ثبت درخواست رایگان تعمیر لپ تاپ اپل در بزرگترین سامانه ی تعمیراتی کشور ، پذیرش و تحویل فوری لپ تاپ اپل در محل و همراه با گارانتی زود کمک انجام می شود. لپ تاپ های برند اپل که آن ها را تحت عنوان مک بوک می شناسیم، برای تعمیرات باید حتما به یک مرکز تخصصی تعمیر محصولات اپل ارجاع داده شوند، چرا که این دستگاه ها طراحی و ساختاری اختصاصی داشته و برای تعمیر لپ تاپ اپل به مهارت، تجربه، دقت و ابزار آلات پیشرفته و کاملا تخصصی نیاز است. در واقع برای تعمیر مک بوک باید کاملا با ساختار های این دستگاه ها و مشخصات منحصر به فرد مدل های مختلف آن اشنا بود. خصوصا در مورد مدل های جدید تر و به روز تر این لپ تاپ ها، به دلیل فناوری های به روزی که در آن ها به کار رفته است داشتن تخصص و مهارت به همراه دستگاه ها و ابزار های تخصصی برای تعمیر لپ تاپ اپل مورد نظر از اهمیت بسیار بالاتری برخوردار است. به همین دلیل پیشنهاد ما مرکز تخصصی زود کمک است. یک سامانه جامع آنلاین که می توان با ثبت مدل دستگاه و مشکل آن در سیستم آنلاین، از خدمات در محل این مرکز استفاده کرد. در ادامه با ما همراه باشید تا گزینه های تعمیراتی مختلف لپ تاپ های اپل را بررسی کنیم.

ثبت سفارش آنلاین تعمیر لپ تاپ اپل

برای تعمیر لپ تاپ اپل به شکل تخصصی، زودکمک کنار شماست. با کلیک بر لینک و یا از طریق اپلیکیشن زودکمک، می توانید درخواست تعمیر لپ تاپ اپل را به صورت آنلاین ثبت کرده و منتظر تماس همکاران ما باشید. سرویس پذیرش و تحویل در محل دستگاه در شهرستان های تهران و کرج (رایگان) هم به شما این امکان را می دهد که بدون خروج از منزل، لپ تاپ اپل خود را توسط مجرب ترین تکنسین های تعمیرات لپ تاپ، تعمیر کرده و مجددا از آن استفاده کنید.

تعمیر لپ تاپ اپل با گارانتی معتبر

برای همه ما استفاده از مراکزی که خدمات خود را با گارانتی معتبر ارائه می دهند در اولویت است. گارانتی خدمات به ما این امکان را می دهد تا در صورت نیاز به دریافت همان خدمات، مجددا به مرکز مربوطه مراجعه کرده و خدمات را این بار به صورت رایگان دریافت کنیم. بدیهی است گارانتی خدمات یک مجموعه نشان از حرفه ای بودن آن در تمامی وجوه دارد. ما نیز در مرکز تعمیر لپ تاپ اپل به دلیل اطمینان از تبحر کارشناسان خود و به دلیل استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات مرتبط با تعمیر لپ تاپ اپل، خدمات خود را همراه با گارانتی معتبر ارائه می دهیم. کلیه خدمات ارائه شده توسط همکاران ما در «زود کمک» دارای گارانتی معتبر است تا در صورت بازگشت مجدد ایراد به دستگاه، بتوانید به مرکز تعمیرات مک بوک اپل مراجعه کرده و خدمات خود را به صورت رایگان دریافت نمایید. شما کاربران گرامی می توانید با مشاهده آدرس شعب در بخش «تماس با ما»، نزدیکترین شعبه به محل کار یا زندگی خود را انتخاب کرده و تخصصی ترین خدمات مرتبط با تعمیر لپ تاپ اپل را از شعبه انتخابی خود، همراه با گارانتی معتبر دریافت نمایید.

