هم اکنون نمایشگاه CES 2022 در اوج خود به سر می برد و این به این معنی است که در طول روزهای آینده شاهد بروزترین محصولات بزرگترین تولید کنندگان لپ تاپ خواهیم بود که در حال حاضر به عنوان بهترین لپ تاپ های 2022 تلقی می شوند. در این نمایشگاه شرکت های بزرگی همچون Acer، Dell، HP، Lenovo و سامسونگ از بهترین لپ تاپ های سال 2022 در یک چهارم ابتدایی سال رونمایی خواهند کرد. البته باید در نظر داشت که با ارائه فناوری های جدید از سوی شرکت های اینتل و AMD در تولید نسل جدید پردازنده ها، این ترکیب در ماه های آینده با تغییراتی همراه خواهد بود و دست یابی پردازنده ها به نسل جدید از توان عملکردی، باید منتظر سال هیجان انگیزی باشیم. در ادامه این مقاله با ما برای معرفی بهترین لپ تاپ های 2022 در حال حاضر همراه باشید.

 

مشاوره آنلاین زودکمک

 

فناوری های جدید در بهترین لپ تاپ های 2022

چند روزی بیشتر از معرفی نسل جدید پردازنده های لپ تاپ AMD نمیگذرد. این پردازنده ها با نام سری 6000 معرفی شده اند که در کنار نسل جدید (نسل 12) پردازنده های اینتل نوید عملکردی قوی تر در توان پردازش و مصرف باتری کمتر را می دهند. به نظر می رسد، یکی از اهداف مهم AMD در نسل 6000، دستیابی به مصرف باتری بهینه تر بوده است. با این اتفاق باید در ادامه سال 2022، شاهد رونمایی از لپ تاپ هایی باریک تر و قوی تر در مقایسه با مدل های قبلی باشیم. به همین دلیل باید برای معرفی نهایی بهترین لپ تاپ های 2022 کمی صبورتر باشیم. اما در حاضر این مدلها بهترین مواردی است که تاکنون در سال 2022 به بازار عرضه شده اند.

 

بهترین لپتاپ های 2022

باید برای معرفی نهایی بهترین لپ تاپ های 2022 کمی صبورتر باشیم

لپ تاپ Acer Predator Helios 300

ترکیب قدرتمند پردازنده های نسل 12 اینتل با پردازنده گرافیکی Nvidia RTX 3080 و 32 گیگابایت رم، در لپ تاپ Acer Predator Helios 300، آن را به یکی از بهترین لپ تاپ های 2022 در نمایشگاه CES تبدیل کرده است. این لپ تاپ در اندازه های 15 و 17 اینچی ارائه خواهد شد و امکان خرید هر یک از آنها با انواع مختلف نمایشگر وجود خواهد داشت.

 

لپ تاپ Acer Predator Helios 300

 

بهترین نمایشگر ارائه شده برای این لپ تاپ ها، نمایشگر مجهز به فناوری IPS و پنل QHD (1440 در 2560 پیکسل) و نرخ بروزرسانی 165 هرتز است. این اتفاق به این معنی است که این لپ تاپ در پیکربندی های مختلف و متناسب با بودجه های مختلف به بازار عرضه خواهد شد، اما حتی ضعیف ترین مدل نیز قادر به اجرای بازی های بروز سال 2022 خواهد بود. البته نباید فراموش کرد که قوی ترین نسخه نیز دست کمی از یک هیولا در اجرای بازی ها ندارد و همگی بی صبرانه منتظر ارائه این غول بازی جدید ایسر هستیم.

 

 


لپ تاپ Acer Predator Triton 500 SE

اگر مدل قبلی دست کمی از هیولا نداشت، مدل Triton 500 SE در میان بهترین لپ تاپ های سال 2022، یک هیولای واقعی گیمینگ است. این مدل نسخه جدید Triton 500 است که تقریباً دو سال پیش به بازار عرضه شد و در حال حاضر مجهز به پردازنده Core i9 نسل 12 اینتل و پردازنده گرافیکی RTX 3080 Ti لپ تاپ و 32 گیگابایت رم است. بدون شک این محصول یکی از قوی ترین لپ تاپ های گیمینگ 2022 خواهد بود.

 

لپ تاپ Acer Predator Triton 500 SE

 

مسلما همه طرفداران دنیای آی تی، برای تجربه بازی در نمایشگر 16 اینچی (1660 در 2560) این لپ تاپ هیجان زده اند. این نمایشگر با قابلیت نرخ بروزرسانی 240 هرتز و نرخ پاسخ دهی کمتر از 3 میلی ثانیه همه موارد لازم برای کامل کردن این مجموعه قدرتمند را با خود همراه دارد. ایسر برای تضمین سلامت این سیستم قدرتمند نیز بی کار نبوده و از 3 فن در فناوری خنک کنندگی Vortex Flow برای خنک نگه داشتن اجزای آن استفاده کرده است. در کنار این سه فن ایسر از خمیر فلز مایع و 4 لوله انتقال گرما برای بهبود این سیستم استفاده کرده است تا آن را به یکی از بهترین لپ تاپ های 2022 تبدیل کند.

