ساعت های هوشمند اپل، از اسمارت واچ های پرطرفدار هستند که کاربران زیادی دارند. این ساعت ها همواره از ساعت های هوشمند سایر برندها بیشتر مورد توجه بوده اند. اپل واچ سری 5 هم یکی از تولیدات کمپانی محبوب اپل است. این ساعت تولید سال 2019 شرکت اپل می باشد. در ادامه مقاله به معرفی و شرح مشخصات ساعت Apple سری 5 می پردازیم.

لازم به ذکر است که ساعت های هوشمند هم مانند هر دستگاه الکترونیکی دیگری گاهی دچار ایراداتی می شوند که نیاز به تعمیر دارند. در صورت بروز هرگونه مشکلی در اسمارت واچ خود، تیم تخصصی تعمیر اپل واچ زودکمک آماده خدمات رسانی به شما است. 

ساعت Apple سری 5

مشخصات ساعت Apple سری 5

در این بخش، مشخصات زیر را در ساعت اپل سری 5 مرور می کنیم.

  • مشخصات سخت افزاری

  • صفحه نمایش

  • ابعاد ساعت

  • باتری ساعت

مشاوره آنلاین زودکمک

نحوه اتصال ایرپاد به اپل واچ رو اینجا یاد بگیر. 

سخت افزار اسمارت واچ اپل سری 5

همانطور که می دانید مهم ترین قطعه در دستگاه های هوشمند از جمله اسمارت واچ ها پردازنده آن ها است. ساعت Apple سری 5، از پردازنده ‌ای با چیپ S5 بهره می‌برد که جایگزین تراشه‌ی S4 شده است. شرکت اپل تلاش کرده که در این سری از محصولات خود روی کم کردن مصرف باتری تمرکز کند و سرعت عملکرد این ساعت هوشمند را افزایش دهد. در بخش حافظه هم، 32 گیگابایت حافظه داخلی برای اپل واچ سری 5 در نظر گرفته شده است.

همچنین از طریق App Store این ساعت، می ‌توانید اپلیکیشن ‌های دلخواه خود را مستقیما دانلود کنید. علاوه بر آن، اسمارت واچ اپل سری 5، از دستیار صوتی Siri نیز پشتیبانی می کند.

صفحه نمایش ساعت اپل سری 5

ساعت Apple سری 5 از قابلیت صفحه نمایش روشن برخوردار است. یعنی بدون اینکه ضربه‌ ای به اسکرین ساعت هوشمند بزنید و یا مچ خود را بالا پایین کنید، Screen آن همیشه روشن خواهد بود. همین باعث شده که کاربری آن جذاب‌تر شود و به راحتی از این طریق فعالیت‌های خود را در طول روز چک کنید.

همچنین اپل واچ سری 5، از صفحه نمایش OLED بهره می برد. در نتیجه در فضای بیرون و زیر نور آفتاب می توانید رنگ ها را به صورت واضح و روشن در این ساعت ببینید.

ابعاد ساعت Apple سری 5     

اپل واچ سری 5، در اندازه 40 و 44 میلی متری تولید شده است. این ساعت به گونه ای طراحی شده است که روی مچ دست کاملا فیکس می‌ شود و در صورت پوشیدن پیراهن حتی به لبه و دکمه آن گیر نمی‌کند. اسمارت واچ اپل سری 5، وزن سبکی دارد و هنگام استفاده از آن روی دستتان حس سنگینی نخواهید داشت.

ساعت اپل سری 5، در 4 جنس بدنه‌ آلومینیومی، استیل ضد زنگ، سرامیکی و تیتانیوم عرضه شده است.     

روش حذف برنامه های اپل واچ رو اینجا گذاشتیم برات. 

باتری ساعت هوشمند اپل سری 5

طبق ادعای کمپانی Apple، اپل واچ سری 5 با یک بار شارژ کامل می تواند تا 18 ساعت قابل استفاده باشد. ممکن است به نظر برسد که ویژگی صفحه نمایش همیشه روشن باعث می ‌شود که عمر باتری ساعت کاهش پیدا کند، اما این طور نیست. به دلیل فناوری نمایشگر LTPO روشن بودن صفحه نمایش باعث کاهش سلامت باتری اپل واچ سری 5 نمی شود. همچنین ساعت Apple سری 5، شارژر مگنتی دارد و می توانید ساعت خود را به راحتی با آن شارژ کنید.

مزایا و معایب اپل واچ سری 5

پس از بررسی و شرح مشخصات ساعت هوشمند اپل سری 5، در این بخش به برخی از مزایا و معایب این ساعت اشاره می کنیم.

مزایای اسمارت واچ اپل سری 5

  • فناوری صفحه نمایش همیشه روشن

  • رابط کاربری ساده

  • سرعت بالا در عملکرد

  • ارگونومی راحت

  • قابلیت اندازه گیری ضربان قلب

معرفی اپل واچ سری 7

معایب ساعت Apple سری 5

  • عمر باتری یک روزه

  • عدم پشتیبانی از گوشی های اندرویدی

  • تشخیص ندادن تمرین ‌های کوتاه و عدم ردیابی خودکار تمرین

  • فاقد ردیاب خواب

نظر خود را بنویسید

نظرات کاربران