تعمیر لپ تاپ اپل در تهران 

تعمیر لپ تاپ اپل در ستارخان

تعمیر لپ تاپ اپل در ستارخان، با ثبت سفارش در سامانه جامع تعمیراتی زودکمک، در اسرع وقت و با بهترین کیفیت انجام می شود. پس از ثبت درخواست تعمیرات لپ تاپ apple در این سامانه یا اپلیکیشن آن، سفیران زودکمک به آدرس شما می آیند. دستگاه در آدرس مورد نظر شما عیب یابی شده و برای تعمیر تخصصی تر به مرکز تعمیرات منتقل می شود. چنانچه نیاز به تعویض قطعات باشد، همکاران ما تنها از نمونه اورجینال استفاده می کنند تا دستگاه بهترین عملکرد را پس از تعمیر داشته باشد.

تعمیرات لپ تاپ اپل در ولیعصر

چنانچه نیاز به تعمیرات لپ تاپ اپل در ولیعصر دارید، زودکمک در خدمت شماست. تنها کاری که باید انجام دهید، ثبت درخواست در این سامانه است. پس از آن تیم پذیرش در محل لپ تاپ به آدرسی که ارائه داده اید می آیند. سپس دستگاه را پذیرش کرده و آن را به مرکز تعمیرات مک بوک می برند. در آنجا لپ تاپ توسط تعمیرکاران مجرب و با استفاده از تجهیزات ویژه، بررسی شده و تعمیر می گردد. پس از پایان عملیات تعمیر، دستگاه به شما تحویل داده می شود.

تعمیرات لپ تاپ اپل در ولیعصر

تعمیر لپ تاپ apple در امیرآباد

تعمیر لپ تاپ اپل در امیرآباد، به ویژه برای ساکنین مناطق غرب و شمال غرب تهران، در کوتاه ترین زمان انجام می شود. زودکمک، به عنوان بزرگ ترین سامانه تعمیراتی کشور، ساده ترین و سریع ترین مسیر برای دریافت خدمات عیب یابی و تعمیر لپ تاپ از برندهای مطرح است. شما می توانید از طریق وب سایت، از مشاوره رایگان بهره مند شده و در صورت نیاز، خدمات پذیرش در محل را دریافت کنید.

تعمیرات لپ تاپ اپل در پیروزی

ساکنین شرق تهران می توانند برای تعمیر لپ تاپ اپل در پیروزی، از طریق سامانه یا اپلیکیشن زودکمک اقدام کنند. بدین منظور، وارد سایت شده و در بخش ثبت درخواست، تقاضای تعمیرات لپ تاپ را ثبت کنید. همکاران ما با شما تماس گرفته و هماهنگی های لازم را انجام می دهند. تعمیرات مک بوک به صورت پذیرش در محل انجام شده و نیازی به مراجعه حضوری مشتریان محترم نیست.

تعمیرات لپ تاپ اپل در پیروزی

تعمیر لپ تاپ apple در فرجام

چنانچه ساکن محله های جنوب تهران هستید، تیم تعمیرات لپ تاپ اپل در فرجام، در خدمت شما هستند. همکاران ما با استفاده از تجهیزات پیشرفته و متدهای نوین تعمیراتی، انواع مدل های مک بوک را تعمیر می کنند تا مجددا بتوانید با دستگاه کار کنید. خدمات تعمیر لپ تاپ اپل در تهران با ضمانت نامه معتبر زودکمک همراه هستند و اصالت آنها تضمین شده است.

تعمیر لپ تاپ اپل در کرج

کاربران محترم لپ تاپ های اپل ساکن البرز می توانند برای رفع مشکلات فنی و نرم افزاری سیستم های خود، به شعبه تعمیرات لپ تاپ اپل واقع در شاهین ویلای کرج مراجعه کنند. در این شعبه هر دو خدمات سخت افزاری و نرم افزاری ارائه می شوند.. دسترسی این شعبه برای ساکنین تمام مناطق کرج اعم از فردیس، مهرشهر، گوهردشت، جهانشهر، عظیمیه، حصارک و غیره به راحتی ممکن است. کافی است با شماره های اعلامی تماس بگیرید تا در طی یک پرسش و پاسخ اولیه، مشخص شود که اشکال از کدام قسمت است. سپس در صورت تمایل می توانید به صورت حضوری به شعبه مراجعه کرده یا درخواست تکنسین در محل ثبت کنید.

