هنگ کردن گوشی سامسونگ روی لوگو، آن هم وقتی که به امید روشن شدن و به کار افتادن موبایل، گوشی خود را خاموش و روشن کرده اید، یکی از بدترین اتفاقات ممکن است. چون در این حالت، گوشی تلفن همراه شما روشن نمی شود و همچنان روی صفحه لوگو باقی می ماند. در این حالت حتی اگر گوشی خود را چندین بار راه اندازی کنید، باز هم مشکل هنگ کردن گوشی سامسونگ روی لوگو رفع نمی شود. مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری، از دلایل ماندن گوشی سامسونگ روی لوگو هستند. اگر شما هم نمی توانید گوشی خود را روشن کنید و دچار مشکل هنگ کردن گوشی سامسونگ روی لوگو شده اید، شاید این مطلب بتواند به شما کمک کند.

مشاوره آنلاین زودکمک

علت هنگ کردن گوشی سامسونگ روی لوگو

معمولا کاربران با مشاهده وضعیت هنگ کردن گوشی سامسونگ روی لوگو، ناامید می شوند چون این شرایط نشان دهنده مشکلات مختلفی در گوشی موبایل است. مشکلات نرم افزاری، نصب یک برنامه جدید، تمام شدن شارژ باتری گوشی وسط آپدیت کردن آن، دانلود برنامه های نامعتبر، بروز مشکل حافظه، انجام غیر اصولی بوت کردن گوشی و موارد دیگر، از دلایل ماندن گوشی سامسونگ روی لوگو هستند. برای حل این مشکل، باید از روش های شارژ کردن گوشی سامسونگ، استفاده از آداپتور و کابل شارژ دیگر برای شارژ کردن گوشی، خارج کردن کارت حافظه از گوشی، فرمت کردن پارتیشن کش، خارج کردن باتری، سافت ریست گوشی سامسونگ، استفاده از حالت ایمن یا Safe Mode، استفاده از کامپیوتر و ریست فکتوری گوشی سامسونگ، استفاده کنید.

 

هنگ کردن گوشی سامسونگ روی لوگو

هنگ کردن گوشی سامسونگ روی لوگو، آن هم وقتی که به امید روشن شدن و به کار افتادن موبایل، گوشی خود را خاموش و روشن کرده اید، یکی از بدترین اتفاقات ممکن است.


شارژ کردن گوشی سامسونگ

یکی از دلایل هنگ کردن گوشی سامسونگ روی لوگو، خراب شدن باتری این دستگاه است. در مواقعی که باتری گوشی شما دچار مشکل شده است، وقتی گوشی خود را روشن می کنید با مشکل گیر کردن گوشی روی لوگو سامسونگ مواجه می شوید. پس از آن، گوشی شما دیگر روشن نمی شود. برای حل این مشکل، گوشی خود را مدتی به شارژ وصل کنید و دوباره آن را روشن کنید. در صورت روشن شدن گوشی موبایل، اگر با مشکل خالی شدن خیلی سریع باتری گوشی مواجه شدید، باید باتری گوشی خود را فورا تعویض کنید.

شارژ کردن گوشی سامسونگ

استفاده از آداپتور و کابل شارژ دیگر برای شارژ کردن گوشی

اگر گوشی شما به دلیل نداشتن شارژ باتری خاموش شود و پس از اتصال آن به شارژ و روشن شدن، با مشکل هنگ کردن گوشی سامسونگ روی لوگو مواجه شوید، احتمال دارد آداپتور یا کابل شارژ دستگاه شما خراب شده باشد. به همین دلیل پیشنهاد می کنیم از آداپتور و کابل شارژ دیگری برای شارژ کردن گوشی خود استفاده کنید. اگر با اتصال گوشی خود به آداپتور و کابل شارژ دیگری مشکل گیر کردن لوگو روی گوشی برطرف شد، نشان می دهد که آداپتور یا کابل شارژ شما خراب شده است.

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل در زود کمک دارای گارانتی پس از خدمات تعمیر می باشد.

خارج کردن کارت حافظه از گوشی

بیشتر کاربران گوشی های هوشمند، برای اینکه با مشکل پر شدن حافظه داخلی موبایل مواجه نشوند از کارت حافظه در گوشی خود استفاده می کنند. اما گاهی کارت حافظه دچار مشکلات نرم افزاری یا ویروسی می شود و باعث بروز اختلال هنگ کردن گوشی سامسونگ روی لوگو می شود. در این شرایط باید یک بار کارت حافظه را از گوشی خود خارج کنید و در صورتی که از مشکل گیر کردن روی لوگوی سامسونگ خلاص شدید، دوباره کارت حافظه را درون آن قرار دهید.

خارج کردن کارت حافظه از گوشی

فرمت کردن پارتیشن کش

کار دیگری که باید برای رفع مشکل هنگ کردن گوشی سامسونگ روی لوگو انجام دهید، فرمت کردن پارتیشن کش است. چون گاهی کش های معیوب و خراب باعث بروز این مشکلات می شوند.

خارج کردن باتری

اگر باتری گوشی موبایل سامسونگ شما قابل تعویض است، با خارج کردن آن می توانید به برطرف کردن مشکل هنگ کردن گوشی سامسونگ روی لوگو کمک کنید.

 

خارج کردن باتری

سافت ریست گوشی سامسونگ

Soft Reset فرایندی است که با نگه داشتن دکمه پاور به مدت 10 ثانیه انجام می شود. سافت ریست کردن گوشی سامسونگ، بسته به مدل آن متفاوت است. این فرایند در برخی از مدل ها با نگه داشتن دکمه افزایش صدا امکان پذیر است. این فرایند بعضی اوقات باعث برطرف کردن مشکل هنگ کردن گوشی سامسونگ روی لوگو می شود.

