تعمیر UPS با ضمانت

تعمیر UPS در زود کمک توسط کارشناسان خبره و با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات انجام می شود. تکنسین ها در این زمینه تخصص و دانش فراوانی داشته و عملیات تعمیر را در کوتاه ترین زمان ممکن انجام می دهند. در ادامه بحث همراه ما باشید تا با خدمات این مجموعه در خصوص تعمیر یو پی اس بیشتر آشنا شوید.

تعمیر UPS

ثبت سفارش آنلاین تعمیر UPS

برای تعمیر UPS به شکل تخصصی، زودکمک کنار شماست. با کلیک بر لینک و یا از طریق اپلیکیشن زودکمک، می توانید درخواست تعمیر UPSرا به صورت آنلاین ثبت کرده و منتظر تماس همکاران ما باشید.

سرویس پذیرش و تحویل در محل دستگاه در شهرستان های تهران و کرج (رایگان) هم به شما این امکان را می دهد که بدون خروج از منزل، یو پی اس خود را توسط مجرب ترین تکنسین های تعمیرات UPS، ترمیم کرده و مجددا از آن استفاده کنید.

ثبت درخواست تعمیر ups

تعمیر UPS بهتر است یا تعویض آن؟

اگر بخواهید یو پی اس را تعویض کنید، هزینه های بسیار زیادی به شما تحمیل می‌شود، لذا تعمیر آن گزینه مناسب تری است. چنانچه دستگاه شما دچار نقص ایراد و نقص فنی شده است، می توانید به صورت 24 ساعته با کارشناسان زود کمک گرفته و از آنها برای رفع مشکل کمک بخواهید. بعد از تماس شما بلافاصله تکنسین‌ها به محل اعزام شده و خدمات مربوط به تعمیر UPS را انجام می دهند.

تعمیر UPS با ضمانت

تعمیرات UPS در محل

یکی از مشکلاتی که کاربران برای تعمیر ups دارند، انتقال آن به تعمیرگاه است. به ویژه یو پی اس های بزرگ تر و صنعتی که جابجا کردن آنها سخت و بعضا هزینه بر است. در این شرایط، می توانید از خدمات تعمیر در محل یو پی اس استفاده کنید. کافی است با زودکمک تماس گرفته و درخواست سرویس در محل را ثبت کنید.

همکاران ما اطلاعاتی مثل مشکل دستگاه و مدل آن را از شما می پرسند. سپس آدرس شما را می گیرند تا در اولین فرصت، تیم تعمیرات را به محل مورد نظر شما اعزام نمایند. تعمیرکاری که به محل کار یا منزل شما می آید، تمامی تجهیزات مورد نیاز را به همراه دارد و نیازی نیست برای تهیه ابزار به زحمت بیفتید. تکنسین بعد از بررسی کامل قطعات و بخش های مختلف یو پی اس، آنها را تعمیر یا تعویض کرده و بدین طریق، مشکل یا مشکلات موجود را برطرف می کند.

 تعمیر ups ضربه خورده یکی از خدمات واحد تعمیرات یو پی اس مرکز زودکمک می باشد. برای اطلاعات بیشتر با 1662 تماس بگیرید.

هزینه تعمیر یوپی اس

هزینه تعمیر یوپی اس بستگی به نوع خرابی و مدل UPS دارد. در برخی موارد، هزینه تعمیر یوپی اس می تواند نزدیک به هزینه خرید یک یوپی اس جدید باشد، به خصوص زمانی که نیاز به تعویض قطعات باشد. همچنین، در برخی موارد، UPS های قدیمی که دیگر قابل تعمیر نباشند ممکن است نیاز به تعویض داشته باشند.

اما در مواردی که خرابی منجر به عدم تأمین برق به تجهیزات حساس شده باشد، هزینه تعمیر یوپی اس به مقدار بسیار کمتری نسبت به خسارت احتمالی خواهد بود. لذا، بهتر است همیشه در صورت خرابی و نیاز به تعمیر یوپی اس، با متخصصین کارآمد و ماهر تماس بگیرید تا به شما کمک کنند ، میزان خسارت کاهش یابد.

تعمیر یوپی اس سه فاز و صنعتی

یو پی اس های سه فاز و صنعتی برای کاربردهای صنعتی و تجاری استفاده می شوند و برای حفظ پایداری و ایمنی تجهیزات و دستگاه های مختلف ضروری می باشند. در صورتی که ی یو پی اس سه فاز و صنعتی خطا داشته باشد، می تواند باعث ایجاد خسارت جدی و نقص در عملکرد تجهیزات شود و در برخی موارد حتی می تواند برای افراد نیز خطرناک باشد.