تعمیر لپ تاپ اپل در محل

اگر شما به دنبال تعمیر لپ تاپ اپل در محل خود هستید، زود کمک سامانه خدمات در محل به صورت تخصصی است و تعمیر لپ تاپ اپل هم یکی از خدمات زودکمک می باشد. شما می‌توانید از طریق تماس با کارشناسان زودکمک، درخواست خود را ثبت کنید و یک تکنسین را برای تعمیر لپ تاپ خود در محل درخواست کنید. هزینه ارسال تکنسین رایگان است و هزینه تعمیرات براساس نوع خدمت و قطعات محاسبه خواهد شد. تمامی خدمات زودکمک دارای گارانتی هستند.

همچنین این سامانه به شما کمک می‌کند که با ثبت رایگان درخواست، یک سفیر را برای تحویل گرفتن لپ تاپ خود در محل پیدا کنید. سپس سفیر لپ تاپ شما را به مرکز تعمیرات زودکمک منتقل خواهد کرد و پس از عیب‌یابی و تعمیر، آن را به شما باز خواهد گرداند. هزینه جابجایی لپ تاپ رایگان است و هزینه تعمیرات بستگی به نوع خدمت و قطعات دارد.

هزینه تعمیر لپ تاپ اپل

هزینه تعمیر لپ تاپ اپل با در نظر داشتن مواردی چون سطح خرابی پیش آمده در دستگاه، نرم افزاری بودن اشکال مک بوک، سخت افزاری بودن اشکال مک بوک، نیاز یا عدم نیاز به تعویض قطعه در مک بوک، مدت زمان صرف شده توسط تکنسین جهت تعمیر لپ تاپ اپل، سطح تعمیرات مک بوک (ابتدایی یا پیشرفته) و مواردی از این دست تعیین می شود. بنابراین اگر هزینه تعمیر لپ تاپ برای شما مهم است باید از نوع ایراد پیش آمده در دستگاه اطلاع داشته باشید. در صورت اطلاع از خرابی ایراد پیش آمده در دستگاه می توانید با همکاران ما در بخش پشتیبانی «زودکمک» تماس گرفته و از هزینه تقریبی تعمیر لپ تاپ اپل مطلع شوید. در صورتی که دلیل خرابی پیش آمده در مک بوک خود را نمی دانید اعلام هزینه نهایی تعمیر لپ تاپ اپل صرفا پس از بررسی دستگاه و طی مراحل عیب یابی امکان پذیر است. در اینصورت نیاز است به یکی از شعب «زودکمک» مراجعه کرده و یا خدمات مورد نیاز خود را به صورت «پذیرش در محل لپ تاپ» دریافت نمایید.

هزینه تعمیر لپ تاپ اپل

سرویس های مختلف برای تعمیر لپ تاپ اپل شامل چه مواردی می شود؟

طیف گسترده ای از نقص ها و ایراد ها ممکن است در لپ تاپ های اپل به وجود بیاید. این مشکلات ممکن است به نرم افزار سیستم ربط داشته باشد و شاید هم ریشه خرابی ها و اختلالات لپ تاپ اپل، مشکلات سخت افزاری آن باشد. از این رو می توان دسته بندی خدمات مورد نیاز برای تعمیر لپ تاپ اپل را شامل تعمیرات نرم افزاری دستگاه، به روز رسانی و ارتقای لپ تاپ، رفع مشکلات نمایشگر، تعمیر مادربرد، بازیابی اطلاعات هارد لپ تاپ اپل، تعمیر و تعویض کیبورد، اسپیکر، باتری، قاب و بدنه و ...، رفع مشکلات کارت گرافیک لپ تاپ اپل و ... در نظر گرفت. نکته بسیار مهم در خصوص تعمیر مک بوک مورد نظر، عیب یابی و تشخیص درست دلیل مشکل در سریع ترین زمان ممکن است. از طرفی نیز در صورت نیاز به تعویض قطعات، استفاده از قطعات اصلی و سازگار با سیستم های اپل از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

تعمیر لپ تاپ اپل

تعمیر کارت گرافیک لپ تاپ اپل

کارت گرافیک به نمایش تصویر مربوط می شود. اغلب مشکلاتی که به کندی تصاویر و عدم پردازش صحیح فایل های تصویری و گرافیکی مربوط می شود، به اشکال در این قطعه بر می گردد. متأسفانه کارت گرافیک را نمی توان ارتقا داد، بنابراین اگر می بینید توان پردازش تصویر سیستم شما پایین است، ناچار باید از نصب بازی ها و برنامه های ویرایش تصویر خودداری کنید. برای تعمیر کارت گرافیک لپ تاپ اپل، کافی است دستگاه را برای بررسی تخصصی، به تکنسین های مرکز تعمیر لپ تاپ اپل سپرده و اجازه دهید عیب یابی صورت گیرد. در نهایت تکنسین به شما اعلام خواهد کرد که آیا امکان تعمیر قطعه وجود دارد یا خیر.

