نمایندگی پاناسونیک

نمایندگی پاناسونیک ، خدمات پس از فروش محصولات پاناسونیک را به دارندگان این برند ارائه می دهد. شرکتی که امروز با نام پاناسونیک می شناسیم، به صورت رسمی در ۱۷ مارس ۱۹۱۸ و تحت نام Matsushita Electric Housewares Manufacturing Works تأسیس شد.

نام تجاری پاناسونیک در سال 1955 ایجاد شد و برای اولین بار به عنوان یک مارک برای بلندگوهای صوتی استفاده شد. این نام ترکیبی از کلمات "Pan" و "Sonic" است و به معنای رساندن صدایی است که شرکت ما به جهان می آورد. پاناسونیک از سال 2008 ،  به عنوان نام تجاری شرکت ، نمایندگی پاناسونیک و محصولات و خدمات آن استفاده می شود.

نمایندگی رسمی پاناسونیک در ایران وجود ندارد. اما می توانید به مراکز معتبر برای خرید محصولات پاناسونیک و خدمات پس از فروش پاناسونیک اعتماد کنید. زود کمک بزرگترین سامانه ی تعمیرات در ایران با مجوز رسمی و با امکان ثبت رایگان درخواست تعمیرات و خدمات در محل و به ارائه ی خدمات تخصصی در خصوص محصولات برند پاناسونیک می پردازد.

نمایندگی پاناسونیک

ثبت سفارش آنلاین تعمیر لپ تاپ ایسوس

برای تعمیر لپ تاپ ایسوس به شکل تخصصی، زودکمک کنار شماست. با کلیک بر لینک و یا از طریق اپلیکیشن زودکمک، می توانید درخواست تعمیر لپ تاپ ایسوس را به صورت آنلاین ثبت کرده و منتظر تماس همکاران ما باشید. سرویس پذیرش و تحویل در محل دستگاه در شهرستان های تهران و کرج (رایگان) هم به شما این امکان را می دهد که بدون خروج از منزل، لپ تاپ ایسوس خود را توسط مجرب ترین تکنسین های تعمیرات لپ تاپ، ترمیم کرده و مجددا از آن استفاده کنید.

برند پاناسونیک ساخت کدام کشور است؟

شرکت پاناسونیک ابتدا به شرکت برق صنعتی ماتسوشیتا معروف بود یک شرکت چند ملیتی الکترونیک ژاپنی در شهر کادوما، اوساکا در کشور ژاپن است.

 

شعار شرکت پاناسونیک

نمایندگی پاناسونیک تا  ده سال با شعار جهانی «ایده های پاناسونیک برای زندگی» فعالیت کرد و سپس تصمیم گرفت شعار خود را عوض کند. آنها برای نشان دادن بهترِ چشم انداز سازمان شعار «زندگی بهتر، دنیای بهتر» را به کار گرفتند.

  تعمیر تلویزیون پاناسونیک

شعارهای نمایندگی پاناسونیک تا امروز

  • زمان فقط کمی از ما جلوتر است
  • از خودتان بیشتر انتظار داشته باشید
  • چه خبر پاناسونیک
  • پاناسونیک، چیزی که من میخواهم
  • پاناسونیک جدید چیست
  • بیایید بهتر زندگی کنیم

محصولات پاناسونیک

شرکت پاناسونیک در طول تاریخ صدساله ی خود، برندهای زیادی را پوشش داده و در نهایت تمامی محصولات را تحت برند پاناسونیک متحد کرده است. محصولات پاناسونیک مانند هم وطنان رقیبش یعنی سونی، هیتاچی و دیگر برندهای الکترونیکی، بسیار گسترده است. آن ها از تجهیزات کوچک الکترونیکی مانند نیمه هادی ها تا لوازم منزل و تجهیزات سرگرمی هواپیمایی تولید می کنند. اکنون پاناسونیک در تولید تلویزیون ، دوربین و کم کوردر ، لوازم سرگرمی مانند هدفون ، لوازم خانگی ، لوازم آرایشی برقی ، تلفن و.. فعالیت دارد. نمایندگی پاناسونیک در سراسر جهان به ارائه ی خدمات فروش و پس از فروش پاناسونیک می پردازد.

نمایندگی پاناسونیک

تاریخچه نمایندگی پاناسونیک

پاناسونیک با تمایل به تولید چیزهای با ارزش کار خود را شروع کرد. از آنجا که کار سخت و فداکاری تولید محصولات نوآورانه را به دنبال دارد ، این شرکت نوپا اولین قدم های خود را برای تبدیل شدن به غول لوازم الکترونیکی امروزی بر می دارد. شرکت پاناسونیک توسط کونوسوکه ماتسوشیتا تأسیس شد. ماتسوشیتا با تأسیس این شرکت توانست نام خانواده ی خود را در جهان پرآوازه کند. او در برخی رسانه ها لقب «خدای مدیریت» را به خود اختصاص داده است.