بنابراین، تعمیر و نگهداری منظم یو پی اس سه فاز و صنعتی بسیار مهم است. تیم تعمیر یوپی اس با داشتن تخصص و تجربه لازم در این زمینه، به شما خدمات تعمیر و نگهداری حرفه ای و با کیفیت را ارائه می دهد تا شما بتوانید به طور مطمئن و امن از تجهیزات خود استفاده کنید.

سرویس یوپی اس های شرکتی

سرویس یوپی اس های شرکتی بسیار مهم است زیرا تجهیزات الکترونیکی و کامپیوتری در شرکت های مختلف روز به روز بیشتر می شود. یک خطا در UPS می تواند باعث خرابی سخت افزارهای حساس شرکت شود و در نتیجه به عدم تأمین برق و نقص در عملکرد سیستم ها منتهی خواهد شد.

بنابراین، سرویس دوره ای و نگهداری منظم یوپی اس های شرکتی می تواند به شرکت ها کمک کند تا از بروز خطاها جلوگیری کنند و همچنین آسیب های احتمالی سیستم ها را به حداقل برسانند. در این سرویس، باتری ها و تجهیزات مرتبط با  UPS توسط کارشناسان تعمیر یوپی اس بازدید و بررسی شده و در صورت نیاز تعویض و تعمیر می شوند.

به علاوه، اعتبار سنجی قابلیت حالت آماده سازی و قدرت UPS نیز در این سرویس بررسی خواهد شد تا مسئولان شرکت ها اطمینان حاصل کنند که سیستم UPS آنها به درستی عمل کرده و در صورت بروز خطا، به درستی عملکرد خود را بازیابی خواهد کرد.

نصب UPS

مجموعه زود کمک سرعت و کیفیت در انجام تعمیرات را در اولویت برنامه کاری خویش قرار داده است. به همین دلیل با انجام نصب UPS در این مرکز می توانید از بابت انجام سریع امور و همچنین کیفیت خدمات ارائه شده اطمینان حاصل کنید.

حتی می توانید از خدمات نصب در محل نیز استفاده نمایید. اگر قصد دارید دستگاه شما در محل نصب شود، کافی است از طریق سایت با کارشناسان ما تماس گرفته، تا در اسرع وقت یک تکنسین حرفه ای و ماهر به محل اعزام گردد. کارشناسانی که به محل اعزام می شوند، کلیه اقدامات لازم را برای نصب UPS با کمترین هزینه به عمل می آورند.

زودکمک در زمینه تعمیرات تخصصی یو پی اس چه خدماتی اراوه می دهد؟

تعویض باتری ups

تعویض باتری UPS  نگهدارنده تامین برق بسیار مهم است. زیرا باتری های این دستگاه معمولاً پس از چندین سال قابلیت شارژ را از دست می دهند. در نتیجه، عدم تعویض باتری می تواند باعث عدم تأمین برق پایدار و صحیح به تجهیزاتی که بر روی UPS متصل شده اند شود .

همچنین موجب خسارت های جدی و حتی از دست رفتن داده های مهم ، ناشی از قطعی برق ناگهانی خواهد شد. بنابراین، توصیه می شود که باتری UPS را حداقل هر 3 تا 5 سال یک بار تعویض کنید تا از بروز هر گونه خسارت جدی جلوگیری شود.

تعویض باتری یو پی اس

تعمیر اینورتر یوپی اس

از جمله قسمت های اصلی کنترل باتری یو پی اس اینورتر است. این قطعه ممکن است بر اثر عوامل مختلفی دچار مشکل شود. اگر اینورتر یو پی اس نتواند ولتاژ مناسب برای ترمینال های خروجی را تامین کند، عملکرد آن دچار اختلال شده و با مشکل روبرو می شود.

به طور کلی، تعمیر و نگهداری اینورترها لازم است توسط تکنسین‌های ماهر و مجرب انجام شود. در صورتی که اینورتر شما نیاز به تعمیر دارد، توصیه می‌شود با نمایندگی تعمیر ups در زود کمک تماس بگیرید تا مشکل را بررسی کرده و تعمیرات لازم را انجام دهند. 

روند تعمیر ups

تعمیر UPS یا Uninterruptible Power Supply، یک فرآیند شامل اقدامات مختلفی است که هدف آن بازسازی و بهبود عملکرد این وسیله است. این عملیات در صورت نیاز به تعمیر و رفع خطاهای دستگاه انجام می‌شود.

این فرآیند معمولاً شامل بررسی وضعیت و عیب‌یابی دقیق دستگاه، بازسازی قطعات آسیب دیده، تعویض باتری‌های فرسوده و پس از اتمام فرآیند تعمیر، تست و بررسی دقیق دستگاه جهت اطمینان از عملکرد صحیح و بهینه‌ی آن انجام می‌شود. همچنین، می‌توان با انجام سرویس‌های دوره‌ای برای دستگاه، از خرابی یوپی اس جلوگیری کرده و عمر مفید آن را افزایش داد.