تعمیر باتری لپ تاپ اپل

باتری دستگاه های الکترونیکی، اغلب پس از گذشت طول عمر استاندارد، دچار افت عملکرد می شود. ممکن است با نشانه های شارژ نشدن و نگه نداشتن شارژ لپ تاپ اپل مواجه شوید، که به معنی افت عملکرد باتری است. گاهی در حد همین افت کردن است که با استفاده از شوک الکتریکی حل می شود. در برخی مواقع نیز ریشه ای است که یا باید سلول های باتری تعویض شوند یا خود باتری به کلی باید جایگزین شود. در این صورت لازم برای تعمیر یا تعویض باتری لپ تاپ اپل به مراکز معتبر مراجعه نمایید.  

تعمیرات نرم افزاری لپ تاپ اپل

بخش اول تعمیر لپ تاپ اپل شامل تعمیرات نرم افزاری است. سیستم عامل این دستگاه مک است. این سیستم عامل با ویندوز متفاوت بوده و همین موضوع روند تعمیرات نرم افزاری در لپ تاپ های اپل را با سایر لپ تاپ ها متمایز می کند. از مهم ترین موارد در زمینه تعمیرات نرم افزاری لپ تاپ های اپل می توان به به روز رسانی سیستم عامل لپ تاپ اشاره کرد. گزینه های دیگر شامل نصب آنتی ویروس سازگار با مک، نصب سیستم عامل و سایر برنامه های مخصوص مک، رفع اختلالات بوت شدن لپ تاپ اپل، رفع مشکل کندی مک بوک، رفع اختلال در اتصالات وایرلس و بلوتوث دستگاه، بازیابی اطلاعات سیستم، ارتقای رم لپ تاپ اپل، افزایش سرعت سیستم و مواردی از این دست اشاره کرد. تمام این سرویس ها و موارد دیگر که مربوط به تعمیرات نرم افزاری می شوند به دلیل ساختار مخصوص سیستم عامل لپ تاپ های اپل باید حتما توسط یک کارشناس ماهر و مسلط به سیستم های مک انجام شود.

ارتقای لپ تاپ اپل

یکی از مهم ترین سرویس های مورد نیاز در زمینه تعمیر لپ تاپ اپل، ارتقای مک بوک مورد نظر است. با وجود محدودیت هایی که برای ارتقای لپ تاپ های اپل وجود دارد، اما در خصوص برخی مدل ها می توان سیستم را ارتقا داد. بسته به مدل و عمر دستگاه، در خصوص برخی لپ تاپ ها می توان با ارتقای رم و هارد دستگاه، لپ تاپ اپل مورد نظر را ارتقا داد. معمولا به دلیل ساختار پیچیده لپ تاپ های اپل و سخت بودن باز کردن دستگاه، امکان ارتقای سایر بخش ها مانند ارتقای سی پی یو لپ تاپ اپل وجود ندارد یا این که توصیه نمی شود.

ارتقای لپ تاپ اپل

رفع مشکل بوت نشدن لپ تاپ اپل

گاهی لپ تاپ اپل مورد نظر به دلایل مختلف نرم افزاری و سخت افزاری بوت نمی شود. به این ترتیب برای تعمیر لپ تاپ اپل باید مشکل بوت نشدن دستگاه را برطرف کرد. اگر مشکل نرم افزاری باشد، معمولا نصب یک برنامه معیوب عامل بوت نشدن سیستم است. البته به ریختن تنظیمات نرم افزاری و نا هماهنگی بین برنامه هم می تواند موجب بوت نشدن دستگاه شود. در کنار گزینه های نرم افزاری، می توان خرابی های سخت افزاری را هم دلیل بوت نشدن لپ تاپ اپل در نظر گرفت. به همین دلیل برای تعمیر مک بوک در این شرایط باید بخش های مختلفی نظیر پاور و اتصالات و کابل های مرتبط با آن را بررسی کرد و در صورت نیاز تعمیرات تخصصی سخت افزاری مانند تعمیر پاور لپ تاپ را برای رفع مشکل بوت نشدن لپ تاپ اپل مورد نظر انجام داد.

