آموزش دانلود درایور پرینتر در برندهای مختلف

برای اینکه بتوانید از پرینتر خود استفاده کنید، باید درایور آن را روی کامپیوتر خود نصب کنید. درایور پرینتر یک نرم افزار است که ارتباط بین کامپیوتر و پرینتر را برقرار می کند. برای دانلود درایور پرینتر، می توانید از چندین روش استفاده کنید. یک روش این است که از سی دی که همراه با پرینتر ارائه شده است، استفاده کنید. روش دیگر این است که از وب سایت رسمی سازنده پرینتر، درایور مورد نظر خود را جستجو و دانلود کنید. برای این کار، باید مدل و نوع پرینتر خود را بدانید. روش سوم این است که از طریق ویندوز آپدیت، درایور پرینتر را به روز کنید. برای این کار، باید به تنظیمات ویندوز بروید و بر روی گزینه ویندوز آپدیت کلیک کنید. سپس بر روی گزینه به روزرسانی های اختیاری کلیک کنید و درایور پرینتر خود را انتخاب و نصب کنید. پس از دانلود و نصب درایور پرینتر، باید کامپیوتر خود را ریستارت کنید تا تغییرات اعمال شوند.

مشاوره آنلاین زودکمک

نحوه دانلود درایور پرینتر canon

چاپگرهای کانن به علت کیفیت مطلوبی که دارند، جزء انواع پرفروش پرینتر هستند که در اغلب اداره ها مورد استفاده قرار می گیرند. برای دانلود درایورهای پرینتر در برند کانن باید به سایت شرکت سازنده آن مراجعه کنید. وارد لینک دانلود درایور پرینتر کانن شوید.

بعد با استفاده از منوی سایت گزینه support را انتخاب کنید و در منوی ظاهر شده روی download & help کلیلک کنید و در نهایت گزینه‌ drivers را برگزینید. در مرحله بعد در کادر خالی صفحه نام پرینتر خود را وارد کنید. اکنون به پنجره نرم افزار‌های پرینتر هدایت می شوید که در بخش Select your support content کلیه نرم افزار‌هایی را که مربوط به دستگاه شما هستند، می بینید. چون نیاز به درایور دارید، باید گزینه drivers را انتخاب کنید.

 سپس نوع سیستم عامل خود را در بخش Your operating system برگزینید. اکنون لینک دانلود به شما نشان داده شده که با زدن روی آن پنجره ای باز می شود. گزینه click to accept & download را بزنید، تا دانلود شروع شود.

دانلود درایور پرینتر

مراحل دانلود درایور چاپگر اچ پی

دانلود درایور پرینتر در برند اچ پی را از طریق سایت خود شرکت اچ پی انجام دهید. برای این منظور وارد لینک دانلود درایور پرینتر اچ پی شوید.   

ابتدا وارد سایت درایور پرینتر شوید و در پنجره مربوطه مدل چاپگر خود را وارد کنید و سپس دکمه Submit را بزنید. اکنون به صفحه دانلود هدایت می شوید که درایور سازگار با انواع سیستم عامل مک و ویندوز را مشاهده کرده و هر کدام را که خواستید، از طریق گزینه Choose a different OS انتخاب کنید. بعد به صفحه ای وارد می شوید که تصویر و نام چاپگر شما نمایش داده می شود، حال برای دانلود اقدام کنید.

بیشتر بخوانیم : تعمیر پرینتر

دانلود درایور پرینتر سامسونگ

 

پرینتر سامسونگ نیز به دلیل عملکرد مطلوب خود طرفداران زیادی دارد. برای دانلود درایور این چاپگر نیز توصیه می کنیم، از سایت کمپانی سامسونگ کمک بگیرید. برای دانلود درایور پرینتر در برند ساسونگ از لینک دانلود درایور پرینتر سامسونگ استفاد کنید.

ابتدا وارد سایت شوید و مدل چاپگر خود را در بخش Start by Entering Your Products Model Number or Name وارد کنید. در مرحله بعد در صفحه نمایش داده شده، به قسمت Manuals & Dawnloads بروید و گزینه Driver  را برگزینید. اکنون می توانید درایور متناسب با پرینتر خود را دانلود کنید.

نظر خود را بنویسید

نظرات کاربران

زودکمک
1402/11/01-13:35

درود بر شما ع محمدی عزیز. زودکمک از همراهی شما سپاسگزار است.

دوست عزیز برای راهنمایی در این مورد میتوانید به مقاله نحوه اتصال گوشی به دستگاه کپی و پرینتر مراجعه فرمایید.

 

 

ع محمدی
1402/08/13-13:14

چگونه پرینتر ricoh 150 su خانگی رو به گوشی توسط کایل واوتی جی وصل کرد