پیش از معرفی بهترین لپ تاپ های میان رده 2021، باید به یک نکته در رابطه با بازار لپ تاپ ایران و رده بندی لپ تاپ ها در این بازار اشاره کنیم. در جستجویی ساده در اینترنت، متوجه خواهید شد که لپ تاپ های میان رده در بازار کشورهای دیگر، لپ تاپ هایی با پردازنده های حداقل Core i5 یا Ryzen 5 هستند و حتی در میان آنها ممکن است با لپ تاپی با پردازنده Core i7 هم مواجه شوید. در این لیست حتی مک بوک ایر اپل هم ممکن است به عنوان یک لپ تاپ میان رده معرفی شود. قیمت این لپ تاپ ها چیزی ما بین 800 تا 1000 دلار است. اما در بازار ایران، با توجه به تنوع کمتر موجودی بازار و قیمت های عجیب این روزهای لپ تاپ ، لپ تاپ های Budget در بازارهای غربی با قیمتی معدل 600 تا 800 دلار به عنوان لپ تاپ میان رده معرفی می شود. به همین دلیل در این لیست، به معرفی بهترین لپ تاپ های میان رده 2021 از نگاه Digitaltrends می پردازیم.

 

مشاوران آنلاین زودکمک

 

لیست بهترین لپ تاپ های میان رده 2021

جایگیری لپ تاپ Acer در صدر لیست Digitaltrends به عنوان برترین لپ تاپ بهترین لپ تاپ های میان رده 2021، عجیب نیست. باید گفت ایسر موفق شده است تا یکی از بهترین لپ تاپ ها را در این سطح با قیمتی ایده ال و عملکردی درخشان به بازار عرضه کند. البته در این میان، نباید محصولات با کیفیت مایکروسافت را فراموش کرد. حضور کروم بوکها و تبلت/لپ تاپ های هیبریدی هم جالب توجه است. در کل لیست زیر از نظر سایت دیجیتال ترندز، بهترین گزینه های شما برای انتخاب در میان برترین لپ تاپ های میان رده 2021 است.

  • Acer Swift 3
  • Microsoft Surface Laptop Go
  • Dell G5 Gaming Laptop
  • HP Envy x360 13 (Ryzen)
  • Dell Inspiron 13 7000

 

بهترین لپ تاپ های میان رده 2021

در این لیست حتی مک بوک ایر اپل هم ممکن است به عنوان یک لپ تاپ میان رده معرفی شود.

 

لپ تاپ Acer Swift 3، عملکردی درخشان در زیر پوسته ای ساده

پیدا کردن لپ تاپی با قیمت 650 دلار برای قرار گرفتن در صدر لیست بهترین لپ تاپ های میان رده 2021، با عملکردی درخشان و قابل تحسین کار آسانی نیست. معمولاً برای کاهش قیمت به این سطح باید از خیر یکی از ویژگی های خوب لپ تاپ بگذرید. اما ایسر موفق شده است تا در لپ تاپ ایسر Swift 3، که به پردازنده Ryzen 7 4700 U مجهز است، قدرت یک لپ تاپ 8 هسته ای را در همراهی با کارت گرافیک Radeon در اختیار شما قرار بدهد. به همین دلیل است که حتی با این لپ تاپ می توانید تا حدی به تدوین فیلم هم بپردازید. البته نمایشگر این لپ تاپ بهترین نیست، اما مطمئن باشید که با دیدن عملکرد بی نظیر این لپ تاپ، به کلی این ضعف را فراموش می کنید.

این لپ تاپ میان رده، 8 گیگابایت رم و یک حافظه 512 گیگابایتی SSD را با خود یدک می کشد. البته نباید به دنبال ظاهری مدرن و شیک در این لپ تاپ باشید، اما کیفیت ساخت بالای آن در کنار قیمت به شدت مناسب این لپ تاپ، بدون شک رضایت شما را جلب خواهد کرد. در کل اگر حاضر هستید تا ظاهر لپ تاپ را فدای عملکرد و قیمت مناسب آن بکنید، این لپ تاپ همان چیزی است که به دنبال آن هستید.