تعمیر لپ تاپ اپل

نمایندگی تعمیر لپ تاپ اپل

نمایندگی های تعمیرات لپ تاپ اپل در سراسر جهان به عنوان مراکز اصلی برای تعمیر و خدمات پس از فروش لپ تاپ های اپل شناخته می شوند. نمایندگی تعمیر لپ تاپ اپل قادر است به صورت حرفه ای و با استفاده از قطعات اورجینال، در صورت بروز هرگونه مشکل و خرابی در لپ تاپ اپل شما، آن را تعمیر کنند. آن ها با تجهیزات پیشرفته و نرم افزارهای تخصصی قادر به تشخیص و رفع مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری مربوط به لپ تاپ های اپل هستند. 

خدمات نمایندگی تعمیرات لپ تاپ اپل

تعویض پورت USB-C مک بوک

پورت USB-C در رتینا مک بوک 2017 تنها درگاه در کنار جک هدفون است. این درگاه ممکن است به مرور زمان دچار سایش یا آسیب شود. اگر یک یا چند پورت مک بوک شما کار نمی کند، با تنظیم مجدد SMC امیدواریم مشکل برطرف شود. روی منوی Apple در گوشه سمت چپ بالای صفحه کلیک کنید. Control-Option-Shift را به مدت 7 ثانیه فشار دهید و نگه دارید. ممکن است انجام این فرآیند مک شما را روشن کند. نگه داشتن کلیدها را متوقف نکنید. دکمه پاور و سایر کلیدها را فشار داده و نگه دارید. اگر مک شما روشن است، این کار آن را خاموش می کند. هر چهار کلید را برای 7 ثانیه دیگر نگه دارید. چند ثانیه صبر کنید. دکمه پاور را فشار دهید تا مک خود را روشن کنید. اکنون می توانید تمام پورت های USB-C خود را بررسی کنید تا ببینید آیا کار می کنند یا خیر. اگر هیچ کدام از اینها جواب ندهد احتمالا نیاز است تا این قطعه با یک نمونه نو جایگزین شود. از آنجا که باز کردن مک بوک و تعویض پورت USB-C مک بوک یک کار تخصصی است توصیه می شود برای این کار به همکاران ما در مرکز تعمیر لپ تاپ اپل مراجعه کنید. همکاران ما در «زودکمک» با تخصصی ترین ابزار تعمیر و در سریع ترین زمان ممکن یو اس بی مک بوک شما را تعمیر و در صورت نیاز تعویض خواهند کرد.

تعویض پورت USB-C مک بوک

کار نکردن بلندگوی داخلی مک بوک

اگر طی روزهای اخیر متوجه کار نکردن بلندگوی مک بوک خود شده اید، راهکارهای ارائه شده در این بخش را امتحان کنید. اگر صدایی از بلندگوهای داخلی مک بوک خود نمی شنوید، مطمئن شوید macOS به روز است. تنظیمات مک بوک خود را بررسی کنید. تنظیمات صدای مک بوک خود را نیز بررسی کنید. ابتدا هر کابلی را از پورت های USB، Thunderbolt یا 3.5 میلی متری صوتی مک خود جدا کنید. از منوی Apple، System Preferences را انتخاب کنید. روی صدا کلیک کنید. روی تب Output کلیک کنید، سپس بلندگوهای داخلی را انتخاب کنید. اگر بلندگوهای داخلی را به عنوان گزینه ای در پنجره خروجی نمی بینید، بهتر است جهت بررسی های بیشتر با تکنسین تعمیر لپ تاپ اپل تماس بگیرید. اگر لغزنده صدای خروجی کم تنظیم شده است، نوار لغزنده را به سمت راست ببرید و دوباره تست کنید. اگر چک باکس Mute انتخاب شده است، آن را از حالت انتخاب خارج کرده و دوباره تست کنید.

