تعمیر گوشی آیفون 6 در زودکمک، با بالاترین سرعت و بیشترین کیفیت انجام می شود. کافی است درخواست تعمیر آیفون را ثبت کنید تا همکاران ما تمامی مراحل را به شکل حرفه ای انجام دهند. اگرچه تعمیرات آیفون 6 نیاز به تخصص و مهارت ویژه دارد، ما در این مقاله، نکاتی را پیرامون ترمیم این گوشی به شما آموزش می دهیم. آشنایی با این نکات به شما کمک می کند که عملیات عیب یابی و تعمیر آیفون 6 اپل را سریع تر انجام داده و به این ترتیب، از تشدید مشکلات گوشی جلوگیری کنید.

ثبت درخواست تعمیر گوشی آیفون 6

 

برای تعمیر تعمیر گوشی آیفون 6 به شکل تخصصی، زودکمک کنار شماست. با کلیک بر لینک و یا از طریق اپلیکیشن زودکمک، می توانید درخواست تعمیر گوشی آیفون 6 را به صورت آنلاین ثبت کرده و منتظر تماس همکاران ما باشید. سرویس پذیرش و تحویل در محل دستگاه در شهرستان های تهران و کرج (رایگان) هم به شما این امکان را می دهد که بدون خروج از منزل، گوشی آیفون 6 خود را توسط مجرب ترین تکنسین های تعمیرات موبایل، ترمیم کرده و مجددا از آن استفاده کنید.

هزینه تعمیر گوشی آیفون 6

تعمیر موبایل، بسته به شدت و نوع خرابی قطعات، متغیر است. در شرایطی که مشکل نرم افزاری باشد و قطعات آسیب ندیده باشند، هزینه تعمیر گوشی اپل چندان بالا نیست. البته گاهی نیاز به استفاده از برنامه یا نرم افزار خاصی است که هزینه را افزایش می دهد. قطعاتی که قابل ترمیم هستند، معمولا هزینه زیادی بابت تعمیر آیفون 6 apple روی دست شما نمی گذارند. اما چنانچه نیاز به تعویض قطعاتی مثل باتری و ال سی دی باشد، هزینه تعمیر گوشی آیفون 6 بالاست. تعمیرکاران زودکمک به شما این اطمینان را می دهند که تنها از قطعات اورجینال استفاده می کنند.

 

تعمیر گوشی آیفون 6

تعمیر گوشی آیفون 6 در زودکمک، با بالاترین سرعت و بیشترین کیفیت انجام می شود.

 


خدمات تعمیر آیفون 6 اپل

زودکمک برای تعمیر گوشی آیفون 6، خدماتی همچون تعمیر و تعویض دوربین، ترمیم و تعویض ال سی دی، تعمیرات نرم افزاری، تعمیر و تعویض باتری، ویروس کشی، تعمیر و تعویض سوکت شارژ، فلش نرم افزاری، تعمیر برد، تعمیر و تعویض آی سی تغذیه، رفع مشکلات آی کلود و آیتونز، تعویض مدار شارژ، تعمیر شارژر، بازیابی اطلاعات، اصلاح تنظیمات، تعمیر هارد و رم، تعمیر دکمه هوم و ... را به دارندگان این مدل ارائه می دهند. خدمات تعمیر آیفون 6 اپل با گارانتی رسمی زودکمک همراه هستند و در صورت بروز هرگونه مشکل، می توانید مسئله را در بازه زمانی تعیین شده، پیگیری کنید.

تعمیر برد آیفون 6

تعمیر برد آیفون 6 زمانی انجام می شود که گوشی مدام خاموش شده و یا در بخش های مختلف، ایراد داشته باشد. عواملی همچون استفاده از شارژر نا مناسب و یا متفرقه، آب خوردگی و یا استفاده نا مناسب از گوشی، به برد آسیب می زنند و مانع از عملکرد درست موبایل می شوند. جالب است بدانید، ساختار برد آیفون به این صورت است که قطعات به صورت ماژول هایی روی چند لایه سوار شده اند. با توجه به ساختار این قطعه، بهتر است تعمیر برد Apple iPhone 6 توسط تکنسین ها و کارشناسان مجرب تعمیر گوشی آیفون 6 انجام شود. البته برد همیشه قابل ترمیم نیست و گاهی باید آن را با یک برد جدید جایگزین کرد.

تعمیر آیفون 6 آب خورده

یکی از مهم ترین موارد تعمیر گوشی آیفون 6، مربوط به زمانی است که موبایل دچار آبخوردگی می شود. به این معنی که گوشی در آب افتاده و یا مایعات روی آن می ریزند. در چنین شرایطی، ضروری است که هرچه زودتر گوشی را خاموش کرده و به اولین مرکز تعمیراتی مراجعه کنید. بسته به این که کدام اجزای گوشی دچار آبخوردگی شده و آسیب دیده باشند، می توان آیفون آب خورده را ترمیم کرد. تلاش همکاران ما در زودکمک این است که ضمن تعمیر آیفون 6 آبخورده، امکان استفاده مجدد از این گوشی را برای شما فراهم نمایند. با این حال گاهی قطعات زیادی آسیب دیده اند و عملا امیدی به ترمیم این گوشی نیست.

تعمیر تاچ گوشی اپل مدل آیفون 6  

گاهی باید برای تعمیر گوشی آیفون 6، تاچ آن را ترمیم یا تعویض کرد. تعمیر تاچ آیفون 6 و دیگر مدل ها بر اساس نوع خرابی این بخش و به دو شکل نرم افزاری یا سخت افزاری انجام می شود. یعنی تکنسین اول تنظیمات را چک کرده و در صورت نیاز آنها را اصلاح می کند. اگر مشکل حل نشد، تعمیر و تعویض تاچ در اولویت قرار می گیرد. البته با توجه به این که معمولا تاچ و ال سی دی به یکدیگر متصل هستند، باید ال سی دی به طور کامل باز شده و تعویض گردد. تیم زودکمک تلاش می کنند که تا حد امکان، تاچ را ترمیم نموده و از تعویض نمایشگر جلوگیری کنند.

تعمیر و تعویض ال سی دی iPhone 6

ال سی دی آیفون بسیار شکننده است و به جز شکستن و ترک خوردن، ممکن است به دلایل دیگر درست کار نکند. سایه زدن، از کار افتادن تاچ، ایجاد هاله های رنگی روی نمایشگر، سو سو زدن نمایشگر و ... هم بخشی از مشکلاتی هستند که تعمیر ال سی دی آیفون 6 یا تعویض آن را ضروری می سازند. البته تلاش تیم تعمیرات گوشی آیفون 6، ترمیم نمایشگر است. اما گاهی lcd به شدت آسیب دیده یا سوخته و قابل تعمیر نیست. در این صورت برای تعمیر آیفون 6 باید ال سی دی را به صورت کامل با یک نمایشگر جدید تعویض کرد. بسیار مهم است که lcd جدید اصل باشد؛ محصولات اپل به هیچ عنوان با قطعات فیک سازگاری ندارند و احتمال از کار افتادن آنها بسیار بالاست.

نظر خود را بنویسید

نظرات کاربران

زودکمک
1402/12/07-10:26

درود بر شما ابوالفضل مهور عزیز

لطفا برای راهنمایی و دریافت خدمات با شماره 1662 تماس بگیرید همکاران ما آماده ارائه خدمات به شما هستند.

ابوالفضل مهور
1402/12/05-03:14

سلام من یه آیفون 6 دارم که نیاز به تعمیر داره ال‌سی‌دی تاچ باتری برد میشه راهنمایی کنید ممنون میشم