گوشی آیفون 15

مورد بعدی که در دسته بهترین موبایل ضد آب قرار می گیرد، گوشی iPhone 15 است. آیفون 15 هم از گواهی IP68 برخوردار بوده و می تواند تا عمق 6 متری آب به مدت 30 دقیقه دوام بیاورد. همچنین، محافظ صفحه نمایش سرامیکی مخصوص کمپانی اپل نیز آیفون 15 را در برابر ضربه بسیار مقاوم کرده است.

این مدل هم مانند آیفون 15 پرو مکس انتخاب خوبی برای افرادی است که به داشتن یک گوشی با عملکرد قوی، دوربین باکیفیت و مقاوم در برابر آب اهمیت می دهند.

بهترین موبایل ضد آبگوشی سامسونگ S24 اولترا

کمپانی سامسونگ هم از قافله بهترین گوشی های ضد آب عقب نمانده و موبایل های ضد آب باکیفیتی تولید کرده است. یکی از بهترین مدل های گوشی های ضد آب این کمپانی خوشنام، گوشی S24 Ultra است. این گوشی به عنوان پرچم دار ضد آب سامسونگ در سال 2024 از ویژگی های منحصر به فرد خود بهره می برد.

گوشی S24 اولترا سامسونگ هم گواهی ضد آب و گرد و غبار IP68 داشته و در برابر غوطه ‌وری در آب تا عمق 1.5 متر و به مدت 30 دقیقه مقاوم است. این پرچمدار سامسونگ را می توان از بهترین و قدرتمندترین گوشی های اندرویدی ضد آب محسوب کرد. Samsung Galaxy S24 Ultra، سخت افزاری قوی داشته و می تواند به خوبی از عهده اجرای برنامه ها و بازی های سنگین برآید.

این گوشی همچنین از دوبین باکیفیتی برخوردار بوده و برای عکاسی مناسب است. علاوه بر این، صفحه نمایش بسیار باکیفیت و روشنی برای این مدل در نظر گرفته شده که در نوع خود بی نظیر است.

📱 نحوه آپدیت گوشی سامسونگ به صورت دستی و خودکار رو اینجا یاد بگیر. 

بهترین موبایل های ضد آب

گوشی سامسونگ S24 پلاس

گوشی دیگر کمپانی سامسونگ که می توان آن را در دسته بهترین موبایل های ضد آب قرار داد، گوشی Samsung Galaxy S24 Plus است. این گوشی از مدل S24 اولترا قیمت مناسب تری داشته و برای افراد با بودجه کمتر، انتخاب ایده آلی است. گوشی S24 پلاس سامسونگ از صفحه نمایش تطبیقی ​​و تراشه قدرتمند Snapdragon 8 Gen 3 بهره می برد.

بی شک می توان این مدل گوشی سامسونگ هم یکی از بهترین گوشی های ضد آب با سخت افزار قوی به شمار آورد که می تواند انتظارات شما را از یک گوشی ضد آب باکیفیت برآورده کند. این گوشی نیز از گواهی IP68 بهره مند بوده و می تواند در عمق 1.5 متری آب تا 30 دقیقه دوام بیاورد.

بهترین گوشی های ضد آب اندرویدی

گوشی آیفون 14

گوشی آیفون 14 را نیز می توان یکی از بهترین گوشی های ضد آب کمپانی اپل دانست. این گوشی هم در نوع خود یکی از محبوب ترین مدل های گوشی های آیفون به شمار می رود. iPhone 14 نیز دارای گواهی IP68 بوده و تا عمق 6 متری آب به مدت 30 دقیقه از خود مقاومت نشان می دهد. همچنین با دارا بودن این گواهی، گوشی آیفون 14 در مقابل نفوذ گرد و غبار نیز مقاومت خوبی دارد.

این گوشی، قیمت مناسب تری نسبت به مدل های آیفون 15 داشته و در صورتی که بودجه کمتری دارید، می توانید این مدل را انتخاب کنید. قطعا آیفون 14 هم ویژگی های سخت افزاری قدرتمندی داشته و می تواند به خوبی از عهده فعالیت های مختلف با گوشی برآید.

