تعمیر پاور کامپیوتر

پاور یا منبع تغذیه کامپیوتر، دستگاهی است که انرژی الکتریکی مورد نیاز قطعات و سخت ‌افزارهای کامپیوتر را تامین می‌کند. این قطعه، جریان AC را به جریان DC تبدیل می کند تا کامپیوتر بتواند از آن استفاده کند. منظور از AC جریان متناوب ورودی و منظور از DC جریان خروجی است.

خرابی این قطعه و نیاز به تعمیر پاور کامپیوتر، از موارد مهم تعمیرات کامپیوتر است. چرا که برق مورد نیاز همه قطعات کامپیوتر توسط پاور تامین می شود و معیوب شدن آن به مرور باعث خراب شدن سایر قطعات سیستم نیز می گردد. در این مقاله به نحوه تعمیر تخصصی پاور کامپیوتر می پردازیم.

تعمیر پاور کامپیوتر

مشاوره آنلاین زودکمک تعمیرات کارت گرافیک به صورت تخصصی توسط کارشناسان خبره زودکمک. 

علائم خراب بودن و نیاز به تعمیر پاور کامپیوتر کدامند؟

در این بخش، نشانه های خراب بودن بودن این قطعه مهم که در نهایت تعمیرات پاور کامپیوتر را سبب می شود را شرح می دهیم. این موارد عبارتند از:

  • روشن نشدن کامپیوتر و یا خاموش شدن سریع پس از بالا آمدن سیستم

  • ریست شدن ناگهانی کامپیوتر

  • تغییر صدای فن های سی پی یو و کارت گرافیک

  • عدم شناسایی دستگاه های وصل شده با کابل USB به سیستم نظیر موس و کیبورد

  • خراب شدن کیبورد و عدم شناسایی آن توسط کامپیوتر

  • کند شدن عملکرد کیبورد کامپیوتر در هنگام تایپ به نحوی که بعد از فشار دادن کلیدها، نتیجه با تأخیر تایپ شود.

  • بالا رفتن دمای سی پی یو و کند شدن سیستم

  • تغییر ظاهری اجزای داخلی پاور

مشاوره آنلاین زودکمک

مشاوره آنلاین زودکمک تعمیر مادربرد کامپیوتر خودت رو به زودکمک بسپار. 

نحوه تعمیر Power کامپیوتر

همانطور که پیشتر گفته شد، پاور از قطعات بسیار مهم کامپیوتر است که وظیفه مهم برق رسانی به سایر قطعات سیستم را بر عهده دارد. از این رو، در صورت مواجه شدن با علائمی که ذکر کردیم نیاز به بررسی و  تعمیر منبع تغذیه کامپیوتر است.

موردی که در امر تعمیر تخصصی منبع تغذیه کامپیوتر بسیار حائز اهمیت است، تست و بررسی های پیش از تعمیر پاور کامپیوتر است. چرا که اطمینان از خرابی این قطعه و نیاز به تعمیر و یا تعویض پاور کامپیوتر سبب می گردد تا عملیات نابجایی بر روی دستگاه پیاده نشود. عدم عیب یابی صحیح و انجام اقدامات نادرست نه تنها بهبودی در عملکرد دستگاه ایجاد نخواهد کرد. بلکه ممکن است سبب خرابی های دوچندان در کامپیوتر گردد.

تعمیرات تخصصی پاور کامپیوتر، یکی از خدمات واحد تعمیر کامپیوتر زودکمک است که به صورت کاملا اصولی و توسط کارشناسان مجرب این حوزه انجام می شود. تکنسین های ما با بررسی و تست پاور، علت خرابی این قطعه را به صورت دقیق تشخیص داده و نسبت به تعمیر یا عوض کردن پاور کامپیوتر اقدام می کنند.

کاربر گرامی، شما می توانید درخواست تعمیر پاور کامپیوتر خود را به صورت آنلاین از طریق سامانه زودکمک ثبت کنید یا با شماره موجود در سایت تماس بگیرید تا کارشناسان ما اطلاعات تکمیلی در این زمینه را به شما ارائه دهند و درخواست تعمیرتان را ثبت نمایند.

نظر خود را بنویسید

نظرات کاربران