کار نکردن بلندگوی داخلی مک بوک

تعمیر لپ تاپ اپل با رفع مشکلات سخت افزاری دستگاه

طیف دیگر خدمات مورد نیاز در تعمیر مک بوک، رفع ایراد های سخت افزاری لپ تاپ است. در این زمینه ممکن است به تعویض برخی قطعات هم نیاز باشد. از این رو ابتدا باید نوع مشکل شناسایی شود، امکان تعمیر آن قطعه در درجه اول اهمیت قرار بگیرد و در صورت تعمیر پذیر نبودن آن قطعه باید آن را با یک قطعه اصلی برند اپل تعویض کرد. از این رو باز هم تسلط کامل به لپ تاپ های اپل برای تعمیر آن ها ضروری است. برای تعمیر لپ تاپ اپل یا تعویض قطعات آن به یک سری ابزار های تخصصی و پیشرفته نیاز است که تنها در یک نمایندگی اپل به عنوان مرکز تخصصی تعمیر این سیستم ها در دسترس خواهد بود. برخی از تعمیرات سخت افزاری رایج لپ تاپ های اپل را در ادامه بررسی می کنیم.

تعمیر لپ تاپ اپل با رفع مشکلات سخت افزاری دستگاه

تعمیر و تعویض کیبورد در لپ تاپ های اپل

کیبورد لپ تاپ از مهم ترین بخش هایی است که معمولا در اثر استفاده زیاد از لپ تاپ خراب می شود. خصوصا اگر کیبورد به دلیل خرابی بخش های داخلی آن دچار مشکل شود و کار نکند، برای تعمیر آن باید لپ تاپ باز شده و بخش های داخلی آن به دقت بررسی شود. از آن جایی که اتصالات داخلی کیبورد به ال سی دی نیز وصل است، باز کردن سیستم و تعمیر لپ تاپ اپل در این زمینه حساسیت بسیار بالایی دارد و باید با ابزار های مخصوص و با دقت بالا انجام شود. گاهی مشکلات کیبورد و کار نکردن آن مربوط به مشکلات نرم افزاری در سیستم است و باید تنظیمات نرم افزاری بررسی شود. در نهایت ممکن است کیبورد کلا قابل تعمیر نباشد و برای رفع مشکل آن نیاز به تعویض کیبورد لپ تاپ اپل مورد نظر وجود داشته باشد.

تعمیر و تعویض کیبورد در لپ تاپ های اپل

تعمیر مادربرد لپ تاپ اپل

مادربرد در تمام لپ تاپ ها بخش اصلی و مرکزی دستگاه را تشکیل می دهد و کلیه قسمت های سیستم را به صورت متحد و در ارتباط با هم هدایت می کند و به هم ربط می دهد. به همین دلیل خرابی مادربرد و بروز مشکلات ریز و درشت در این قطعه می تواند اختلالاتی جدی را در لپ تاپ اپل ایجاد کند. ساختار مادربرد لپ تاپ های اپل منحصر به این برند است و از این رو باید تعمیرکار با مدار ها و اتصالات مادربرد لپ تاپ اپل آشنایی کامل داشته باشد. در صورت روشن نشدن لپ تاپ اپل، هنگ کردن مداوم دستگاه، عدم نصب سیستم عامل روی لپ تاپ، پرش تصویر و ... می توان گفت که احتمالا مادربرد دچار مشکل شده است. تعمیر مادربرد لپ تاپ اپل شامل تعمیر و تعویض برخی قطعات از جمله سوکت های متصل به مادربرد، مدار ها و اتصالات، خازن ها و مقاومت ها و ... می شود. گاهی نیز باید برای تعمیر لپ تاپ اپل، مادربرد آن را تعویض کرد.

