آموزش آنلاک کردن آیفون

آیفون لاک شده چیست و نحوه آنلاک کردن آیفون چگونه است؟ شاید این سوالات برای شما هم پیش آمده باشد و به دنبال پاسخ آن ها باشید. در این مقاله قصد داریم شما را با مبحث آنلاک آیفون آشنا کنیم. همانطور که می دانید، کمپانی Apple، یک شرکت چند ملیتی بزرگ است که محصولات پر طرفداری از جمله گوشی های آیفون را روانه بازار کرده است. بعضی از اپراتورها برای جذب مشتری بیشتر، قرادادی را با کمپانی اپل مبنی بر اینکه گوشی های آیفون سفارش شده توسط آن اپراتور را قفل نمایند، منعقد می کنند که به آن ها آیفون های لاک شده گفته می شود.

در این حالت، گوشی آیفون در صورتی قابل استفاده است که از سیم کارت های همان اپراتور و در آن منطقه خاص استفاده شود. بدین ترتیب، وقتی برای اولین بار سیم کارت های اپراتورهای ایرانی داخل گوشی قرار می گیرد، پیغامSim not supported یا Sim not valid روی گوشی نمایش داده می شود که در این صورت لازم است گوشی آنلاک شود. در ادامه، روش های آنلاک کردن گوشی آیفون را به شما آموزش می دهیم.

آنلاک کردن آیفون

روش های آنلاک کردن آیفون

اکنون در این بخش روش های آنلاک کردن موبایل آیفون را ذکر می کنیم که عبارتند از:

  • آنلاک نرم افزاری

  • آنلاک فکتوری آیفون

  • آنلاک سخت افزاری

در ادامه به شرح هر یک از این روش ها می پردازیم.

مشاوره آنلاین زودکمک

مشاوره آنلاین زودکمک آموزش آنلاک کردن اپل آیدی رو اینجا ببین. 

آنلاک آیفون به صورت نرم افزاری

آنلاک نرم افزاری آیفون به سه روش امکان پذیر است که عبارتند از:

  • هک کردن گوشی

  • جیلبریک کردن گوشی

  • استفاده از سایت doctorunlock.net

آنلاک iPhone با هک کردن گوشی

در این روش، از یک نرم افزار اختصاصی برای حذف قفل شبکه استفاده می شود. برای این منظور لازم است که از برنامه های هک قدرتمندی استفاده کرد که استفاده از آن ها هم نیازمند مهارت و تخصص کافی در این زمینه می باشد. در صورتی که دانش لازم را در این زمینه ندارید، این روش آنلاک کردن آیفون به شما توصیه نمی شود.

جیلبریک کردن گوشی

از دیگر روش های نرم افزاری آنلاک کردن گوشی آیفون، جیلبریک کردن است. در این روش، کارشناس متخصص تعمیر گوشی آیفون، با استفاده از دستگاهی به نام JBOX برای جیلبریک و آنلاک کردن iPhone اقدام می کند.

آنلاک کردن آیفون از طریق سایت doctorunlock.net

وب سایت doctorunlock.net، به صورت بین المللی به آنلاک کردن گوشی آیفون می پردازد. برای استفاده از این روش، به صورت زیر عمل کنید:

  • پس از ورود به سایت، گزینه Unlock iPhone را کلیک کنید.

  • مدل گوشی خود را انتخاب کرده و کشور ایران و اپراتور موردنظر خود را از لیست نمایش داده شده انتخاب کنید.

  • اکنون در بخش Your IMEI nunber، کد 14 رقمی IMEI گوشی را وارد کنید.

  • سپس هزینه آنلاک را از طریق سیستم های پرداختی مانند ویزا کارت بپردازید.

  • پس از پرداخت هزینه، مدت زمانی طول می کشد تا گوشی شما آنلاک شود که پس از پایان این فرآیند، ایمیلی مبنی بر موفقیت آمیز بودن آنلاک شدن آیفون به شما ارسال می شود.

آنلاک فکتوری گوشی آیفون

آنلاک فکتوری نیز یکی از روش های آنلاک کردن موبایل آیفون است. این روش به این صورت انجام می شود که شما با کمک یک واسط مثلا یک سایت می توانید با اپراتوری که گوشی تحت قرارداد آن ها قرار دارد ارتباط برقرار کرده و در قبال پرداخت مبلغی، به صورت رسمی و قانونی آیفون خود را آنلاک کنید.

آنلاک فکتوری از بهترین راه ها برای آنلاک کردن آیفون است. چرا که محدودیت ها را به طور کامل از بین می برد و همچنین گوشی به طور کاملا قانونی آنلاک می شود و گارانتی آن هم باطل نمی شود. بدین صورت هم دیگر نیازی به جیلبریک یا هک کردن گوشی نیست. لازم به ذکر است که این روش، با توجه به قیمت دلار در ایران هزینه بالایی دارد.

5 روش کاربردی ردیابی گوشی آیفون.

مشاوره آنلاین زودکمک

آنلاک کردن آیفون به صورت سخت افزاری

در این روش که به آن دمونتاژ نیز گفته می شود، یک قطعه به نام گیوی به صورت دستی به گوشی آیفون اضافه می شود. بدین صورت محدودیت های اعمال شده از بین می روند. با قرار گرفتن این قطعه در گوشی، دستگاه قادر به شناسایی سیم کارت نیست و آنلاک می شود.

نظر خود را بنویسید

نظرات کاربران