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل سامسونگ

استفاده از حالت ایمن یا Safe Mode

استفاده از روش Safe Mode در مواقعی می تواند به رفع مشکل هنگ کردن گوشی سامسونگ روی لوگو موثر باشد. برای این کار، تنها باید گوشی خود را در حالت Safe Mode راه اندازی کنید. دقت کنید که اگر گوشی خود را در این حالت روشن کنید، برنامه های نصب شده ناسازگار با گوشی شناسایی می شوند. برای رفع مشکل گیر کردن روی لوگو لازم است این برنامه را شناسایی و حذف کنید.

استفاده از حالت ایمن یا Safe Mode

استفاده از کامپیوتر

از دیگر روش های رفع مشکل هنگ کردن گوشی سامسونگ روی لوگو، متصل کردن گوشی به کامپیوتر است. اما قبل از هر کاری، از فایل ها و اطلاعات خود بکاپ تهیه کنید و سپس نرم افزار مخصوص گوشی خود را روی سیستم نصب کنید. بعد از این مراحل می توانید اقدامات لازم برای به روزرسانی سیستم عامل را انجام دهید. این کار باعث می شود اختلال گیر کردن روی لوگو برطرف شود.

ریست فکتوری گوشی سامسونگ

ریست فکتوری گوشی سامسونگ، آخرین راه حل مشکل هنگ کردن گوشی سامسونگ روی لوگو است. در شرایطی که گوشی گوشی روشن نشد، می توانید برای ریست فکتوری کردن آن، از حالت ریکاوری استفاده کنید. برای انجام ریست فکتوری، گوشی را خاموش کنید و دکمه های پاور، Home و کاهش صدا را همزمان فشار دهید و نگه دارید. پس از نمایش آرم اندروید، دکمه پاور را رها کنید، اما همچنان دو دکمه دیگر را نگه دارید. پس از این مرحله، منوی ریکاوری نمایش داده می شود. حالا می توانید دکمه ها را رها کنید. با کمک کلیدهای کاهش و افزایش صدا گزینه Factory Reset را انتخاب کنید و دکمه پاور را فشار دهید. با این کار، تمام اطلاعات و تنظیمات گوشی شما پاک می شوند.

ریست فکتوری گوشی سامسونگ

 

نظر خود را بنویسید

نظرات کاربران

زودکمک
1402/11/24-10:51

درود بر شما امیر حسین فردین نژاد عزیز

از دلایل گیر کردن گوشی روی لوگو میتوان به

 انواع باگ های نرم افزاری

اختلالات بعد از آپدیت

مشکل کارت حافظه

نصب برنامه های مخرب

ناسازگاری های نرم افزاری

عدم انجام صحیح مراحل روت یا کاستوم رام

مشکل در کارت حافظه

اشاره کرد و برای رفع ایراد میتوانید با شماره 1662 تماس بگیرید.

زودکمک
1402/11/24-10:47

درود بر شما هنرمند عزیز

ممکن است در حین به روز رسانی اینترنت شما قطع شده باشد و دانلود و نصب ناقص مانده، شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 1662 تماس بگیرید.

زودکمک
1402/11/02-16:27

درود بر شما علی عزیز

در این رابطه ایراد سخت افزاری وجود دارد که میتواند از cpu و یا هارد گوشی باشد که لازم به بررسی و تعمیر تخصصی دارد.

جهت کسب اطلاعات برای دریافت خدمات با 1662 تماس بگیرید.

علی
1402/07/19-17:19

سلام خسته نباشید نمیدونم وقتی گوشیا خاموش میکنم بعدش که میخام روشن کنم روی لگو میمونه دیر بالا میاد لطفا راهنمایی کنید مدل گوشی a32

امیر حسین فردین نژاد
1402/03/16-13:22

سلام ببخشید گوشی من 29 در صد شارژ داشت تو روبیکا بودم یهو خاموش شد الان 2ساعته که روی لگو هست وداخل شارژه چکار کنم از لگو در بیاد??

هنرمند
1402/02/17-11:01

بنده گوشی a51رو به روز رسانی اندوروید زدم ولی روی لوگو مونده و بالا نمیاد گوشی هیچ مشکلی نداشت لطفا کمکم کنید

حسین
1401/10/24-12:26

در حال بروزرسانی گوشیم خاموش شدروی لوگو هنگ کرده و روشن نميشه گوشیم a03s هست

چیکار کنم درست بشه؟؟؟

زودکمک
1401/10/18-15:19

سلام دوست عزیز.  ایراد گوشی شما سخت افزاری است و اگر شامل گارانتی نمیشود، جهت دریافت خدمات با شماره درج شده در سایت تماس گرفته و یا درخواست خود را به صورت آنلاین در سامانه زودکمک ثبت کنید. همکاران ما اطلاعات تکمیلی در خصوص نحوه دریافت خدمات را به شما ارائه می دهند.

 

علی شمس ابادی
1401/10/13-22:28

سلام گوشیم زمان بروزرسانی روی لوگوی سامسونگ مونده

زودکمک
1401/10/13-16:31

سلام دوست عزیز. ایراد به علت ناقص دانلود شدن ورژن اپدیت و یا میتواند به دلیل مشکل سخت افزاری رخ داده باشد.جهت دریافت خدمات با شماره درج شده در سایت تماس گرفته و یا درخواست خود را به صورت آنلاین در سامانه زودکمک ثبت کنید. همکاران ما اطلاعات تکمیلی در خصوص نحوه دریافت خدمات را به شما ارائه می دهند.

علی
1401/10/12-00:52

من گوشیم A12هست و میخواستم بروزرسانیش کنم اما روی لوگو مانده لطفا بگویید چگونه مشکل را حل کنم