تعمیر شارژر لپ تاپ های اپل

تعمیر شارژر لپ تاپ های اپل

یکی دیگر از گزینه های رایج و مهم تعمیر مک بوک، شامل تعمیر شارژر لپ تاپ اپل می شود. از آن جایی که شارژر های این دستگاه ها معمولا هزینه بالایی دارند، تعمیر آن ها برای کاربران یک اولویت مهم است. در خصوص تعمیر و ترمیم شارژر لپ تاپ اپل باید برد ها و مدار های شارژ دستگاه بررسی و عیب یابی شود. همچنین ممکن است مشکل شارژر به آداپتور یا کابل شارژ ربط داشته باشد. در واقع در صورت پارگی یا هر گونه قطعی در کابل شارژ لپ تاپ، سیستم با مشکل در شارژ شدن مواجه خواهد شد. از طرفی برای این که مشخص شود آیا خرابی شارژر به مشکل آداپتور یا برد های دستگاه ارتباط دارد یا خیر، تعمیرکار پروسه تست تخصصی آداپتور را انجام می دهد. در نهایت تمام تلاش تعمیرکار ترمیم و تعمیر شارژر لپ تاپ اپل است. اگر تعمیر لپ تاپ اپل با تعمیر شارژر امکان پذیر نباشد، کاربر ناچار به خرید یک شارژر جدید خواهد بود که در این مرحله چالش اصلی پیدا کردن یک نمونه اصلی و سازگار با لپ تاپ مورد نظر است.

تعمیر شارژر لپ تاپ های اپل

تعمیر و تعویض اسپیکر لپ تاپ اپل

بروز مشکل در اسپیکر های لپ تاپ اپل از دیگر مشکلات سخت افزاری این دستگاه ها است. در این حالت یا صدای لپ تاپ کاملا قطع می شود یا این که صدا دائما قطع و وصل شده یا این که کیفیت آن کم می شود. برای تعمیر لپ تاپ اپل در این زمینه ابتدا باید تنظیمات نرم افزاری سیستم بررسی شود. به هم خوردن تنظیمات صدا یا سایر تنظیمات نرم افزاری و نصب نادرست درایور ها می تواند می تواند دلیل بروز مشکل در اسپیکر های لپ تاپ اپل مورد نظر باشد. از طرفی نیز خرابی مدار ها و آسیب دیدگی خود اسپیکر ها می تواند دلیل کار نکردن آن ها باشد. ترمیم و تعویض مدار های معیوب اسپیکر یا تعمیر خود قطعه در مرحله بعدی تعمیر مک بوک قرار می گیرد. در نهایت نیز ممکن است برای تعمیر لپ تاپ apple مورد نظر تکنسین های تعمیر لپ تاپ ناچار به تعویض کامل اسپیکر ها شوند.

تعمیر و تعویض اسپیکر لپ تاپ اپل

تعمیر و تعویض هارد لپ تاپ اپل

هارد درایو یا هارد دیسک، بخشی از سیستم ذخیره سازی داده های یک لپ تاپ است که اطلاعات را روی دیسک های فیزیکی ذخیره می کند. با گذر زمان و استفاده مداوم، هارد لپ تاپ اپل ممکن است با مشکلاتی روبرو شود. این مشکلات می تواند شامل عملکرد ضعیف، اختلال در خواندن و نوشتن داده ها، کاهش سرعت و غیره باشد. به این ترتیب باید تکنسین بررسی کند که آیا امکان تعمیر لپ تاپ اپل وجود دارد یا هارد باید به کلی تعویض شود. چنانچه نیاز به تعویض هارد باشد، متخصصان مرکز ما از قطعه اورجینال استفاده می کنند که دارای گارانتی است و مشکل را به کلی حل خواهد کرد.

تعمیر تاچ پد لپ تاپ apple

تاچ پد همان صفحه لمسی لپ تاپ است که ما را از استفاده از موس بی نیاز می کند. متأسفانه گاهی این قطعه دچار ایراد می شود برای مثال به لمس واکنش نشان نمی دهد، حرکت آن نامناسب است یا با خرابی در حسگرها یا عملکرد نامنظم روبرو می شود. در این صورت مراجعه به مرکز تعمیرات لپ تاپ اپل توصیه می‌شود.. چنین ایرادی ممکن است به دلیل ایراد در درایورها باشد که نرم افزاری است. اگر چنین باشد حل آن ساده خواهد بود. برعکس در برخی مواقع مشکل از قطعات سخت افزاری است. برای مثال شاید سیگنال های لازم به برد نمی رسد. در این صورت باید بررسی شود که آیا اتصالات داخل دستگاه به درستی کار می کنند یا خیر.

