برای تعمیر فکس در هر مدل و برندی، زودکمک با پیشرفته ترین تجهیزات و ماهرترین تکنسین ها در خدمت شماست. چنانچه دستگاه فکس کانن، ریکو، اچ پی، پاناسونیک یا هر برند دیگری دارید که آسیب دیده و نیازمند تعمیر تخصصی است، درخواست تعمیرات را در وب سایت زودکمک ثبت کنید. همکاران ما با تکیه بر دانش فنی خود، انواع فکس لیزری و معمولی را عیب یابی کرده و مطابق با آخرین متدهای جهانی، دستگاه را ترمیم می کنند. در سامانه جامع زودکمک، امکاناتی برای شما فراهم شده است تا تعمیرات فکس را سریع تر و راحت تر انجام دهید. برای آشنایی با جزئیات بیشتری در خصوص تعمیر فکس در زودکمک، ادامه مطلب را دنبال کنید.

تعمیرات فکس

ثبت سفارش آنلاین تعمیر فکس

برای تعمیر فکس به شکل تخصصی، زودکمک کنار شماست. با کلیک بر لینک و یا از طریق اپلیکیشن زودکمک، می توانید درخواست تعمیر فکس را به صورت آنلاین ثبت کرده و منتظر تماس همکاران ما باشید. سرویس پذیرش و تحویل در محل دستگاه در شهرستان های تهران و کرج (رایگان) هم به شما این امکان را می دهد که بدون خروج از منزل، فکس خود را توسط مجرب ترین تکنسین های تعمیرات ماشین های اداری، ترمیم کرده و مجددا از آن استفاده کنید.

هزینه تعمیرات دستگاه فکس

برآورد هزینه تعمیرات دستگاه فکس در مجموعه تخصصی زودکمک، پس از عیب یابی دستگاه انجام می شود. کارشناس واحد تعمیر فکس، دستگاه را بررسی می کند تا بداند که دقیقا کدام بخش و چقدر آسیب دیده است. سپس با توجه به این که برای تعمیر دستگاه فکس نیاز به انجام دادن چه اقداماتی است، هزینه تعمیرات برآورد شده و به شما اعلام می گردد. البته باید بدانید که مبلغ اعلام شده تقریبی است و احتمال تغییر آن وجود دارد. مثلا اگر تعمیرکار در حین تعمیر متوجه شود که قطعه ای نیاز به تعویض دارد، این مسئله به شما اطلاع داده می شود. در صورت رضایت شما، قطعه معیوب با نمونه جدید جایگزین شده و به دنبال آن، هزینه تعمیر فکس هم بیشتر می شود.

خدمات تخصصی تعمیر فکس

تعمیرات فکس شامل اقدامات متعددی است که برحسب نوع و شدت آسیب دیدگی این دستگاه و قطعات مختلف آن انجام می شوند. تنظیم دستگاه فکس، تعمیر و تعویض برد الکترونیکی، تعمیر کاور، سرویس دوره ‌ای و تمیز کردن دستگاه، تمیز کردن ترمال هد، تعمیر و تعویض قطعه فیوزینگ یا هیتر، تعمیر و تعویض کاربن، تعمیر و تعویض قطعه کاست، تعمیر و تعویض کاغذکش، تعمیر و تعویض قطعه تغذیه کننده اتوماتیک، رفع عیب کار نکردن دستگاه و متصل نشدن آن به تلفن، تعمیر درام، تعمیر فیلم، تعمیر و تعویض دکمه های روی دستگاه، تعمیر و تعویض سوکت، تعمیر و تعویض چرخ دنده ها، رفع عیب وجود صدا هنگام کار فکس، بررسی کدهای نشان داده شده در صفحه و رفع آنها و اقداماتی از این دست، بخشی از خدمات تعمیر فکس به شمار می روند. تمامی این سرویس ها در زودکمک با گارانتی معتبر همراه هستند و می توانید از اصالت اقدامات انجام شده و قطعات مورد استفاده، اطمینان کامل داشته باشید.

تعمیرات فکس در محل

ما می دانیم که ممکن است به دلایل مختلف، قادر به مراجعه حضوری به تعمیرگاه نباشید. به همین دلیل هم زودکمک کنار شماست تا دستگاه فکس تان را در آدرس مورد نظرتان ترمیم کند. پس از ثبت سفارش تعمیرات فکس در محل (از طریق لینک بخش قبل) تکنسین های ما به آدرس شما اعزام می شوند. کارشناسان مجرب تعمیر فکس، دستگاه را به خوبی بررسی و عیب یابی کرده و پس از شناسایی اجزای آسیب دیده، آنها را ترمیم یا تعویض می کنند. به این ترتیب، زودکمک به شما کمک می کند که بدون جابجا کردن دستگاه و با استفاده از سرویس تعمیر در محل فکس، مشکلات این دستگاه را برطرف کنید.

بیشتر بخوانیم : تعمیر پرینتر

پاسخ دهی آنلاین به سوالات تعمیر دستگاه فکس

در سامانه جامع زودکمک، می توانید پاسخ سوالات خود در مورد تعمیر فکس را به صورت آنلاین دریافت کنید. پس از ورود به سایت، می توانید از خدمات پاسخگویی آنلاین بهره مند شوید. سوال خود در مورد مشکل عملکردی دستگاه فکس را مطرح کرده و منتظر بمانید تا کارشناس زودکمک پاسخ شما را بدهد. این پرسش و پاسخ به صورت آنلاین و البته رایگان انجام می شود و می توانید پاسخ سوالات خود را در کوتاه ترین زمان، به شکل تخصصی دریافت کنید.

