ممکن است که چت های تلگرام خود را حذف کرده و اکنون نیاز به بازیابی پیام های تلگرام داشته باشید. در بسیاری از وب سایت ها و کانال ها برای این منظور یک سری نرم افزارهای مخصوص را به فروش می رسانند که اکثرا هم کارکرد قابل قبولی ندارند. اگر می خواهید در این رابطه هزینه پرداخت نکنید، توصیه می‌ کنیم که ادامه بحث را از دست ندهید؛ زیرا قصد داریم که بازیابی چت های تلگرام را به صورت کاملاً رایگان آموزش دهیم.

بازیابی پیام های تلگرام

آیا بازیابی پیام های تلگرام امکان پذیر است؟

یک روش ساده و راحت برای این که دوباره بتوانید به پیام های حذف شده در تلگرام دسترسی داشته باشید، این است که از مخاطب خود کمک بگیرید. اگر طرف مقابل پیام ها را حذف نکرده باشد، می توانید مشکل خود را حل کنید. در صورتی که این شخص نیز عکس ها و پیام های تلگرام را پاک کرده باشد، نگران نباشید؛ زیرا راهکار ها و نرم افزار های بسیاری برای بازیابی پیام های تلگرام وجود دارد.

مشاوره آنلاین زودکمک

مشاوره آنلاین زودکمکنحوه برگرداندن اکانت تلگرام

آیا می توان پیام های حذف شده تلگرام را در آیفون بازیابی کرد؟

در این حالت امکان ریکاوری پیام های تلگرام وجود ندارد؛ زیرا تلگرام یک نرم افزار پیام رسان ابری می باشد و پس از حذف چت های خصوصی دیگر امکان بازگرداندن آن ها وجود ندارد.

اما در صورتی که ادمین کانال یا گروه های تلگرامی باشید، شما می توانید عکس های پاک شده را به کمک گزینه Recent Action در پنجره ۴۸ ساعته چک کنید. در صورتی که متوجه شدید که تصاویر هنوز هم وجود دارند، می‌توانید آن ها را برگردانید.

آموزش بازگرداندن پیام های تلگرام

_ وارد قسمت مدیریت برنامه یا file manager شوید و به دنبال پوشه Android بگردید. پس از پیدا کردن این فولدر وارد آن شده و پوشه data را برگزینید. سپس گزینه org.telegram.messenger را انتخاب نموده  و پس از آن روی فولدر Cache بزنید.

_ در پوشه Cache می توانید کلیه مواردی را که در تلگرام از مخاطبان خود دریافت کرده یا ارسال نموده اید، به راحتی مشاهده کنید. به دلیل حجم بالای محتوا های ارسال شده ممکن است که این پوشه کمی با تاخیر بالا بیاید.

زمانی که فایل های مربوط به تلگرام را حذف کنید، در این قسمت پاک نشده و می ‌توانید مجدداً آن را مشاهده کنید. بنابراین از طریق پوشه Cache به سهولت قادر خواهید بود که محتوای مورد نظر خود را پیدا کرده و آن را در هر کجا که خواستید ذخیره نمایید.

معرفی یک نرم افزار عالی برای بازیابی اطلاعات تلگرام

اگر اطلاعات موجود در پوشه Cache را حذف کرده باشید، ممکن است تصور کنید که بازیابی پیام های تلگرام و دسترسی به سایر فایل ها دیگر غیرممکن شده است؛ در صورتی که به هیچ وجه این گونه نیست. توسط اپلیکیشن EaseUS MobiSaver for Android  که یکی از بهترین برنامه های بازیابی اطلاعات اندروید است، به راحتی می توانید ریکاوری پیام های تلگرام را انجام دهید.

در کنار برگرداندن چت های تلگرام، این امکان را دارید که تصاویر و حتی همه مخاطبان خود را نیز ریکاوری کنید. برای دانلود این نرم افزار از گوگل پلی استفاده کرده و نام انگلیسی آن را سرچ نمایید. پس از این که اپلیکیشن پیدا شد، بر روی گزینه دانلود کلیک کرده و پس از تکمیل فرآیند دانلود، برنامه را نصب کنید.

 نحوه خواندن پیام های حذف شده واتساپ یه مقاله کاربردی که نباید خوندنش و از دست بدی.

استفاده از نرم افزار EASEUS Data Recovery برای بازیابی چت های تلگرام

_ پس از نصب اپلیکیشن EASEUS Data Recovery برای بازیابی چت های تلگرام باید تلفن هوشمند خود را توسط کابل USB به رایانه متصل کنید. سپس موبایل را از قسمت درایو ها پیدا کرده و روی گزینه اسکن بزنید. پس از آن پوشه ای به شما نشان داده می شود که با وارد شدن به آن می توانید محتوای دلخواه خود را بیابید.

_ مثلاً اگر دوست داشته باشید که عکس ها یا پیام خاصی را ریکاوری کنید، با هایلایت کردن آن ها، محتواهای مورد نظر خود را انتخاب کنید و بعد روی گزینه Recover  کلیک نمایید. در نهایت همه موارد را در یک پوشه جداگانه در کامپیوتر خود ذخیره کنید.

_ از جمله قابلیت های منحصر به فرد این نرم افزار محبوب می توان به ریکاوری حرفه ای، دسترسی سریع و بازیابی اطلاعات فرمت شده اشاره کرد. در کنار تمام این مزایا اپلیکیشن EASEUS Data Recovery  از انواع مختلف حافظه و مموری نیز به خوبی پشتیبانی می کند.

نظر خود را بنویسید

نظرات کاربران

زودکمک
1402/11/03-12:32

درود بر شما وجیهه السادات سجادی.زودکمک از همراهی شما سپاسگزار است.

جهت راهنمایی در این خصوص با شماره 1662 تماس بگیرید.

وجیهه السادات سجادی
1402/09/25-13:21

سلام پیام های ذخیره شده تلگرامم پاک شده فک کنم همون فضای ابری بهش میگن خیلی مهمه برام.سیستم کامپیوترهم ندارم لطفا راهنماییم کنین

زودکمک
1402/09/07-14:38

درود بر شما سین نون عزیز. زودکمک از همراهی شما سپاسگزار است.

بله برخی نرم افزارها می توانند به بازیابی اطلاعات پوشه شخصی کمک کنند. با استفاده از فضای ابری می توانید اطلاعات و پیام ها را ذخیره کرده و در دستگاه های دیگر و یا تغییر دستگاه آن را بازیابی کنیم.

زودکمک
1402/09/07-14:25

درود بر شما زری عزیز. زودکمک از همراهی شما سپاسگزار است.

برای رفع این مشکل روش های زیر را امتحان کنید:

1- بررسی دوباره فضای ابری در بخش تنظیمات ابری تلگرام. مطمئن شوید از همان حساب کاربری استفاده می کنید و فضای ابری فعال است.

2- اگر تلگرام خود را آپدیت نکرده اید آن را به آخرین نسخه ارتقا دهید.

3- تلاش برای ورد دوباره به حساب کاربری خود. امیدواریم که با این موارد مشکل شما برطرف شود. در صورت حل نشدن این مشکل با شماره های اعلام شده در سایت تماس بگیرید.

سین نون
1402/08/28-03:23

این چیزی ک گفتید برای برگردوندن محتویات سیو شده پوشه شخصی تلگرام همون سیو مسیج هم موثره؟

زری
1402/02/24-12:11

سلام

فضای ابری تلگرامم حذف شده

چگونه بازگردانیش کنم

خیلی برام مهمه

ممنون میشم راهنمایی کنین