تعمیرات لپ تاپ اپل

تعمیر و تعویض رم لپ تاپ اپل

ایراد در رم منجر به کندی سیستم شده و در بسیاری مواقع اصلاً نمی توانیم با سیستمی که دچار خرابی رم است کار کنیم. در صورتی که رم لپ تاپ اپل شما با مشکلاتی مانند کاهش عملکرد، خطاهای سیستم، هنگ و قفل شدن مکرر یا عدم تشخیص رم توسط سیستم روبرو شده است، مراجعه به مرکز تعمیر لپ تاپ اپل را توصیه می کنیم. نمی توان با قطعیت گفت که امکان تعمیر رم وجود دارد یا خیر، اما به دلیل ظریف بودن این قطعه، اغلب خراب شدن ان به معنی سوختن یا از کار افتادگی کامل است. به همین دلیل هم بیشتر دیده می شود که تکنسین ها تعویض رم را پیشنهاد می دهند. در نهایت با تعمیر یا تعویض رم لپ تاپ اپل، عملکرد و سرعت سیستم بهبود می یابد و امکان اجرای برنامه ها و عملیات پیشرفته بدون مشکل فراهم می شود.

تعمیر مشکل سیاه شدن تصویر لپ تاپ اپل

اگر صفحه لپ تاپ اپل شما سیاه شده است، ممکن است چندین علت داشته باشد. برخی از این علت‌ها عبارتند از: قطع شدن کابل فلت که اطلاعات را بین مادربرد و نمایشگر منتقل می‌کند. خراب شدن چیپ گرافیک یا درایور کارت گرافیک، خراب شدن صفحه نمایش به دلیل ضربه، فشار یا ریختن مایعات، تغییر کردن تنظیمات گرافیکی یا  Projection برای رفع این مشکل، شما می‌توانید روش‌های زیر را امتحان کنید: باتری را از لپ تاپ جدا کنید و دوباره وصل کنید. اتصالات وابسته به لپ تاپ را جدا کنید. درایور کارت گرافیک را نصب مجدد یا آپدیت کنید. تنظیمات Projection را مورد بررسی قرار دهید. لپ تاپ را با کابل HTMI به تلویزیون وصل کنید و ببینید آیا تصویر نمایش داده می‌شود یا خیر. برای آپدیت بایوس لپ تاپ اقدام کنید. درصورتی که مشکل حل نشد به نمایندگی تعمیر لپ تاپ اپل مراجعه نمایید.

زودکمک نمایندگی مجاز تعمیرات لپ تاپ اپل

برای آنکه از کیفیت خدمات تعمیر لپ تاپ اپل مطمئن باشید، باید به مراکزی مراجعه کنید که تحت نظر اتحادیه و با تکیه بر دانش روز خدمت رسانی می کنند. لازم به ذکر است که به دلیل تحریم های موجود، نمایندگی های رسمی برند اپل امکان فعالیت در ایران را ندارند، اما ما در زودکمک، نمایندگی مجاز این برند هستیم و خدمات را باکیفیتی در سطح جهانی ارائه می دهیم. برای آگاهی از خدمات می توانید با شماره تماس های اعلام شده تماس بگیرید تا کارشناسان بتوانند شما را راهنمایی کنند. ضمن اینکه مشتریان گرامی از گارانتی خدمات بهره مند هستند که اجازه می دهد در صورت بروز دوباره ایراد در بازه زمانی تعیین شده، مجدد به مرکز مراجعه کنند.

 

چطور می توان از خدمت تعمیرکار سیار لپ تاپ زودکمک استفاده کرد؟

تعمیرکار سیار لپ تاپ زودکمک، خدمات تخصصی تعمیرات لپ تاپ در تهران و کرج را به کاربران ارائه می دهد. برای دریافت این سرویس، درخواست تعمیر لپ تاپ را از طریق سایت و یا اپلیکیشن زودکمک، ثبت کنید. همکاران ما برای انجام هماهنگی های لازم، با شما تماس می گیرند.

 

سوالات متداول


چرا لپ تاپ خاموش نمی شود؟


شیوه صحیح استفاده از شارژر و باطری لپ تاپ


چرا لپ تاپ روشن نمی شود؟


حسگر اثر انگشت لپ تاپ چیست؟


برای آب بندی باتری لپ تاپ چه باید کرد؟


هنگامی که وایرلس لپ تاپ کار نمیکند چه باید کرد؟


چرا هنگام شارژ شدن لپ تاپ ، شارژر داغ می شود؟

 

نظر خود را بنویسید

نظرات کاربران