برنامه های تغییر رنگ عکس آیفون، برای کاربران این گوشی ها این امکان را فراهم می کند که از عکس های دوربین باکیفیت گوشی خود، بهترین استفاده را بکنند. انجام برخی از ویرایش های خلاقانه روی عکس، می تواند راهی عالی برای استفاده بیشتر از هنر عکاسی باشد. برای استفاده از برنامه های ویرایش رنگ عکس در iPhone، حتی مهم نیست که جدیدترین و بهترین گوشی آیفون با بهترین تنظیمات دوربین را داشته باشید یا یک آیفون قدیمی تر و ارزان تر. شما می توانید با استفاده از برنامه های مختلف و ابزارها و امکاناتی که آنها در اختیار شما قرار می دهند، عکس های خود را به یک اثر هنری تبدیل کنید. ما هم در این مطلب، تعدادی از بهترین برنامه های تغییر رنگ عکس آیفون را به شما معرفی کرده ایم تا بتوانید از آنها استفاده کنید.

 

مشاوره آنلاین زودکمک

 

انواع برنامه های تغییر رنگ عکس آیفون

کاربران بسیاری از گوشی های آیفون، مخصوصا iPhone 13 Pro با استفاده از کیفیت دوربین و عکس های فوق العاده خود و همچنین استفاده از برنامه های متنوع ویرایش رنگ و تصویر، می توانند پول زیادی به دست بیاورند، عکس هایی که از یک پیاده روی در طبیعت اطراف شهر گرفته اید و در گالری شما خاک می خورند، قابلیت تبدیل به یک اثر هنری را دارند. فروشگاه App iPhone مملو از برنامه های عالی برای ویرایش عکس هستند که می توانند به عکس های شما ظاهری کاملاً جدید ببخشند. شما حتی می توانید عکس های مورد علاقه خود را به یک آلبوم عکس تبدیل کنید. تعداد زیادی برنامه های تغییر رنگ عکس آیفون وجود دارند که بسیاری از آنها امکانات فوق العاده ای در اختیار شما قرار می دهند. ما در این مقاله، تعدادی از این برنامه ها را به شما معرفی می کنیم. برنامه Snapseed، برنامه Adobe Photoshop Express، برنامه Photofox، برنامه VSCO و برنامه Carbon، از بهترین برنامه های ویرایش رنگ عکس در iPhone هستند که در ادامه مطلب، درباره آنها می خوانید.

بیشتر بخوانیم: تعمیر آیفون

 

برنامه های تغییر رنگ عکس آیفون

معرفی تعدادی از بهترین برنامه های تغییر رنگ عکس آیفون

1- برنامه Snapseed

برنامه Snapseed یکی از برنامه های تغییر رنگ عکس آیفون و متعلق به گوگل است. این برنامه، طیف گسترده ای از ابزارهای نوردهی و رنگی را برای ایجاد تغییرات در عکس ها و تصاویر کاربران ارائه می دهد و گزینه های فیلتر زیادی از سبک های قدیمی گرفته تا ظاهر مدرن و شیک دارد. همچنین شما می توانید افکت ها را لایه بندی کنید و ویرایش های جالبی روی تصویر خود انجام دهید. از همه بهتر این است که برنامه Snapseed کاملا رایگان است.

 

بیشتر بخوانیم : سیاه شدن صفحه گوشی اپل

برنامه Snapseed

 

------------------------------------------------------------------------------------------------

2- برنامه Adobe Photoshop Express

برنامه Photoshop Express دارای ویژگی های بسیاری مانند گزینه های نوردهی، کنتراست و ویرایش رنگ است. اما این برنامه برخی از ابزارهای حرفه ای و همگام سازی را حذف می کند و هزینه اشتراک کمی دارد. Photoshop Express یک ابزار عالی برای تغییر دادن تصاویر شما و به نمایش گذاشتن بهترین آنها است. همچنین این برنامه، مجموعه مناسبی از فیلترها و بافت های پوششی و ابزارهایی برای ایجاد کلاژهای جالب از تصاویر کاربران است. این برنامه شاید در برخی زمینه ها اجازه ندهد خلاقیت به خرج دهید، اما یکی از بهترین برنامه های تغییر رنگ عکس آیفون و همچنین، یک برنامه ویرایش عکس قوی با ویژگی های زیاد است.

 

برنامه Adobe Photoshop Express

 

------------------------------------------------------------------------------------------------

3- برنامه Photofox

برنامه Photofox، ابزارهای قدرتمندی برای حذف سوژه ها از پس زمینه دارد که به شما امکان میدهد، پسزمینه های جدید را با عکس های خود ترکیب کنید یا افکت های فوق العاده ای روی آنها اعمال کنید. افکت پراکندگی Photofox یکی از بهترین ویژگی های این برنامه است که باعث می شود به نظر برسد سوژه شما در حال ریزش ذرات است. همچنین جلوه ها و افکت های خطا و نوردهی دوگانه که دو تصویر را روی هم قرار می دهند. این برنامه امکانات بی نظیری دارد که می توانید با استفاده از آنها، لایه بندی و ترکیب انواع مختلف تصاویر و همچنین اعمال افکت های مختلف برای هر کدام را انجام دهید. به دلیل همین ویژگی ها است که این برنامه یکی از بهترین برنامه های تغییر رنگ عکس آیفون شناخته شده است.

 

بیشتر بخوانیم : تعمیر تاچ ال سی دی موبایل اپل

برنامه Photofox

------------------------------------------------------------------------------------------------

4- برنامه VSCO

برنامه VSCO یکی دیگر از بهترین برنامه های تغییر رنگ عکس آیفون است که به جای ارائه استیکرها و GIF های متحرک مانند اسنپ چت، تنها به فیلترهای رنگی هنرمندانه به سبک انواع فیلم ها می پردازد. فیلترهایی به سبک فیلم های کلاسیک فوجی فیلم، کداک و ایلفورد، از جمله فیلترهای عالی این برنامه هستند. برنامه VSCO، دارای طیف وسیعی از تنظیمات و فیلترهای مختلف، از جمله فیلترهای سیاه و سفید است. بنابراین، اگر به عکس های تک رنگ علاقه دارید، این برنامه، گزینه ای عالی برای شما محسوب می شود.

 

برنامه VSCO

 

------------------------------------------------------------------------------------------------

5- برنامه Carbon

برنامه Carbon، دارای 58 فیلتر از پیش تعیین شده با جلوه های سیاه و سفید مختلف است. بنابراین شما همیشه می توانید سبکی متناسب با عکس خود پیدا کنید. این برنامه دارای فیلترهایی بسیار گسترده برای ایجاد جلوه های قدیمی منحصر به فرد است. همچنین با استفاده از ابزارهای برنامه Carbon، شما می توانید رنگ های مختلفی از رنگ های ظریف قهوه ای تا جلوه های رنگی پر جنب و جوش را به تصویر خود اضافه کنید. علاوه بر این امکانات، Carbon دارای مجموعه ای از ابزارهای ویرایش برای تنظیم دقیق رنگ و نوردهی است. این برنامه، یکی از بهترین برنامه های تغییر رنگ عکس آیفون به شمار می رود و استفاده از ابزارهای آن آسان است. Carbon برای دانلود از اپ استور رایگان است، اما برای دسترسی به طیف گسترده ای از فیلترها و جلوه ها، باید هزینه پرداخت کنید.

 

برنامه Carbon

 

نظر خود را بنویسید

نظرات کاربران