رفع مشکل عدم تایید شماره تلفن بعد از آپدیت آیفون

بعد از آپدیت سیستم عامل ios از نسخه ۱۴ به بالا درخواست شماره تلفن برای راه‌اندازی مجدد گوشی‌های آیفون به یک معضل بزرگ و مهم تبدیل شده است.  شاید برای شما هم پیش آمده باشد مه هنگام آپدیت آیفون خود هنگام وارد کردن شماره تلفن همراه برای verify ،  با این ارور مواجه شده باشید.  "This service is not currently available in your country " کاربران گوشی‌های آیفون همیشه این نگرانی و استرس را دارند که بعد از آپدیت گوشی خود، آیفون آن‌ها از دسترس خارج شود. رفع مشکل تایید شماره تلفن بعد از آپدیت آیفون کار نسبتا ساده ای است و تا زمانی که شما شماره تلفن همراه خود را وارد نکرده باشید و یا اینکه این مشکل را حل نکرده باشید، اجازه دسترسی به گوشی را نخواهید داشت.

پس، رفع مشکل درخواست شماره تماس در گوشی آیفون پس از آپدیت مسئله جدی و مهمی به حساب می آید. در این مقاله تیم تعمیر آیفون زودکمک قصد دارد ضمن بررسی دلایل و علت های این مشکل راهکارهایی جهت رفع مشکل شماره تلفن بعد از آپدیت ios   را  به شما عزیزان آموزش دهد. پس با ادامه مقاله با ما همراه باشید.

تایید شماره تلفن بعد از آپدیت آیفون

حل مشکل تایید شماره تلفن بعد از آپدیت آیفون

موضوع تایید شماره تلفن در آیفون بعد از آپدیت و ریست کردن یک موضوع بسیار مهم است؛ زیرا ثبت‌نام و ایجاد اپل آی‌دی در داخل کشور ما  ایران، به واسطه شماره‌های مجازی صورت می‌گیرد که در بیشتر مواقع کاربران آن‌ها را خریداری می‌کنند.

تمام اطلاعات کاربران گوشی‌های آیفون در اپل آی‌دی ذخیره می‌شوند و در صورتی که شماره ثبت شده برای اپل آی‌دی با مشکل مواجه شود، نیاز است که هزینه بالایی انجام دهید تا گوشی آیفون دوباره در دسترس شما قرار بگیرد و همچنین امکان دارد در این بین تمام اطلاعات قبلی شما پاک شوند و دیگر در دسترس شما قرار نگیرند.

مشاوره ی آنلاین زودکمکبیشتر بخوانید: در این بخش از مقاله خوندن آموزش آنلاک کردن اپل آیدی رو بهت پیشنهاد می کنم

رفع مشکل تایید شماره تلفن در آیفون بعد از آپدیت، کار تقریبا ساده‌ای است که برای برطرف کردن آن تنها باید چند مرحله ساده را پشت سر بگذارید. اگر به مهارت خود در این زمینه اطمینان ندارید، بهتر است گوشی خود را به یک متخصص در این زمینه بسپارید؛ چرا که ممکن است بعد از وارد کردن شماره مجازی گوشی شما قفل شود. اعتبار این شماره‌های مجازی مشخص نیست و احتمال دارد بعد از مدتی از دسترس خارج شوند.

علت درخواست تایید شماره تلفن بعد از آپدیت آیفون

همانطور که گفته شد، در نسخه‌های ios 14 به بالا برای راه‌اندازی مجدد گوشی‌های آیفون لازم است شماره تلفن خود را وارد نمایید و تایید شماره تلفن بعد از آپدیت iphone را انجام دهید. این کار  که با نام 2FA معرفی شده است در واقع امنیت گوشی را افزایش می دهد و به دنبال آپدیت سیستم امنیتی کمپانی اپل رخ داده است.

این قابلیت مانند یک احزار هویت دو مرحله‌ای می‌ماند و باعث می شود تا برای ورود به اپل آی دی به شماره تلفن خود نیاز داشته باشید. با استفاده از این قابلیت، کاربران دیگر در مورد هک شدن حساب خود نگرانی نخواهند داشت. چرا که افراد با خیال راحت می توانند نسبت به تایید حساب اقدام نمایند.

وقتی که این قابلیت در گوشی آیفون شما فعال شود، هر وقت که شما قصد ورود به اپل آی دی خود را داشته باشید، باید کد پیامک شده به شماره تان را وارد نمایید. این روش احراز هویت شباهت های خیلی زیادی به رمز پویا دارد. ولی، بر خلاف رمز پویا که توسط بانک ایجاد می شود، این سرویس توسط اپل کنترل شده و در اختیار کاربران قرار می گیرد.

مشاوره آنلاین تعمیر آیفون در زودکمک تعمیرات تخصصی گوشی آیفون در تهران

رفع مشکل تایید شماره تلفن بعد از آپدیت آیفون

خبر خوب این است که شرکت اپل وارد کردن شماره تلفن را اجباری نکرده است. بنابراین برای رفع گذر از مرحله تایید شماره تلفن در تایید اپل ایدی ، زمانی که با اخطار (ERROR) مواجه شدید، می توانید به روش زیر عمل نمایید:

  • با دیدن ارور، چند مرحله به عقب برگردید.

  • این صفحه به ما امکان می‌دهد ضریب امنیت اپل آی ‌دی خودمان را بالا ببریم.

  • در این صفحه روی گزینه Other option ضربه بزنید.

در این بخش شما ۲ گزینه Do Not Upgrade و Upgrade Account Security را روی‌ گوشی خود مشاهده می کنید.

  • گزینه Do Not Upgrade انتخاب کنید تا بدون اینکه نیاز باشد شماره تلفن را تایید نمایید، به حساب اپل خود وارد شوید.

با انتخاب این گزینه شما درخواست اپل را رد می‌کنید و هربار که گوشی آیفون خود را آپدیت می‌کنید باید این مراحل را انجام دهید تا مشکل شما برطرف شود.

📳 رفع مشکل سیاه شدن دوربین آیفون

رفع مشکل شماره تلفن بعد از آپدیت

تایید شماره تلفن بعد از آپدیت آیفون با شماره تلفن خودمان

هنگامی که اپل درخواست شماره تلفن را ارسال می کند، شما باید شماره تماس خود را در شبکه وارد کنید. ولی در این میان یک مشکل ساده نیز وجود دارد و آن هم مربوط به کاربران ایرانی است. کمپانی اپل ایرانیان را تحریم کرده و ایرانیان نمی توانند شماره موبایل خود را در سیستم وارد کنند.

این مشکل باعث می شود تا کاربران با اختلالات زیادی رو به رو شوند. خیلی از کاربران از شماره های مجازی برای حل این مشکل استفاده می نمایند. ولی، شما باید به این مسئله توجه داشته باشید که شماره های مجازی طول عمر زیادی ندارند یا اینکه هزینه بالایی را روی دست شما می گذارند. پس، شما باید مراقب باشید تا با هیچ مشکل خاصی در این زمینه مواجه نشوید.

نظر خود را بنویسید

نظرات کاربران