مشکلات رایج در تعمیرات یو پی اس

از جمله ایرادات متداولی که برای دستگاه یو پی اس پیش می آید، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • یو پی اس روشن شده، اما خروجی لازم را در اختیار کاربر قرار می دهد.

  • یو پی اس کلا روشن نمی شود.

  • ارور در صفحه نمایشگر دستگاه دیده می شود.

  • چراغ مربوط به تعویض باتری روشن باقی مانده است.

  • شارژ یو پی اس ایراد پیدا کرده است.

  • صداهای نامتعارف از یو پی اس به گوش می رسد.

  • فن دستگاه صدمه دیده که نهایتاً باعث خرابی برد و سایر قطعات آن می گردد.

بیشتربخوانیم : با ups آبخورده چه باید کرد؟

عیب یابی و تعمیر یو پی اس

ارور دادن UPS

در چنین حالتی برای تعمیر UPS باید مدار کنترل باتری، سنسور و سایر قسمت های دستگاه به دقت مورد بررسی قرار گیرند. کارشناسان ما پس از بررسی پی می برند که ایراد از جانب کدام قطعه است و نسبت به رفع مشکل اقدام می‌کنند.

روشن نشدن یو پی اس

در چنین حالتی باید نخست کابل ورودی چک گردد و بعد از آن برد ال سی دی، برد اصلی یو پی اس و همچنین فیوزها نیز بررسی شوند، تا معلوم شود که نقص مربوط به کدام یک از این قطعات است.

شارژ نشدن باتری

زمانی که مشکل شارژ باتری برای یو پی اس می آید، باید از سالم بودن باتری و همچنین کابل های دستگاه اطمینان حاصل کنید. پس از اینکه متوجه شدید این قسمت ها صدمه ندیده اند، باید برد یو پی اس را نیز چک کرده و در صورت خرابی آن از یک تکنسین ماهر بخواهید که دستگاه را تعمیر کند.

یو پی اس روشن است، ولی برق خروجی ندارد

در صورت بروز این مشکل باید به منظور تعمیر UPS باتری دستگاه و کلیه اتصالات و کابل های آن، همچنین کابل های بخش خروجی دستگاه به دقت بررسی شوند. پس از آن برد اینورتر  و فیوز های دستگاه نیز باید از نظر نقص فنی مورد بررسی قرار گیرند. پس از این که مطمئن شدید هیچ کدام از این قطعات آسیب ندیده اند، باید برد یو پی اس را چک کنید. در صورت خرابی هرکدام از قطعات دستگاه را در اختیار کارشناسان زود کمک قرار دهید، تا نواقص را رفع نمایند.

بیشتربخوانیم: دلیل اصلی جریان کشی بیش از حد یو پی اس

نصب و راه اندازی ups  و استابلایزر

نصب و راه اندازی UPS و استابیلایزر برای حفاظت از تجهیزات الکترونیکی در مقابل نوسانات برق بسیار مهم است و لازم است توسط کارشناس تعمیر یوپی اس راه اندازی شود. برای نصب UPS، ابتدا باید بسته‌ی UPS را باز کرده و باتری‌های داخل آن را به صورت صحیح قرار دهید. سپس با استفاده از کابل برق، UPS را به پریز دیواری متصل کنید و تجهیزات الکترونیکی خود را به خروجی UPS وصل کنید.

در مرحله‌ی راه اندازی، شما باید UPS را روشن کنید و منتظر بمانید تا باتری‌های آن شارژ شوند. در صورت قطعی برق یا نوسانات برق، UPS به صورت خودکار تغییر با دادن منبع برق به باتری خود تجهیزات روشن نگه می‌دارد تا تجهیزات الکترونیکی شما در امان باشند.

برای نصب استابیلایزر، ابتدا باید استابیلایزر را در محل مناسبی قرار داده و با کابل برق به پریز دیواری متصل کنید. سپس تجهیزات الکترونیکی خود را به خروجی استابیلایزر وصل کنید. در مرحله‌ی راه اندازی، شما باید استابیلایزر را روشن کنید و منتظر بمانید تا به صورت خودکار نوسانات برق را تشخیص داده و تنظیم کند. با استفاده از استابیلایزر، تجهیزات الکترونیکی شما در برابر نوسانات برق و پیک و ولتاژ خطرناک حفاظت می‌شوند.

نصب ups  و استابلایزر

نظر خود را بنویسید

نظرات کاربران