رفع مشکل روشن نشدن فکس

چنانچه متوجه شدید که دستگاه فکس شما روشن نمی شود، باید قبل از هر اقدامی از وصل بودن جریان برق اطمینان حاصل کنید. بنابراین لازم است که پریز برق را چک نمایید و ببینید که سالم است یا نه؟ سپس کابل ها را مورد بررسی قرار دهید و در صورت وجود هرگونه قطعی و نقص، از یک کابل تازه و سالم استفاده کنید. اگر مشکلی در این رابطه وجود نداشت، ممکن است که مدار الکتریکی وسیله ایراد پیدا کرده باشد. پس باید از یک فرد متخصص بخواهید که فرآیند عیب یابی و تعمیر فکس را انجام دهد.

روشن نشدن فکس

شارژ و سرویس کارتریج فکس

برخی افراد ترجیح می دهند که برای صرفه جویی در هزینه های خود شارژ و سرویس کارتریج فکس را شخصا انجام دهند. اما این کار ریزه کاری‌ های خاص خود را داراست و هرنوع خطا و بی دقتی صدمات بسیاری را به دستگاه وارد می کند. از این رو اکیدا توصیه می کنیم که کار شارژ و سرویس کارتریج را بر عهده افراد متخصص و با تجربه قرار دهید. تیم حرفه ای زودکمک این آمادگی را دارد که کارتریج شما را با رعایت استانداردهای لازم و با کمترین نرخ تعرفه شارژ نماید.

بیشتر بخوانیم: نحوه دریافت و ارسال فکس

تعمیر مشکل خط افتادن روی برگه های فکس

خطوط در فکس های ارسال شده هنگامی ایجاد می شود که گرد و خاک و آلودگی روی صفحه اسکنر دستگاه تجمع پیدا کرده باشدَ. بنابراین در وهله اول باید صفحه اسکنر را کاملاً با استفاده از پنبه آغشته به الکل پاک کنید. حتی ممکن است که لکه هایی روی آن چسبیده باشد. پس بهتر است که آلودگی ها را به آهستگی و بدون صدمه رساندهن به صفحه اسکنر بخراشید و آن را کاملا تمیز نمایید. حال اگر با این روش مشکل برطرف نشد، باید برای عیب یابی و تعمیر فکس آن را به نمایندگی مجاز زود کمک پسپارید.

از آنجا که فکس کاربرد زیادی در ادارات و سازمان های مختلف دارد، کارشناسان نمایندگی تعمیرات، با سرعت و دقت زیادی فرآیند عیب یابی و رفع نواقص را انجام می دهند. از مزایای تعمیر دستگاه در این مرکز می توان به مهارت بالای کارشناسان و استفاده از تجهیزات تخصصی اشاره کرد. بنابراین عیوب دستگاه فکس در بالاترین سطح کیفی و کوتاه ترین زمان ممکن برطرف می شود.

بیشتر بخوانید: آموزش نصب و راه اندازی فکس

تعمیر و تعویض تونر و درام فکس

هنگامی که دستگاه فکس نیاز به تعمیر و تعویض تونر و درام داشته باشد، معمولا یک سری علائم همچون کیفیت پایین در فکس های ارسال شده، تار بودن و وجود لکه بروز می کند. نمایندگی تعمیرات فکس ارائه ‌دهنده حرفه ای ترین خدمات مربوط به تعمیر و تعویض تونر و درام فکس است. این مرکز با برخورداری از تکنسین های ماهر و متعهد خود، سرویس های کاملا تخصصی را در اختیار مشتریان محترم قرار می دهد. دستگاه هایی که در نمایندگی تعمیر می شوند، کیفیت روزهای اول خرید را باز می یابد و احتمال خرابی مجدد آن ها بسیار کم می گردد.

رفع مشکل نکشیدن کاغذ به دستگاه فکس

اگر  با مشکل نکشیدن کاغذ به داخل دستگاه فکس روبرو شده اید، باید ابتدا از سالم بودن کاغذها اطمینان حاصل کنید. احتمال دارد کاغذی که استفاده می کنید، بیش از حد نازک یا ضخیم باشد. وجود چروک در برگه نیز اغلب باعث می شود که دستگاه نتواند آن را به داخل بکشد. اگر از موارد ذکر شده مطمئن شدید، اما هنوز هم مشکل پابرجا بود؛ باید برای تعمیر فکس اقدامات لازم را انجام دهید. چون ممکن است که پد ADF  خراب شده و نیاز باشد که تعویض گردد. با توجه به این که تعویض پد ADF یک کار تخصصی است؛ حتما باید در مرکز تعمیر معتبر و توسط افراد باتجربه انجام شود.

نکشدن کاغذ به دستگاه فکس

جمع شدن کاغذ در دستگاه فکس

جمع شدن کاغذ ممکن است که به خاطر استفاده از کاغذهای مرطوب و همچنین عدم سازگاری بین سایز برگه با ظرفیت فکس به وجود بیاید. برای این که بفهمید مشکل از جانب کاغذ است یا نه؟ می توانید از انواع با کیفیت آن استفاده کنید. اگر مشکل برطرف نشد باید اقدامات لازم را برای تعمیرات دستگاه فکس به عمل آورید. زودکمک با بهره مندی از واحدهای تخصصی و تجهیزات مدرن، با کیفیت ترین خدمات تعمیر را به ارائه می دهد. کافیست درخواست خود را در سایت ثبت کنید تا از حرفه ای ترین خدمات سرویس و تعمیر فکس بهره مند شوید.

نظر خود را بنویسید

نظرات کاربران