 

 


Asus ROG Flow Z13

نمایشگاه CES 2022 بدون محصولات شرکت ایسوس چیزی کم خواهد داشت اما خوشبختانه شاهد حضور ایسوس در این نمایشگاه بوده ایم. Asus ROG Flow Z13 نسخه جدید ROG Flow X13 است که در نمایشگاه سال گذشته CES روانه بازار شد. شرکت ایسوس در این نسخه سعی داشته است تا با ایجاد تغییراتی در این مدل، طراحی سیک تر، باریکتر و شیک تری برای یک لپ تاپ گیمینگ ارائه دهد. ایسوس در این نسخه از پردازنده نسل 12 و سیستم عامل ویندوز 11 در کنار پردازنده گرافیکی RTX 3050 Ti، 16 گیگابایت رم LPDDR5 و ا ترابایت حافظه SSD استفاده خواهد کرد.

 

Asus ROG Flow Z13

 

نمایشگر این مدل 13 اینچی و از نوع لمسی است و کاربران می توانند آن را در کیفیت های FHD (1200 در 1920 پیکسل) و یا 4K (2400 در 3840 پیکسل ) سفارش دهند. امکان جدا شدن نمایشگر از کیبورد می تواند آن را به یک تبلت گیمینگ تمام عیار تبدیل کند. علاوه بر این شما می توانید پایه پشتی نمایشگر را در زمان جدایی از کیبورد باز کنید تا با استفاده از یک دسته بازی وایرلس آن را به یک تبلت گیمینگ حرفه ای مانند نینتندو سوییچ تبدیل کنید. یکی از تفاوت های بزرگ این لپ تاپ در لیست بهترین لپ تاپ های 2022 امکان استفاده از کارت گرافیک اکسترنال است تا در صورت نیاز بتوانید از پردازنده های گرافیکی قوی تر نیز استفاده کنید.

 

 


Asus Zenbook 17 Fold OLED

خلاقانه ترین محصول در لیست بهترین لپ تاپ های 2022، لپ تاپ تاشو ایسوس است. بالاخره تب تند کجت های تاشو به بازار لپ تاپ هم رسید تا ایسوس اولین لپ تاپ تاشوی خود یعنی Asus Zenbook 17 Fold OLED را به بازار عرضه کند. این لپ تاپ چیزی فراتر از یک لپ تاپ با قابلیت تاشو بودن است. شما میتوانید از این صفحه نمایش 17 اینچی در قالب یک لپ تاپ سنتی استفاده کنید و یا آن را به یک تبلت 17 اینچی تبدیل کنید و یا حتی آن را در حالت پرتره و یا شبیه به یک کامپیوتر آل این وان قرار دهید.

 

Asus Zenbook 17 Fold OLED

 

آزادی عمل شما در این لپ تاپ بی نظیر است. البته باید گفت دیگر در این لپ تاپ خبری از کیبورد فیزیکی نیست و شما باید در صورت نیاز از یک کیبورد بلوتوث برای کارایی راحت استفاده کنید. ایسوس تنها به قابلیت تاشویی این لپ تاپ بسنده نکرده است و در آن از پردازنده نسل 12 Core i7 سری U، 16 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه SSD استفاده کرده است. هنوز قیمتی برای این مدل ارائه نشده است، اما کسی انتظار قیمتی ارزان و یا حتی معقول را از آن ندارد. این لپ تاپ در 3 ماه دوم سال 2022 به بازار عرضه خواهد شد و باید دید که آیا این آغازی برای عصر لپ تاپ های تاشو خواهد بود یا خیر.

 

 


HP Elite Dragonfly G3

به نظر می رسد لپ تاپ HP Elite Dragonfly G3، در لیست بهترین لپ تاپ های 2022، برای آن دسته از کاربرانی مفید باشد که به دنبال خلاقیت و پویایی بیشتر در محیط کار هیبریدی این روزهای جهان هستند. پردازنده نسل 12 اینتل در کنار نمایشگر 13.5 اینچی FHD، برای انجام کارهای روزمره، خواندن ایمیل ها و کار با اسناد گسترده اکسل از کیفیت و توانی بیش از کافی برخوردار است.

 

 HP Elite Dragonfly G3

 

اگر به دنبال کیفیت تصویر بالاتری هستید، بهتر است به سراغ نسخه OLED و لمسی این لپ تاپ بروید. ویژگی منحصر به فرد دیگر در این لپ تاپ، استفاده از سیستم Dynamic Voice Leveling است که به کاهش صدای محیط و افزایش شفافیت صدای شما در تماس های تصویری و کاری کمک زیادی میکند. از طرف دیگر فناوری هوشمند Auto Frame face نیز به شما کمک میکند تا در تماس های تصویری همیشه در قالب بندی درست تصویر قرار بگیرید. باید منتظر ارائه این لپ تاپ در سال 2022 باشیم.

 

 


نسل سوم Lenovo ThinkBook Plus

لپ تاپ Lenovo ThinkBook Plus Gen3 یکی از نامزدهای دریافت نوآوری در میان بهترین لپ تاپ های 2022 در نمایشگاه CES 2022 است. این لپ تاپ با نمایشگر چشم نواز 17.3 اینچی فوق عریض ،مجهز به یک نمایشگر 8 اینچی در کنار کیبورد است که از قابلیت لمس و قلم پشتیبانی میکند. یکی از نکات جالب در رابطه با این لپتاپ، طراحی فوق العاده این دو نمایشگر در شاسی باریک آن است. اما لنوو در رابطه با سخت افزار داخلی این لپ تاپ نیز از آخرین دستاوردهای روز استفاده کرده است. پردازنده مرکزی نسل 12 اینتل از سری H، 32 گیگابایت رم و حافظه 1 ترابایت SSD، آن را برای رقابت با بهترین لپ تاپ های روز دنیا آماده میکند.


نسل سوم Lenovo ThinkBook Plus
 

نظر خود را بنویسید

نظرات کاربران