 

 

لپ تاپ Acer Swift 3، عملکردی درخشان در زیر پوسته ای ساده

 

Microsoft Surface Laptop Go

اگر به دنبال یک لپ تاپ میان رده برای فرزند دانشجو یا دانش آموز خود هستید، که تمام ویژگی های مورد دلخواه ان ها را داشته باشد، در عین حال قیمت معقولی داشته باشد، این لپ تاپ یکی از بهترین انتخاب های شما در لیست بهترین لپ تاپ های میان رده 2021 است. اکثر دانش آموزان به دنبال لپ تاپی هستند که علاوه بر عملکرد خوب، ظاهری جذاب و شیک داشته باشد، و باید اعتراف کرد که Microsoft Surface Laptop Go تمامی این معیارها را با خود به همراه دارد.  این لپ تاپ تقریبا 550 دلاری، پردازنده ای نسل دهمی از شرکت اینتل (Core i5) را یدک می کشد. 4 گیگابایت رم دارد و از یک حافظه 64 گیگابایتی SSD بهره می برد. البته با کمی هزینه بیشتر مقدار رم و حافظه دو برابر می شود. نمایشگر 12.4 اینچی این لپ تاپ شاید 100 در صد FHD نباشد، اما کیفیت فوق العاده آن ، استفاده از این لپ تاپ را لذت بخش می کند. رنگ بندی های متنوع این لپ تاپ نیز قابل توجه است.

 

Microsoft Surface Laptop Go

 

Dell G5 SE Gaming Laptop، لپ تاپ گیمینگ در لیست میان رده ها

معمولاً لپ تاپ های گیمینگ، محصولاتی گران قیمت هستند، اما لپ تاپ Dell G5 SE Gaming Laptop نمونه ای است که ثابت می کند این قانون همیشه درست نیست. با قیمتی حدود 900 دلار، در این لپ تاپ به یک پردازنده 4500H و پردازنده گرافیکی AMD Radeon RX 5600M، 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه SSD دسترسی خواهید داشت. نمایشگر این لپ تاپ گیمینگ در لیست بهترین لپ تاپ های میان رده 2021، از فناوری IPS پشتیبانی می کند و کیفیتی معادل 1080p را در برابر چشمان شما به نمایش در می آورد. عملکرد این لپ تاپ در مقایسه با دیگر لپ تاپ های گیمینگ بی نظیر است و قدرتی معادل یک لپ تاپ با کارت گرافیک GeForce RTX 2060 را به شما ارائه می دهد. کیفیت ساخت و کیبورد فوق العاده این لپ تاپ نیز، از دیگر مزیت های این دستگاه به شمار می رود.

 

Dell G5 SE Gaming Laptop، لپ تاپ گیمینگ در لیست میان رده ها

 

HP Envy x360 13 (Ryzen)

اگر به دنبال لپ تاپی میان رده برای تدوین فیلم و عکس هستید که قیمتی زیر 1000 دلار داشته باشد، HP با مدل x360 13 و پردازنده AMD، تعداد هسته های مورد نیاز شما را برای این پروژه ها تامین می کند. در این لپ تاپ با استفاده از پردازنده گرافیکی Radeon، براحتی از پس پروژه های تدوین فیلم بر می آید. نمایشگر این لپ تاپ هم از کیفیت بالایی برخوردار است. پوشش 96 درصدی طیف رنگ SRGB و دقت 2.26 DeltaE، پوشش 71درصدی رنگ AdobeRGB نیاز های شما را برای تدوین فیلم برطرف خواهد کرد. 8 گیگابایت رم، و 128 گیگابایت حافظه SSD و یا چرخش 360 درجه و قابلیت استفاده از قلم، این لپ تاپ را به گزینه ای جذاب در لیست بهترین لپ تاپ های میان رده 2021 تبدیل می کند.

 

 

HP Envy x360 13 (Ryzen)

 

Dell Inspiron 13 7000

فرقی نمی کند که قصد دارید بر روی یک فایل حرفه ای اکسل کار کنید، یا می خواهید در انتهای یک روز پر مشغله کاری کمی با بازی خود را سرگرم کنید، Dell Inspiron 13 7000 انتخابی متعادل در لیست بهترین لپ تاپ های میان رده 2021 است. پردازنده نسل نهمی Core i5، 16 گیگابایت رم، و کارت گرافیک مستقل Nvidia GTX 1050 3GB برای بازی های سطح پایه، برای هر کاربری شاغلی کافیست. البته وزن این لپ تاپ، برای بسیاری از کاربران ایده آل نخواهد بود، اما وب کم با کیفیت، کیبورد فوق العاده و وای فای نسل 5 آن می تواند این ضعف را تا حدی پوشش دهد.

 

 

Dell Inspiron 13 7000

 

نظر خود را بنویسید

نظرات کاربران