بهترین گوشی های اندرویدی ضد آب

گوشی آیفون SE

مورد بعدی که در دسته بندی بهترین گوشی ضد آب جای می گیرد، گوشی iPhone SE است. این گوشی از پرچمداران آیفون قیمت مناسب تر و کمتری دارد اما همچنان می توان آن را یکی از گوشی های باکیفیت شرکت اپل دانست. iPhone SE از استاندارد ضد آب و گرد و غبار IP67 بهره مند بوده و طبق گفته کمپانی اپل، می توان از این گوشی به مدت 30 دقیقه در عمق 1 متری آب با فشار مناسب استفاده کرد.

در ساخت این گوشی از آلومینیوم و شیشه استفاده شده که بدنه ای مقاوم به آن بخشیده و این مدل را از گوشی های اندرویدی با قیمت مشابه برتر کرده است. اگر می خواهید یک گوشی آیفون ضد آب با قیمت مناسب داشته باشید، آیفون SE انتخاب خوبی خواهد بود.

📱 تعمیر آیفون SE در کوتاه ترین زمان ممکن فقط با زودکمک. 

بهترین گوشی های آیفون ضد آب

گوشی گوگل پیکسل 8 پرو

Google Pixel 8 Pro هم یکی دیگر از بهترین گوشی های ضد آب به شمار می رود. این گوشی، مدل پرچمدار سال 2024 گوگل بوده که در کنار ضد آب بودن و بهره مندی از گواهی IP68، عملکرد بسیار خوب و قدرتمند و دوربین فوق العاده ای هم دارد. از ویژگی های این گوشی می توان به صفحه نمایش 6.7 اینچی، پردازنده Tensor G3 و 12 گیگابایت رم اشاره کرد.

کیفیت عالی دوربین گوشی گوگل پیکسل 8 پرو، این مدل را به یکی از بهترین گوشی ها برای عکاسی مبدل کرده است. با تمام ویژگی های مثبت این گوشی، قطعا می توان آن را یکی از بهترین گوشی های اندرویدی ضد آب محسوب کرد.

بهترین مدل های گوشی ضد آب

گوشی گوگل پیکسل 8

Google Pixel 8 را می توان یکی از بهترین موبایل های ضد آب اندرویدی با قیمت مناسب به حساب آورد. این گوشی نیز از گواهی ضد آب و گرد و غبار IP67 برخوردار بوده و به مدت 30 دقیقه در عمق 1 متری آب مقاوت می کند. این گوشی، صفحه نمایش 6.2 اینچی OLED داشته و 8 گیگابایت هم حافظه رم دارد.

بهترین گوشی ضد آب اندرویدی

گوشی وان پلاس 10 پرو

این گوشی با طراحی زیبا، دوربین باکیفیت و باتری خوبی که دارد، در دسته بهترین گوشی های ضد آب با سیستم عامل اندروید قرار می گیرد. گوشی OnePlus 10 Pro هم گواهی IP68 داشته که در برابر عمق 1.5 متری آب به مدت 30 دقیقه مقاوم است.

بهترین موبایل ضد آب اندرویدی

گوشی گوگل پیکسل 8a

Google Pixel 8a هم با برخورداری از گواهی IP67، در برابر ذرات گرد و غبار و عمق آب 1 متری به مدت 30 دقیقه مقاوم است. این گوشی اندرویدی، صفحه نمایش 6.1 اینچی داشته و بدنه آن هم در قسمت جلویی از جنس شیشه، در بخش پشتی از جنس پلاستیک و قاب دور گوشی نیز از جنس آلومینیوم می باشد. با این ویژگی ها می توان این مدل هم در دسته بندی بهترین گوشی ضد آب قرار داد.

بهترین گوشی های ضد آب و گرد و غبار

نظر خود را بنویسید

نظرات کاربران