شرکت ماتسوشیتا در ابتدای فعالیت با تولید محصولاتی باکیفیت تر و ارزان تر توانست جایگاه خود را در میان تولیدکنندگان تجهیزات الکتریکی پیدا کند. پس از مدتی رقبا نیز به فکر کاهش قیمت افتادند و کونوسوکه را در شرایط دشواری قرار دادند. البته او با ارتباط مناسبی که با فروشندگان برقرار کرد، توانست از اولین چالش های ایجادشده در مدیریت شرکت سربلند بیرون بیاید. در طول سال های متمادی فعالیت در صنایع الکترونیک و مخابرات، امروزه در ردیف شرکت های بزرگ ژاپنی مانند سونی، هیتاچی، شارپ و توشیبا قرار دارد، که به عنوان غول های صنایع الکترونیکی جهان شناخته می شوند.

نظر خود را بنویسید

نظرات کاربران

زودکمک
1403/01/18-11:57

درود بر شما شیما نعمتی عزیز

شما می توانید مقاله ریست کردن تلفن پاناسونیک را مورد بررسی قرار دهید.

شیما نعمتی
1403/01/17-12:44

سلام ببخشید گوشی بیسیم من از دیشب ب گوشی پایه یا ب اصطلاح مادر وصل نمیشه ست نمیشن میشه راهنماییم کنید؟

زودکمک
1402/11/17-11:39

درود بر شما لیلاپرنده عزیز

با توجه به مدل دستگاه تنظیمات هم متفاوت است، شما میتوانید دفترچه راهنمای محصول خود را بررسی انجام دهید.

زودکمک
1402/11/17-11:38

درود بر شما مجیدترکاشوند عزیز

برای اتصال موبایل خود به تلویزیون میتوانید مقاله اتصال گوشی همراه به تلویزیون را در همین سایت مورد بررسی قرار دهید.

زودکمک
1402/11/17-11:36

درود بر شما محسن نرگس زاده عزیز

باید درایورهای دستگاه پرینتر شما بر روی لپ تاپ نصب شود، دوست عزیز شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 1662 تماس بگیرید کارشناسان زود کمک آماده ارائه خدمات به شما هستند.

لیلاپرنده
1402/08/23-12:38

ببخشید تلفن ما بی سیمی پاناسونیک هست دستم روی یه گزینه خورده تلفن رنگش بی صدا شده چیکار کنم از این حالت خارج بشه

مجیدترکاشوند
1402/07/14-18:55

کمک میخوام برای اتصال گوشی همراه به تلویزیون پاناسپنیک

محسن نرگس زاده
1402/04/24-14:06

سلام نحوه اتصال پرینتر سه کاره پانوسونیک به لبتاب و گرفتن کپی به چه صورته؟

زودکمک
1402/01/05-15:57

درود بر شما امیررضا عیوضی عزیز

در این رابطه نیاز است میرورینگ جدید برای دستگاه نصب کنید. در صورت تمایل برای دریافت خدمات میتوانید با شماره های اعلام شده در سایت تماس بگیرید.

امیررضا عیوضی
1402/01/05-13:51

سلام. من تا دیروز با برنامه cast play گوشیمو متصل میکردم اما یهو طوری شد ک وقتی وصل میکردم تصویر سیاه بود و فقط صدا میومد، بخاطر همین برگردوندم تنظیمات کارخانه تلویزیونو. الان دیگ هرچقد تلاش میکنم گوشی به تلویزیون وصل نمیشه و Google play هم فیلتره نمیتونم با برنامه های دیگ تست کنم.

مهدی کیا
1401/12/11-11:40

ست کردن گوشی بیسیم

زودکمک
1401/09/20-12:53

سلام دوست عزیز، دستگاه شما نیاز به عیب یابی و تعمیر تخصصی دارد؛ جهت دریافت خدمات با شماره درج شده در سایت تماس گرفته و یا درخواست خود را به صورت آنلاین در سامانه زودکمک ثبت کنید. همکاران ما اطلاعات تکمیلی در خصوص نحوه دریافت خدمات را به شما ارائه می دهند.

سید حمید موسوی
1401/09/12-14:46

من الان یه ماهه تلویزیون پاناسونیک خرید کردم و هرکاری کردم نتونستم از طریق برنامه کست پلی گوشیمو بهش وصل کنم و درگوگل هم سرچ کردم همه این مشکل رو داشتن و باتوجه به اینکه الان گوگل پلی فیلتر شده نمیتونم باهیچ برنامه ای گوشیمو به تلویزیون وصل کنم ،الان باید چکار کنم ؟