ممکن است زمانی که مشغول مکالمه هستید، متوجه پیچیدن صدا در تلفن پاناسونیک خود شوید. این مشکل بسیار آزاردهنده است و موجب اختلال در گفتگو می شود. علت های مختلفی وجود دارد که باعث اختلال یا پیچیدن صدا در تلفن شما می شود. برخی از راه حل های این مشکل بسیار ساده است و توسط خود شما قابل رفع است. ولی در برخی دیگر از موارد مشکل از خرابی خود تلفن است که برای باید جهت عیب یابی و تعمیر به نمایندگی های تعمیر تلفن پاناسونیک مراجعه کنید.

حالت اکو

فعال کردن حالت اکو در تلفن پاناسونیک

بر روی گوشی های بی سیم پاناسونیک در قسمت سمت چپ و پایین آن ها دکمه ی ECO قرار داده شده است. می توان از این دکمه در جهت کاهش امواج مضر به دستگاه و همچنین کاهش میزان مصرف انرژی استفاده نمود.

چند دلیل مهم برای پیچیدن صدا در تلفن

بسیاری از مشتری های تلفن پاناسونیک ممکن است با مشکل قطع و وصل شدن صدا در تلفن مواجه شوند. در زیر ما به چند دلیل مهم به وجود آمدن این مشکل و راه حل رفع آن اشاره می کنیم.

مشاوره آنلاین زود کمک

اینو بخون حتما به کارت میاد : علت ثابت ماندن تلفن روی حالت سایلنت

استفاده از تلفن پاناسونیک برای اولین بار

زمانی که برای اولین بار بعد از خرید تلفن پاناسونیک با کسی تماس برقرار می کنید ممکن است این حالت برای شما اتفاق بیفتد. پیچیدن صدا در تلفن پاناسونیک برای 10 ثانیه اول طبیعی است و بعد از 10 ثانیه تلفن به طور خودکار خودش را تنظیم می کند.

استفاده از ADSL بر روی خط

استفاده کردن از اینترنت ADSL بر روی خط شما را دچار مشکل پیچیدن صدا در تلفن Panasonic می کند. این مشکل به دلیل به وجود آمدن نویز های زیاد و اختلالات اینترنت با خط تلفن شما اتفاق می افتد.

استفاده کردن ازآداپتوری غیر از آداپتور اصلی تلفن پاناسونیک

در صورتی که از آداپتوری غیر از آداپتور اصلی خود تلفن پاناسونیک استفاده می کنید، احتمال زیادی وجود دارد که اختلال هایی در صدای طرف مقابل می شنوید. آداپتوری که برای دستگاه شما تولید شده است کاملاً منطبق با تلفن پاناسونیک شما بوده و مخصوص این مدل از دستگاه تولید شده است. پس توجه داشته باشید که حتماً از آداپتور اصلی استفاده کنید.

برگشت پیغام ارسالی از خط تلفن

یکی از مشکلات دیگری که در زمان صبحت با تلفن پاناسونیک ممکن است برای شما پیش بیاید این است که پیغام و صدایی که از شما ارسال می شود دارای مشکل می شوند و به همین دلیل مشکل پیچیدن صدا در تلفن پاناسونیک برای شما اتفاق می افتد. این اختلال می تواند به دلیل فعال بودن ADSL روی خط شما باشد.

حل مشکل پیچیدن صدا در تلفن Panasonic

با انجام مراحل زیر می توانید از به وجود آمدن این مشکل جلوگیری کنید تا دیگر دچارمشکل پیچیدن صدا در تلفن پاناسونیک نشوید.

پیچیدن صدا در تلفن پاناسونیک

  1. در صورتی که پیچیدن صدا فقط در گوشی اتفاق بیفتد، می توانید برای حل این مشکل حالت " از بین برنده اکو " را فعال کنید.

  2. اگر پیچیدن صدا هم در گوشی و هم در پایه اتفاق می افتد و مشکل بازگشت صدا به وجود می آید احتمالاً از وصل بودن ADSL یا نبود آداپتور اصلی تلفن است. برای رفع این مشکل باید از آداپتور های اصلی تلفن استفاده نمایید و یا با وصل کردن یک اسپلیتر به تلفن و مودم ADSL این مشکل را رفع کنید.

  3. خش خش کردن و واضح نبودن صدای طرف مقابل هم ممکن است مربوط وجود ADSL بر روی خط باشد که باعث به وجودآمدن نویز می شود. با تهیه اسپلیتر این مشکل به صورت کامل رفع می شود.

  4. در صورتی که با انجام مراحل بالا همچنان مشکل ادامه داشته باشد باید برای حل مشکل پیچیدن صدا در تلفن پاناسونیک، با در دست داشتن تلفن خود به یکی از نمایندگی های ما مراجعه بفرمایید تا عیب یابی و تعمیرات برای تلفن شما انجام شود.

بیشتر بخوانید: نحوه ریست کردن تلفن پاناسونیک 

کاربر گرامی جهت دریافت خدمات در خصوص انواع مشکلات در تمامی تلفن های پاناسونیک و سؤالات مربوط به آن‌ها می توانید با شماره 1662 تماس گرفته، و یا درخواست خود را به صورت آنلاین در سامانه زود کمک ثبت کنید. همکاران ما اطلاعات تکمیلی در خصوص نحوه دریافت خدمات را به شما ارائه می دهند.

نظر خود را بنویسید

نظرات کاربران